فیل و فنجون! (مقایسه اچ‌تی‌سی وان و اپتیموس جی پرو)

itccup10

درحالی که کم‌کم به روزهای پایانی و فینال جام قهرمانان آی‌تی نزدیک می‌شویم، امروز هم با ما باشید تا یکی از حساس‌ترین مسابقات را برای شما قضاوت کنیم و در پایان تصمیم بگیرید که کدام تیم شایستگی بیشتری برای صعود به فینال دارد. این مسابقه دومین رقابت از مرحله نیمه‌ نهایی محسوب می‌شود و برنده این دیدار در فینال به دیدار پیروز رقابت گلکسی S4 و اکسپریا Z خواهد رفت. با معرفی دو رقیب کار را آغاز می‌کنیم و منتظر خواهیم ماند تا بازی با دستور داور آغاز شود. تیم اول پرچمدار قدرتمند اچ‌تی‌سی با نام One است که تا این مرحله با اقتدار کامل همه رقبا را شکست داده و بالاترین رای‌ها در مرحله گروهی را به خود اختصاص داده است. در مقابل هم پرچمدار غول‌پیکر الجی با نام Optimus G Pro قرار گرفته که او هم تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است. پس به نظر می‌رسد که هیچکدام از این دو تیم کار ساده‌ای پیش روی نخواهند داشت که البته در این مرحله طبیعی به نظر می‌رسد. هردو گوشی از همان ابتدا مدعی بودند و توانایی رسیدن به فینال را در مراحل قبلی به خوبی به نمایش گذاشتند. کم‌کم بازی درحال شروع شدن است و ما هم طبق معمول، بازی را با بررسی ظاهر دو گوشی شروع خواهیم کرد.

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر

زمانی که دو تیم وارد میدان می‌شوند، اولین چیزی که توجه تماشاگران مشتاق را جلب می‌کند ظاهر آن‌هاست. از نظر طراحی دو گوشی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و بنابراین هرکدام می‌توانند توجه افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را جلب کنند. بازی با سوت داور آغاز می‌شود و در این نیمه بازی توسط One شروع خواهد شد. با پا به توپ شدن این گوشی در میدان و با تابش نور بر بدنه فلزی آن همه تماشاگران به وجد می‌آیند و زیبایی مثال‌ زدنی آن را تحسین می‌کنند. بدنه‌ای یکپارچه از آلومینیوم که حس خاصی به هر کاربری منتقل می‌کند و معنای واقعی پرچمدار را انتقال می‌دهد. این گوشی در واقع بدعت‌گذار سبک جدید اچ‌تی‌سی در طراحی محسوب می‌شود. در جلوی گوشی صفحه نمایش نسبتا بزرگ گوشی به همراه دو کلید لمسی و علامت تجاری HTC در بین آن‌ها به چشم می‌خورند. در بالا و پایین صفحه همچنان درخشش گوشی دیده می‌شود که این بخش، دو اسپیکر غول‌پیکر را درخود جای داده است. در پشت گوشی که کاملا از جنس آلومینیوم است، دوربین و فلش LED قرار دارند و در وسط این قسمت هم نام HTC به چشم می‌خورد. در سمت راست کلید تنظیم صدا باز هم از جنس فلز و قرینه آن در سمت چپ محل قرارگیری میکروسیم جای گرفته است. بالای گوشی جک هدفون و دکمه پاور و در پایین هم پورت USB قرار دارد. تنها مساله‌ای که کمی آزاردهنده جلوه می‌کند، مکان قرارگیری کلید پاور است که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ گوشی کار کردن با آن کمی دشوار است. البته این دکمه هم‌زمان به عنوان ساتع کننده اینفرارد یا مادون قرمز هم عمل می‌کند. درمقابل جی‌پرو کمی حیرت زده به نظر می‌رسد ولی او هم توانایی‌های زیادی دارد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک براق است که درمقابل رقیب قدری همچون وان ضعیف به‌نظر می‌رسد و با نگاهی دقیق به نحوه طراحی آن، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند شباهت زیاد این گوشی به مدل‌های سامسونگ به خصوص سری نوت آن است. وجود دکمه فیزیکی و دو کلید لمسی در اطراف آن در زیر نمایشگر، باعث افزایش این شباهت شده است. در بالای صفحه نمایش هم دوربین دوم، سنسورها و برند الجی قرار دارد. همان‌طور که گفتیم بخش پشتی کاملا پلاستیکی است ولی حرکت جالبی در این بخش صورت گرفته که شما کمی جنس براق بدنه را فراموش می‌کنید و آن هم وجود طرح‌هایی زیبا بر روی این قسمت است که کمی هم ما را به یاد سری نکسوس می‌اندازد. در سمت راست دکمه پاور، در بالا جک هدفون و خروجی مادون قرمز، در سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه مخصوص Q-Slide و در پایین هم خروجی USB قرار گرفته‌اند. برتری بزرگی که جی‌پرو به وان دارد، این است که درب پشتی گوشی قابل جداشدن است و کاربر به باتری دسترسی خواهد داشت. هر دو گوشی برتری‌ها و ضعف‌هایی از خود نشان می‌دهند و در این بخش معمولا تصمیم نهایی با سلیقه کاربر و نوع نیاز او گره خورده است.

itccup8

دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت

پس از شروع طوفانی بازی به خصوص از سوی One، حال وقت آن رسیده تا دو تیم را از نظر وزن و کیفیت ساختشان بسنجیم. از آنجایی که دو گوشی در دو دسته کاملا متفاوت قرار می‌گیرند، از همین الان انتظار اختلاف زیاد در بخش وزن را خواهیم داشت. وان یک گوشی 4.7 اینچی با ابعاد 137.4×68.2 و ضخامت 9.3 میلی‌متر است که این ابعاد به همراه بدنه فلزی وزنی معادل 143 گرم برای آن به ارمغان آورده است و این گوشی به نوعی در دسته میان وزن‌ها قرار می‌گیرد. در مقابل جی‌پرو دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که با این اوصاف در دسته فبلت‌ها قرار می‌گیرد. ابعاد آن 150.2×76.1 و ضخامت آن هم 9.4 میلی‌متر است و در نهایت وزن آن به 172 گرم می‌رسد، یعنی چیزی حدود 30 گرم سنگین‌تر از حریف. البته اگر این گوشی با هم رده‌های خود مقایسه شود، متوجه خواهید شد که ابعاد و وزن آن بسیار مناسب است. از نظر راحتی در دست هم برتری تا حدی با وان است. به بخش کیفیت ساخت که می‌رسیم بازی کمی متعادل می‌شود چرا که هردو گوشی از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و به شما حس یک محصول باکیفیت را القا خواهند کرد. از نظر مقاومت در برابر ضربات احتمالی جی‌پرو عملکرد بهتری دارد چرا که بدنه پلاستیکی آن ضربات را بهتر دفع می‌کند. در مقابل بدنه فلزی وان در مقابل ضربات محکم بسیار حساس بوده و خیلی زود خش می‌افتد و بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

itccup7

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

به دقایقی می‌رسیم که مربی هر دو تیم ادعای زیادی در برتری تیم خود دارند و هردو می‌دانند که تیمشان عملکردی بسیار خوب از خود ارایه خواهد کرد و همین موضوع بر حساسیت این دقایق خواهد افزود. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، از نظر ابعاد نمایشگر اختلاف زیادی بین دو گوشی مشاهده می‌شود و قطعا صفحه نمایش 5.5 اینچی جی‌پرو تجربه لذت‌بخش‌تری از مشاهده فیلم یا بازی کردن را ارایه خواهد داد، ولی از نظر کیفیت تصویر اوضاع چطور خواهد بود؟ با هم می‌بینیم.
هردو گوشی از صفحه نمایش LCD استفاده می‌کنند ولی پنل بکار رفته در One از نوع Super-LCD3 است و پنل جی‌پرو از نوع IPS-LCD که هردو ازجمله بهترین انواع LCD محسوب می‌شوند. از نظر تراکم پیکسلی هم هردو گوشی عددی بالای 400 را نشان می‌دهند که در این محدوده چشم غیرمسلح قادر به تفکیک پیکسل‌ها نخواهد بود. از نظر میزان کنتراست و زاویه دید هردو گوشی به نحو چشمگیری خوب عمل می‌کنند و هردو رنگ سفید را به بهترین نحو نمایش می‌دهند ولی از نظر دقت رنگ مشکی کمی ضعیف‎‌تر از AMOLEDها عمل می‌کنند. اما وقتی تابش خورشید بر نمایشگر دو گوشی بیشتر می‌شود، این وان است که عملکردی بهتر از خود به نمایش می‌گذارد. در مجموع هردو گوشی عالی هستند و بهتر است ادامه قضاوت را برعهده خودتان بگذاریم تا با دیدن این تصاویر تیم برتر را مشخص کنید (طبیعتا گوشی سمت راست اچ‌تی‌سی وان و سمت چپ جی پرو است).

itccup12 itccup11 itccup1 itccup2

دقیقه 30 تا 40: نرم افزار و رابط کاربری

به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شویم، درحالی که شاهد یکی از پایاپای‌ترین رقابت‌های این جام هستیم. هنوز هیچ‌کدام از دو تیم نتوانسته به طور کامل بر بازی مسلط شود و هر لحظه توپ بر روی دروازه یک تیم است. این بخش هم از جمله قسمت‌هایی است که دو تیم بسیار به هم شبیه هستند، چرا که هردو از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. هردو گوشی در ابتدا با اندروید 4.1.2 اریه شدند ولی One خیلی زود به 4.2.2 به روزرسانی شد که تغییراتی از جمله اضافه شدن ویجت قفل صفحه و میانبرهای متعدد در پرده اعلانات به آن اضافه گردید. در مجموع تفاوت فاحشی بین دو نسخه قابل مشاهده نیست ولی وقتی به رابط کاربری دو گوشی می‌نگریم، تفاوت‌ها کم‌کم آشکار می‌شوند. وان از نسخه پنجم Sense و جی‌پرو هم از رابط کاربری Optimus استفاده می‌کنند که هردو از رابط‌های کاربری قوی در دنیای اندروید محسوب می‌شوند ولی از نظر کارآیی Sense بهتر عمل می‌کند و با ارایه Blinkfeed و Zoe بسیار موثر واقع می‌شود. البته جی‌پرو هم در این بخش از ویژگی منحصربفردی با نام Q-Slide سود می‌برد که به وسیله آن می‌توانید هم‌زمان به کارهای مختلفی از جمله تماشای ویدیو و ارسال پیام بپردازید. از آنجایی که قضاوت در این بخش به سلیقه شما بستگی دارد، ما هم به نمایش چند عکس از رابط کاربری این دو گوشی بسنده می‌کنیم تا تصمیم نهایی را شما بگیرید:

رابط کاربری اچ‌تی‌سی وان

one-ui

 

رابط کاربری اپتیموس جی پرو

 

optimus-g-pro-ui

دقیقه 40 تا 50: سخت‌افزار

پس از پایان نیمه اول و پانزده دقیقه استراحت، دو تیم با شنیدن راهنمایی‌های مربی‌های خود به میدان بازمی‌گردند تا ببینیم آیا در ادامه این بازی حساس و نفس‌گیر تیمی توانایی غلبه بر حریف را خواهد داشت یا خیر. از آنجایی که دو تیم با انرژی پای به میدان گذاشته‌اند، ما هم در ابتدای این نیمه قدرت بدنی آن‌ها را به چالش می‌کشیم. با نگاهی به ویژگی‌های سخت‌افزاری دو تیم باز هم به این نکته پی خواهیم برد که در این نیمه هم همه چیز با حساسیت بالایی دنبال خواهد شد. هردو گوشی از پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 600 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز استفاده می‌کنند که نوع هسته‌ها Krait 300 است. رم‌ها دو گیگابایتی و واحد گرافیکشان هم از نوع Adreno 320 است. حتما تا الان به نزدیکی این دوگوشی در توانایی‌های مختلف سخت‌افزاری پی برده‌اید که همین موضوع موجب عملکرد نزدیک در بخش بنچمارک‌ها می‌شود که در انتهای این بخش عملکرد آن‌ها را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت. از نظر حافظه داخلی هم هردو گوشی دارای دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی هستند. همان‌طور که همه چیز به‌صورت شگفت‌انگیزی برابر پیش می‌رفت جی‌پرو برگ برنده خود در این بخش را رو کرد. آن هم چیزی نبود جز شیار کارت حافظه جانبی که تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند و این درحالی بود که One در این بخش هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

BENCH 5 BENCH 3 BENCH 2

BENCH 1

 

BENCH 4

دقیقه 50 تا 60: دوربین

itccup3 itccup4

دقایق قبلی با برتری بسیار جزیی جی‌پرو که به لطف شیار کارت حافظه آن به دست آمده بود، همراه شد و در این بخش One به دنبال تلافی کردن حمله حریف است. دوربین در وان یکی از بخش‌هایی بود که از همان ابتدا بسیار مورد توجه قرار گرفت و علت آن هم به کار رفتن تکنولوژی جدیدی به نام اولتراپیکسل در آن بود. این تکنولوژی باعث می‌شود که لنز بزرگ گوشی نور بیشتری را جذب کند و پیکسل‌های موجود در عکس بزرگ‌تر از حالت عادی به نمایش در آیند. البته این تکنولوژی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و نوپا بودن آن در ابتدا سبب مشکلاتی برای این گوشی شد ولی با ارایه آپدیت‌هایی، کیفیت این دوربین به خصوص در روز بهبود قابل توجهی پیدا کرد. دوربین این گوشی 4اولترا پیکسل است که به نوعی کیفیتی برابر با دوربین‌های 12 مگاپیکسلی را ارایه می‌کند. کیفیت تصاویر قابل قبول هستند ولی در مقایسه با برخی پرچمدارهای پرقدرت ضعف‌هایی از خود نشان می‌دهد. چیزی که در این دوربین بسیار جلب توجه می‌کند کیفیت عکس‌ آن در محیط‌های کم نور است که علت این کیفیت همان جذب نور بالای سنسور آن و وجود فلش LED در کنارش است. ویژگی‌های دیگری که به بهبود کارآیی این دوربین کمک شایانی می‌کنند، عبارتند از عکاسی و فیلم‌برداری HDR و همچنین نرم‌افزار ویژه Zoe که عکاسی و مشاهده عکس را برای شما دلنشین خواهد کرد. نکته دیگری که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت، توانایی ضبط صدای HDR در هنگام فیلمبرداری است که به کمک میکروفون کوچک کنار دوربین صورت می‌گیرد و تابه حال در کمتر گوشی دیده شده است. در بخش فیلمبرداری هم این گوشی با توانایی ضبط تصاویری با کیفیت 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه تصاویری باکیفیت تولید می‌کند. در مقابل جی‌پرو همچون اکثر پرچمدارهای کنونی دارای دوربین 13مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED است. در عکاسی، دوربین گوشی به نحو قابل قبولی تصاویر را با نویز پایین و جزئیات بالا به نمایش درمی‌آورد و وجود HDR در محیط‌های کم‌نور به یاری دوربین خواهد آمد و باعث می‌شود که جزییات را از دست ندهید. رنگ‌ها طبیعی به نظر می‌رسند و تقریبا همه چیز بر وفق مراد است تا جایی که به سراغ دوربین فیلم‌برداری آن می‌رویم و با کیفیت تصویری نسبتا متوسط روبه‌رو می‌شویم. حتی وجود HDR در این بخش هم نه تنها کمکی به بهبود تصاویر نمی‌کند، بلکه باعث کاهش کیفیت تصویر هم می‌شود. در مجموع هرچه دربخش عکاسی از این گوشی لذت خواهید برد در عوض در بخش فیلم‌برداری کمی نا‌ امید می‌شوید. در پایان این بخش شما را به تماشای عکس‌های گرفته شده توسط هریک از این گوشی‌ها جلب می‌کنیم.

one-pic-3
اچ‌تی‌سی وان
g-pro-3
جی پرو
one-pic-hdr
اچ‌تی‌سی وان در حالت HDR
g-pro-hdr
جی پرو در حالت HDR
one-pic-2
اچ‌تی‌سی وان در روز روشن
g-pro-1
جی پرو در روز روشن
one-pic-4
اچ‌تی‌سی وان در نور اتاق
g-pro-4
جی پرو در نور اتاق
one-pic-1
اچ‌تی‌سی وان در تاریکی مطلق با فلاش
g-pro-2
جی پرو در تاریکی مطلق با فلاش

دقیقه 60 تا 70: پخش چندرسانه‌ای

در دقایقی که گذشت One توانست کمی خود را بر حریف تحمیل کند و حال در این بخش باید ببینیم که آیا این برتری ادامه خواهد یافت یا اینکه دوباره بازی به شرایط قبلی خود باز خواهد گشت. این بخش بیش از آن که به توانایی گوشی‌ها متکی باشد، به توانایی سیستم عامل آن‌ها در پشتیبانی از فایل‌های مختلف صوتی و تصویری برمی‌گردد. از آنجایی که هردو گوشی در قلمرو اندروید قرار دارند و با وجود پشتیبانی قوی این سیستم عامل و همچنین وجود برنامه‌های گوناگون در این بخش جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، بنابراین هیچ‌کدام از گوشی‌ها دغدغه‌ای نخواهند داشت ولی هنوز هم برخی از فرمت‌های صوتی و تصویری وجود دارند که شاید در مقابله با آن‌ها به مشکل بخورند. برای مثال وان در حالت عادی توانایی اجرای فایل‌های تصویری DivX و همچنین فایل‌های صوتی AC3 را ندارد و در بخش ویدیو هم این گوشی ساپورت مناسبی برای فرمت‌های مختلف ارایه نمی‌دهد. درمقابل به نظر می‌رسد جی‌پرو هیچ مشکلی با هیچ فرمت صوتی و تصویری نداشته و به راحتی از روی همه موانع عبور می‌کند که ویژگی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی جی‌پرو تجربه لذت‌بخش‌تری از تماشای فیلم و بازی را به شما ارایه خواهد کرد. وان که خود را درشرایط دشواری می‌بیند، در تدارک ضد حمله‌ای سهمگین برمی‌آید و با صدای بلند و رسای خود که از اسپیکرهای قدرتمند آن خارج می‌شود، هواداران به وجد آمده جی‌پرو را به سکوت دعوت می‌کند! درواقع می‌توان کیفیت و بلندی صدای بلندگوی این گوشی را به عنوان برترین‌های این دوره از مسابقات معرفی کرد که هر شنونده‌ای را مسحور خود می‌کند. جی‌پرو سعی می‌کند با فریادهای پیاپی هوادارهای خود را به ادامه حمایت تشویق کند ولی صدای نه‌چندان بلندش در بین نعره‌های پرقدرت وان گم می‌شود!

itccup9

دقیقه 70 تا 80: باتری

پس از گذشت 70 دقیقه از این رقابت سراسر حساس و درگیری، به نظر می‌رسد که دیگر توانی در بدن این دو رقیب باقی نمانده و حالا هر دو دست به دامان باتری‌های خود می‌شوند تا در این دقایق پایانی به یاریشان بشتابند. از نظر گنجایش باتری تفاوت زیادی در دو گوشی مشاهده می‌شود ولی در عمل تقریبا همه چیز برابر است. جی‌پرو دارای باتری 3140 میلی‌آمپری و وان دارای باتری 2300 میلی‌آمپری است ولی در شرایط یکسان و با شارژ کامل، هر دو گوشی قدرت و پایداری نسبتا مشابهی به نمایش می‌گذارند. با انجام یک ساعت مکالمه، تماشای یک ساعت ویدیو و انجام یک ساعت وبگردی، جی‌پرو به مدت 50 ساعت و وان هم 48 ساعت دوام خواهند آورد. علت اینکه جی‌پرو نتوانست علیرغم دارا بودن باتری قدرتمندتر با اختلاف زیادی حریف را شکست دهد، فقط و فقط به ابعاد صفحه نمایش آن برمی‌گردد که در مواقع روشن بودن صفحه، انرژی بسیار مصرف می‌کند. پس حتی با کمک گرفتن از باتری‌های خود هم هیچ کدام از این دو تیم نتوانست در این دقایق پایانی حریف را تسلیم کند تا همه چیز به ده دقیقه انتهایی بازی موکول شود.

81

 

one-battery

دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات

وقتی دوتیم می‌بینند که حریف به هیچ وجه قصد تسلیم شدن ندارد، سعی می‌کنند تا با ارایه ویژگی‌های منحصربفرد خود به هرنحوی حریف را تسلیم کنند. در این بخش هم شباهت‌هایی مشاهده می‌شود. برای مثال هردو گوشی دارای اینفرارد برای کنترل وسایل صوتی و تصویری مختلف هستند. اما تفاوت‌هایی هم وجود دارد. برای مثال وان به عنوان تنها تیم دارای بدنه فلزی محسوب می‌شود که توانسته تا این مرحله صعود کند و یکی از بزرگ‌ترین دلایل موفقیت این گوشی هم ظاهر منحصربفرد و دلربای آن بوده است. همچنین توانایی ضبط صدای HDR و نرم افزارهای Zoe و BlinkFeed هم بسیار وسوسه کننده خواهند بود. در مقابل جی‌پرو هم بی‌کار ننشسته و با ارایه ویژگی Q-Slide که بافشردن دکمه‌ای مخصوص در سمت چپ گوشی فعال می‌شود، به شما اجازه می‌دهد که در حین انجام کارهای مختلف به تماشای عکس یا فیلم مورد علاقه خود بپردازید. این توانایی بسیار شبیه به ویژگی pop-up play در گلکسی نوت است. نکته دیگر وجود پورت اینفرارد در هر دو دستگاه است که البته جی پرو امکانات کامل‌تری را عرضه می‌کند. به نحوی که تقریبا برنامه کنترلی تمام دستگاه‌ها، از تلویزیون و پلیر تا کولر در آن وجود دارد و بدین وسیله قادر هستید اکثر وسایل الکترونیکی اطراف خودتان (و دوستان و همسایگان و مکان‌های عمومی و…!) را به راحتی کنترل کنید.

itccup6

وقت اضافه: قیمت

همه ما وقتی تصمیم به خرید یک گوشی می‌گیریم، اولین سوالی که از خود می‌پرسیم این است که آیا من می‌توانم هزینه آن را بپردازم یا خیر. پس قیمت گوشی یکی از تعیین‌کننده‌ترین ملاک‌های خرید است، ولی ما در این 90 دقیقه به حدی محو بازی تماشایی دوتیم شده بودیم که حالا تازه به فکر قیمت آن‌ها افتاده‌ایم! قیمت جهانی دو گوشی بسیار نزدیک به هم است و هردو برچسب 650 دلاری را بر پیشانی خود می‌بینند ولی در ایران جی‌پرو با اینکه خیلی دیرتر از حریف وارد بازار شده و به نوعی در کشور ما تازه وارد است، ولی قیمتی به نسبت مناسب‌تر دارد و رقم 1700000 تومان، آن هم با گارانتی اصلی را نشان می‌دهد. در مقابل وان تازه به مرز 2000000 تومان رسیده که برای گوشی که حدود 4 ماه است وارد بازار شده است کمی بالا به‌ نظر می‌رسد، ضمن اینکه قیمت این گوشی با گارانتی اصلی بین 2.200.000 تا 2.300.000 تومان است و رسما با این مبلغ سر به آسمان می‌ساید!

itccup5

به هرحال وقت‌های اضافه هم به پایان رسید و داور با سوت خود پایان بازی را اعلام کرد تا شما با توجه به هرآنچه در بازی رخ داد و با توجه به سلایق و علاقه خود، تیم برتر را انتخاب کنید تا ببینیم کدامیک را در فینال خواهیم دید.

[divide style=”2″]

تصمیم بگیرید، کدام گوشی برنده این رقابت شده و به مرحله نهایی ITCCup 2013 صعود خواهد کرد؟!

[box type=”info”][poll id=”16″][/box]

اگر طرفدار سرسخت یک گوشی هستید و دوست دارید قدرت آن را برای طرفداران دیگری با زبان خود شرح دهید، حتما وارد تاپیک کل کل طرفداران اپتیموس جی پرو و اچ‌تی‌سی وان شوید و نظرات خودتان را بیان کنید.

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید!

232 در مورد “فیل و فنجون! (مقایسه اچ‌تی‌سی وان و اپتیموس جی پرو)”

  1. حرف حساب من اینه که وقتی دوتاشون با یه قیمت وارد میشن حالا بجای وان هر چیز دیگه باشه این نشون میده که وارد کننده ها دارن از نام وان سوء استفاده میکنن وگرون تر میفروشن و با فروختن هر وان اندازه چند تا پرو سود میکنن و این یعنی بی انصافی و گرون فروشی و ما مصرف کننده باید با نخریدنمون درس خوبی به این افراد بدیم

  2. کیفیت ساخت وان ، کیفیت بالای دوربین که فقط با تست متوجه میشوید برای کسانی که میگند دوربینش شوته
    شیکی و زیبایی و قدرت بالا
    ما اینجا داریم اچ تـــــــــی ســــــــــــــی را با ال جی مقایسه میکنیم

    1. من one داشتم الان هم Gporo دارم واقعا G خیلی سرتر است نسبت به One
      اینو باید قبول کنیم ال جی خیلی متفاوت شده است

    2. تو که میگی اچ تی سی وان تا اومد با هر گوشی مقایسه شد و همه رو له کرد بهتر این 2 لینک هم ببینی از خواب بیدار بشی :
      http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913p8.php
      http://www.gsmarena.com/htc_one_vs_xperia_z-review-917p9.php
      وان در مقایسه با زد و اس4 له شد لهههههه !
      تو رو خدا 2 تا سایت برین یکم اطلاعتتون زیاد شه هر چی که اچ تی سی گفت که نباید باور کنید اچ تی سی داره عوام فریبی میکنه !!!

    1. دمت گرم علیرضا.خوشم میاد از این همه اطلاعاتت.وحید گیج شده که این اطلاعات رو از کجا آوردی;-)
      انشالله فینال اچ تی سی وان به حقش میرسه

    2. داداش شما کلا …این لینکت که اصلا چیزی در مورد اینکه اچ تی سی وان اپدیت دریافت کرده نگفته !!!
      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2189373
      این لینکتم نگاه کنی همون نسخه ای هست که رام خود گوگل هست روش نه سنس دیگه تو یا خودت لینکاتم نگاه نمیکنی یا اصلا فرق سنس با رام اصلی گوگل نمیدونیه چیه !!!
      http://www.phonesreview.co.uk/2013/08/25/htc-one-android-4-3-update-rom-leaked
      اونی که لینکتم که ملاه فروم یه سایته واقعا لینکات خیلی معتبره !!!
      من از عزیزان مدیر سایت که اطلاعاتشون از من وایشون خیلی بیشتره خواهش میکنم که شما بگید ایا اندروید 4.3 برای اچ تی سی ارائه شده یا نه ؟!
      با تشکر !

      1. ببین همین لینکی که دادی رو بخون
        نکنه تو فقط عکسا رو نگاه میکنی ؟ !!!!!
        نوشته

        htc-one-android-update-ROM

        We have some excellent news today for some owners of the HTC One, as an Android 4.3 update ROM has leaked ahead of the official release. This ROM is for the international version of the HTC One and is a promising sign for US owners of the One that the official update is progressing well.

        The pre-release Maximus HD 12” custom ROM updates to Android 4.3 with HTC Sense 5

    3. اینا دیگه چیه منبعت فروم 2 تا سایته ؟!!!
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))))))))))))))

    1. واقعاً راست میگی
      فکرشو نمیکردم گوشی وان شوته
      زمانی که گوشی عرضه شد توی خیلی از سایتها تست دوربین این گوشی ها
      با دیگر گوشی مثل زد یا اس4 یاهر گوشی اندرویدی دیگر که کیفیت بالای دوربین را ادعا داشت
      گذاشته شد که در تمام موارد HTC one برنده شد اونم با انتخاب کاربران بدون تعصب
      خجالت نکشیدی چنین حرفی زدی
      دوربینش معرکس
      حداقل دست روی جای دیگش میذاشتی که دیدی عیبی در کار نیست به ناچار
      به 4 مگاپیکسلی بودنش گیر دادی
      همین شماها هستید که باعث میشید …

  3. انگار طرفداران اج تی سی در مقابل این سند کم اوردن و حرفی برای گفتن ندارن
    میخوام اسنادم در مورد بهتر بودن صفحه نمایش الجی رو کنم نمیخوام از منابع الجی استفاده کنم میخوام دو تا مقاله رو بهتون نشون بدم که برتری صفحه نمایش الجی جی پرو نسبت به صفحه نمایش سامسونگ حتی در اس چهار بهتون ثابت می کنه
    و از طرفی مقاله دوم ضعیف بودن صفحه نمایش وان رو حتی در مقابل گوشی Huawei Ascend D2 نشون میده.
    http://www.phonearena.com/news/What-makes-the-Full-HD-IPS-display-on-the-LG-Optimus-G-Pro-better-than-AMOLED_id43039

    http://blog.alldigitall.ir/?p=8272

    بزارین یه کوچولو در مورد صفحه نمایش های الجی که بهتون بگم اگه وقت دارین
    تلویزیون های الجی داره همه ی فرودگاه ها و هتل های دنیارو فتح میکنه میتونم اسنادشو رو کنم
    همون تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون ها رو در موبایل هم بکار میبره
    الجی در صفحه نمایش در دنیا اوله

  4. بزارید یه سند دیگه براتون رو کنم
    دالبی بهترین و جدیدترین صدای پخش صدا هستش و تنها تکنولوزی در پخش صدای 3D هستش و تکنولوژی بیتس که یه نوع استریو پیشرفته هستش اصلا به پای دالبی نمیرسه برای اینمقایسه هم میتونم لینک بزار اگه خواستین.

    گوشی های الجی برای پخش صدا از تکنولوژی دالبی استفاده میکنه تکنولوژی که تو هیچ موبایل دیگه وجود نداره میتونین برین تو تمام سایت های بررسی موبایل تو دنیا چک کنید

    1. بهش میگم !!!!
      همه میگن صدا فقط وان تو بیا ساز مخالف بزن
      برات لینک یوتیوب هم گزاشتم که صدا جی پرو در نمیومد !!!
      دست و پا الکی نزنین
      نمیدونم از کجا دارید رای میارید
      ولی یکی یه کاری کرده رای جی پرو زیاد شد

      1. داداش انگار اصلا در موردصدای دالبی الجی چیزی نمیدونی صدای دالبی با هندزفری قابل پخش هستش

        1. همین که تو میدونی کافیه
          من با مدرک اومدم جلو
          با ویدئو
          با تست دو گوشی کنار هم
          تو با چی داری ادعا میکنی ؟

      2. در ضمن صدای بلند نشان بر برتر بودن نیست هر چند صدای الجی بیشتره
        مهم کیفیت پخش صدا هستش

        1. کیفیت وان بیشتره
          تو بلندی هم وان بیشتره
          ویدئو ها رو نگاه کن !!!
          همه دولوپر ها میان بیتز رو پورت میکنن اما تاحالا کسی نیومده دالبی پورت کنه !!!

  5. HTC One به 4.3 هم اپدیت شد . جی پرو هنوز 4.1.2 هست
    ساپورت رو ببینید
    وان اولین گوشی بعد نکسوس ها بود که 4.3 گرفت !!!!!

    1. شما حالت خوبه ؟!!!
      عزیز من او نسخه ای از وان هست که از رام خود گوگل استفاده میکنه درست مثل نکسوس 4 !!!
      امسال گوگل به جای اینکه با همکاری یکی از شرکتا گوشی بده بیرون تصمیم گرفت که اچ تی سی وان و اس4 رو با رام اصلی خود گوگل بده بیرون !!! ( البته تو ایران فکر نکنم اومده باشن )
      این اچ تی سی وانی که از رابط کاربری سنس استفاده میکنه مطمئن باش زود تر از اس4 اپدیت نمیگیره دیگه همه میدونن که بعد از محصولات گوگل اولین گوشی که اپدیت جدید میگیره اس4 هست البته پارسال اس3 بود و سال بعد هم اس5 به احتمال زیاد !!!
      شما که اطلاعاتتون ناقصه بهتره اینقدر با صراحت اعلام نکنی خبرتو اول یه سرچی کن بعد بیا کامنت بزار !!!

      1. فکر کردی من گاگولم ؟
        فکر کردی نمیدونم وان نسخه گوگل پلی داره ؟
        نه عزیز من 4.3 با سنس 5 امروز اومد بیرون !!! حرف الکی نمیزنم !!!
        اطلاعات تو ناقصه !!!!
        بهتره بگم من A.L.I.R.E.Z.A تو هر سایت بزرگی بپرسی . میگن بهترین دولوپر سال پیش بود !!!
        کسی که تو XDA شهرت خاصی داشت . اونوقت من اطلاعاتم کمه !!1
        آخه اصن میدونی من کی هستم ؟؟؟؟؟؟
        شهرت آوازه من میون اندروید دارا پره !!
        تو xda پره
        اونوقت من اطلاعاتم کمتره ؟؟
        اینم نگاه کن نگو از کجاش در اورده حرفو

        http://and-roid.ir/Forum/thread171988.html#post1015120

        1. تو رو خدا لینک درست حسابی بده اخه منم میتونم برم تو فروم یه سایتی بنویسم که اچ تی سی وان اپدیت 4.3 گرفت !!!!
          اخه من 10 سایت معتبر گوشی رفتم ولی این خبر تو هیچ کجا نیست !!!
          اینقدر از خودت تعریف نکن فعلا که معلوم شد اطلاعاتت خیلی ناقصه اره !!!
          هر چی هم تو اینترنت حداقل تو فروم سایتها دیدی باور نکن عزیز من !!!

      2. فکر کردی من گاگولم ؟

        نمیدونم چرا نظر میدم تایید نمیشه !!!
        نخیر . خودم میدونم وان نسخه گوگلی پلی داره
        وان امروز آپدیت 4.3 با سنس رو دریافت کرد !!!!!!!!

  6. وان بیاد بالا ،اس 4 صدردصد برندست

    اما اگه جی پرو بیاد فینال خیلی باحال میشه.

    طرفداران ال جی کجایید پس!

    1. داداش نظرت محترم
      ولی کی گفته s4 میبره
      مطمئن باش که وان برندست و بیخودی جو حاضر را مشوش نکن
      آخه Galaxy S4 از Htc one برتره که بخواد ببردش
      ببین گول اینو نخور که s4با چنگ و دندون رسید به فینال
      از بدشانسیش اینجوری شد
      ولی Htc one تا حالا بدون هیچ زور زدنی اومده بالا
      گول رقابتش با جی پرو را هم نخور
      لازم نیست بابت فینال که بین اس4و اچ تی سی وان برگذار میشه کل کل کنید

      مطمئن باشید بدون هیچ غروری HTC ONE برنده
      تقلب هم در کار نیست مثل انتخابات به رای اکثریت است

      1. عزیز من وان هم مثل زد فقط توی طراحی و جنس بدنه از اس4 سرتره در بقیه موارد اس4 حرفی واسه گفتن نذاشته !!! البته اسپیکرهای وان از اس4 بهتره ولی بازم فکر نکنم تو نتیجه کلی اثر زیادی داشته باشه !!!
        فقط شانس بیارید به فینال نرسید چون اونجا ابروتون بدجوری میره اینو من نمیگما اگه 4 تا سایت رفته باشی و مقایسه وان واس4 خونده باشی میفهمی قضیه از چه قراره !!!
        اینجا هم اگه میبنی دارین میبرین به خاطر اینه که اچ تی سی تو ایران از ال جی خیلی محبوب تره !!!

  7. اینم 3 تا مقایسه توپ . تو همشون وان سرتره !!!!

    مقیاسه کیفیت صفحه نمایش دو گوشی زیر آفتاب

    http://fs2.filegir.com/alirez_sos/Samsung_Galaxy_S4_vs_HTC_One_vs_LG_Optimus_G_Pro_Direct_Sunlight_Test_%5Btag46%5D.webm

    مقایسه کیفیت صدای دو گوشی ( ویدئوی جدید )

    http://fs2.filegir.com/alirez_sos/Smartphone_Speaker_Test__LG_Optimus_G_Pro_vs_Samsung_Galaxy_S4_vs_HTC_One%21_%5Btag46%5D.webm

    اینم بد نیست البته زیاد خودم قبولش ندارم

    http://fs2.filegir.com/alirez_sos/HTC_One_VS_LG_Optimus_G_Pro___Final_Battle_%5Btag45%5D.webm

    دنبال کیفیت صفحه نمایش هستم تا اونایی که میگن صفحه ی جی پرو بهتره رو متعاقدشون کنم !!!

    1. لینکت اصلا ماله کدوم سایته ؟!!
      حداقل از یه سایت معتبر بزار عزیز من مقایسه دوربین میخوای بیا مقایسه دوربین وان با اس4 ببین :
      http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913p8.php
      بیا مقایسه دوربین وان با زد رو ببین :
      http://www.gsmarena.com/htc_one_vs_xperia_z-review-917p9.php
      جفت لینکا واسه جی اس ام ارنا هست و تو هر دو وان شکست خورده شکست که چه عرض کنم ابروش رفته !!!
      بسه یا بازم لینک بزارم ؟!!
      التراپیکسل واسه فریب دادن عوامه چند بار بگم ؟!!!
      واقعا اچ تی سی با چه رویی یه همچین دوربینی رو پرچمدار خودش گذاشته خدا میدونه !!!
      در مورد کیفیت صفحه نمایش هم خواستی لینک بزاری سعی کن از یه سایت معتبر بزاری !!!

      1. ببین تمام عکسای گرفته شده ماله قبله آپدیته !!!
        اتفاقا اچ تی سی ثابت کرد همه مگاپیکسل نیست
        مگاپیکسل بیشتر = نویز بیشتر !!!!!
        این لینکا تو یوتیوب پره
        ببین مدرک میدی .مدرک به روز بده !!!!!
        وان بعد آپدیتاش هیچ گوشی به پاش نمیرسه !!
        الانم براش 4.3 اومده !!!!!!!!!!!!!
        جی پرو هنوز با 4.1.2 با خودش بازی میکنه !!!

        1. مدرک به روز از سایت معتبر داری بده این حرفایی که میزنی باد هواست !!!
          در ضمن اپدیت نرم افزاریه نه سخت افزاری دیگه یهو نمیشه با یه اپدیت نرم افزاری جوجه رو خروس کرد که آخه !!!

        1. شما این لینکایی که میزاری معلوم نیست از کجا اوردی وقت کردی منبع لینک رو هم اعلام کن!!! فکر نکنم دیگه کسی توی درستی سایت جی اس ام ارنا شک داشته باشه توی لینکایی هم که گذاشتم کاملا مشخصه که قدرت دوربین وان در چه حده !!!
          شما عزیزم به زور میخوای دوربین وان رو قوی جلوه بدی درست مثا همونکاری که اچ تی سی تو تبلیغاتش کرده !!!
          اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده نه شما خودتو به خواب زدی دیگه من هرچی لینک و مدرک بیارم شما قانع بشو نیستی !!!

  8. اونایی که دم از جایزه میزنن
    از نظر cnet جایزه زیباترین گوشی سال به وان رسید
    الان هم تو T3 نامزد بهترین گوشی سال هست
    و چند روز پیش برنده جایزه EISA شد یعنی برترین اسمارت فون هوشمند !!!!!
    اما g pro حتی نامزد هم نشده چه برسه به جایزه !!!!

    http://pocketnow.com/2013/08/16/htc-one-wins-eisa-award-for-european-advanced-smartphone-of-the-year-2013-2014

    میان میگن صدای ج پرو بهتره مقایسه ویدئو تصویری گزاشتم !!!
    حیف برای دوربین و صفحه نمایش مقایسه گیر نیوردم وگرنه میزاشتم !!!

  9. سلام به تمامی کاربران سایت ای تی رسان
    من خودم اچ تی سی وان دارم و از کسانی که ناعادلانه قضاوت می کنند می خوام بگم وان از همه چی از جی پرو برتره . فقط میشه گفت توی باتری یکم ضعیف است من خودم با جی پرو کار کردم سرعت وان رو نداره وان حتی توی دوربین هم بهتر عمل کرده البته توی این سایت نه وان حس لوکس شیک بودن رو به ادم می ده

    1. شما یا با گوشیت اصلا عکس نمیگیری یا تا حالا با گوشی های رده بالای دیگه عکس ننداختی دوربین این گوشی در حد هیچ یک از پرچمدارهای دیگه نیست !!!

  10. واقعا خجالت آوره جایزه ها مربوط به ال جییه ولی بعضیا به وان رای میدن خیلی براشون متاسفم طرفدارای ال جی بشتابید

    1. عجب!!!
      اگه کمی چشماتونو باز کنین جایزه های اچ تی سی رو هم خواهید دید مثلا جایزه زیباترین گوشی 2013

  11. انگار طرفداران اج تی سی در مقابل این سند کم اوردن و حرفی برای گفتن ندارن
    میخوام اسنادم در مورد بهتر بودن صفحه نمایش الجی رو کنم نمیخوام از منابع الجی استفاده کنم میخوام دو تا مقاله رو بهتون نشون بدم که برتری صفحه نمایش الجی جی پرو نسبت به صفحه نمایش سامسونگ حتی در اس چهار بهتون ثابت می کنه
    و از طرفی مقاله دوم ضعیف بودن صفحه نمایش وان رو حتی در مقابل گوشی Huawei Ascend D2 نشون میده.
    http://www.phonearena.com/news/What-makes-the-Full-HD-IPS-display-on-the-LG-Optimus-G-Pro-better-than-AMOLED_id43039

    http://blog.alldigitall.ir/?p=8272

    بزارین یه کوچولو در مورد صفحه نمایش های الجی که بهتون بگم اگه وقت دارین
    تلویزیون های الجی داره همه ی فرودگاه ها و هتل های دنیارو فتح میکنه میتونم اسنادشو رو کنم
    همون تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون ها رو در موبایل هم بکار میبره
    الجی در صفحه نمایش در دنیا اوله

    1. در مورد مقایسه جی پرو با امالودها لینکت معتبره ولی دومی زیاد معتبر نیست ولی همین کافیه تا طرفدارهای وان بفهمن صفحه نمایش کدوم گوشی بهتره !!!
      همونطوری که دوستمون گفتن صفحه جی پرو عملکرد بهتری نسبت به امالودها از جمله اس4 داره این در حالیه که در اکثر سایت ها صفحه اس4 رو بهتر از وان دونستن الان واقعا معلومه که صفحه جی پرو بهتره یا وان نه ؟!!
      فکر نکنم درکش اینقدرها هم سخت باشه !!!

      1. وحید جان دومی هم خیلی معتبره توجه که
        لینک اصلییش یه سایت انگلیسی ولی تو ال دیجیتال ترجمش کردن توالدیجیتال منبعشو هم اعلام کرده

        1. شرمنده منبع ندیدم !
          واقعا هم جالبه الان دیگه هیچ کدوم از طرفدارهای اچ تی سی حرفی واسه گفتن ندارن !!!

  12. اقا hojjat شما که میگی اگه وان هم جنس بدنه آلومینیوم نداشت و مثل جی پرو میبود با همون قیمت عرضه میشد!!!
    شما اندازه صفحه نمایش جی پرو نمیگی ؟!!!
    شما باطری 3100 جی پرو نمیگی؟!!
    شما دوربین جی پرو نمیگی ؟!!
    مطمئن باش اگه اچ تی سی الان جی پرو داده بود بیرون الان قیمتش بالای 2400 بود شک نکن !!!

    1. حرفتون متین وحید آقا ولی آیا صفحه نمایش 5,5 اینچ یک حسنه یا عیب?!منکه شخصا از گوشی به این ابعاد بدم میاد!
      در مورد باطری همه بهینه بودن مهمه که باتری وان در استفاده از اینترنت و پخش ویدئو قوی تر کار میکنه که خودش ی مزیته قابل توج که با باتری ضعیف تر داره بهتر کار میکنه,در ضمن دوربین وان نه تنها از جی پرو کمتر نیست بلکه توی ببعضی از جهات قوی ترم هست.یعنی شما جنس فوق العاده بدنه رو با یک باطری 3150 میلی آمپری مقایسه میکنی?! واقعا جای تعجب داره!

      1. من دارم میگم هزینه صفحه 5.5 اینچی بیشتر یا 4.7 اینچی؟!!!
        باطری 3150 هزینش بیشتره یا 2300 ؟!!!
        دارم میگم مطمئن باش هزینه تموم شده واسه ساخت این گوشی از وان بیشتر بوده !!! شما فکر میکنی چون بدنه المینیومی هست هزینه ساختش پس بیشتر از جی پرو بوده !!!
        من به این که کدوم گوشی بهتره کار ندارم ولی از قیمتهای که اچ تی سی و ال جی رو محصول هاشون میزارن کاملا مشخصه کدوم قیمت منصفانه تری دارن میدن !!!

        1. ببخشید اما هوگو بارا گفته : اگه ما میخواستیم nexus 7 2013 رو با بدنه وان بزنیم باید قیمتشو 300 تا 400 دلار میکردیم …
          هوگو بارا کیه ؟ رئیس بخش تولیدات اندروید گوگل
          حالا شما بیشتر میدونی یا .. ؟

        2. اون تبلته داش من اون ابعاد بخوای المینیوم کنی معلوم 200 دلار به قیمتش اضافه میشه !!!

        3. راستی قیمت نکسوس 7 2013 که خودش 230 یورو هست چیزی حدود 300 دلار البته یکم بیشتر پس همچینم زباد نکره قیمتو کمتر از 100 دلار اونم تازه واسه ابعاد یه تبلت 7 اینچی !!!

        4. دلیل قیمت بیشتر وان مال کیفیت ساخت و جنس بدنه ست.به نظر شما اختلاف صفحه 5,5 با 4,7اینچ و باتری 3100 با 2300 بیشتر از اختلاف کیفیت ساخت جنس بدنه آلومینیوم با پلاستیکه?!!!

        5. شما یا کلا از قیمت گذاری اچ تی سی خبر نداری یا خودتو به گیجی زدی ؟!!
          گوشی های اچ تی سی همیشه از گوشی های همرده خودشون 20% گرونترن شایدم بیشتر!!!
          این در حالیه که سونی و ال جی همیشه از گوشی های همرده خودشون ارزونترن این دیگه واسه همه معلوم شده !!!
          در ضمن جی پرو هنوز 1 ماه نیست وارد شده 100 % تا چند ماه دیگه قیمتش از اینم ارزونتر میشه بعد اونموقع اگه قیمتارو مقایسه کنی اختلاف از اینم بیشتر خواهد بود !!!

  13. جناب @lirez@ من گفتم اولین 5.5 اینچ Full HD رو lg زده و رو این اسمارت فون گذاشته و اگه نمیدونستین بدونیین.بله درسته اولین 5 اینج Full HDجهانم butterfly بوده و این یعنی شما اشتباه مطلبو گرفتین.
    جنس بکار رفته تو gpro پلی کربناته و پلاستیک بی کیفیت نیست.جالبه بدونی نوکیا لومیا 920 که از پلی کربناته تستایی رو پشت سر گذاشته که وان که سهله هیچ گوشی فلزی توانشو نداره.فلزی بودن خوبه ولی ضربه پذیری پلی کربنات کمتره چون ارتجاع بیشتری داره واثرات ضربه رو کم میکنه .من کاری به پلاستیکی بودن s4 ندارم ولی جنس g pro اینقد بد نیست که one ازش بهتر باشه .مزیتا و معایب هر دو واضحه.گوشی خودم آلمینیومی هست و بارها شده شرایطی پیش اومده که دوس داشتم یه گوشی به قول شما پلاستیکی مثه s4 داشته باشم و بارها هم شرایطی پیش اومده از داشتن یه گوشی فلزی بسیار خورسند بودم.
    از دوستان دیگه هم که میدونن من متخصص نیستم متشکرم.

    1. وزن لومیا 920 180 گرم بود با صفحه 4.5 ولی جی پرو با صفحه 5.5 این وزن رو داره
      کیفیت دو نوع پلی کربن فرق میکنه هردو پلی کربن هستند ولی فرق میکنه مثل اینه که شما کیفیت فلز استفاده شده در بنز رو با پراید مقایسه کنی

  14. طرفدارای وان خداییش نگاه کنید جی پرو فقط از نظر صدا از اچ تی سی وان کم داره وگرنه تو اکثر مقایسات جی پرو بهتره پس بدون تعصب به LG Optimus G Pro رای دهید.

    1. واسه کنتراست میری از سایت معتبر gsmarena لینک میذاری بعد که میخوای یه کلکی سوار کنی میری از ناکجا اباد واسه خودت مدرک جور میکنی تو که هی از جی اس ام ارنا لینک میذاری پس زحمت بکش برو ببین صدای هر کدوم چقدره الکی هم عوام فریبی نکن صدای هر دو گوشی در یه سطحه ولی باز وان تا حدودی بهتره نه در حدی که تو فکر میکنی !!!
      لینک قدرت صدا جی پرو :http://www.gsmarena.com/lg_optimus_g_pro-review-904p6.php
      لینک قدرت صدا وان : http://www.gsmarena.com/htc_one-review-912p6.php

  15. دوستان متخصص عزیز با عرض خسته نباشید
    ببینین من متخصص نیستم ولی چن نکته به نظرم رسید لازم شد بگم.
    مطمئناً این دو گوشی حرفای زیادی برا گفتن داشتن که به اینجا رسیدن پس تأیید یکی ملاک بد بودن دیگری نیست.
    من میبینم دوستان میگن نماینده htc تو صدا برتره و سند گذاشتن که با بررسی میبینیم اعداد و ارقام فاصله زیادی ندارن و تازه نماینده lg هم تا حدودی بهتره. باز به برتری دوربین htc نظر دارن که حداقل ما تو عکسای مقایسه تار و کدر بودنشونو نسبت به g pro به وضوح میبینیم، البته این مقایسه نمیتونه ملاک 100% باشه ولی به وضوح تو این بخش نماینده lg بهتره.چیزی که بهش اشاره نشده قدرت پردازشی gpro که به راحتی تو همه بنچمارکا بهتر از htc هست البته بجزantutu که اونم هر بار یه عدد میده که بنچمارک جالبی نیست، در مورد صفحه نمایش باید بگم تراکم پیکسلی htc بی نظیره و این با پنل lcd مساویه با رنگ های شارپ زنده و چشم نواز که زاویه دید خوبی هم ایجاد کرده در مقابل g pro اولین 5.5 اینچ FHD جهانو داره که تراکم پیکسلی 401 با این سایز بی نظیره. کسایی که رنگای واقعی دوس دارن IPS رو انتخاب میکنن، من با دیدن زاویه دید این قیاس کمی شکه شدم چون g pro تو قیاسای قبلی بهتر بود و شاید این عکسا جوری بودن که نقاط ضعفشو نشون دادن. امکانات دو گوشی هم به نظر من مساویه ولی مشابه نیست.چنس بدنه فلزی نشان از خوب بودن نیست به نظرم هر دو جنس آسیب پذیرن پس بازم انتخاب سلیقه ای نه بهتری هر کدوم.ببخشی طولانی شد

    1. معلومه اصن متخصص نیستی
      اولین صفحه نمایش فول اچ دی رو اچ نی سی زد روی باترفلای !!!!!
      موقعی که به اس 4 میرسه پلاستیک بده
      به وان میرسه پلاستیک خوبه !!!
      نظرت اصن کارنشاتسی نبود

    2. آقا لازم نبود که بگی متخصص نیستی … هر کسی مطلبتو بخونه متوجه می شه این قضیه رو …
      البته با احترام فراوان به نظراتت

  16. همه طرفداران اچ تی سی توجه کنند
    میخوام اسنادم در مورد بهتر بودن صفحه نمایش الجی رو کنم نمیخوام از منابع الجی استفاده کنم میخوام دو تا مقاله رو بهتون نشون بدم که برتری صفحه نمایش الجی جی پرو نسبت به صفحه نمایش سامسونگ حتی در اس چهار بهتون ثابت می کنه
    و از طرفی مقاله دوم ضعیف بودن صفحه نمایش وان رو حتی در مقابل گوشی Huawei Ascend D2 نشون میده.
    http://www.phonearena.com/news/What-makes-the-Full-HD-IPS-display-on-the-LG-Optimus-G-Pro-better-than-AMOLED_id43039

    http://blog.alldigitall.ir/?p=8272

    بزارین یه کوچولو در مورد صفحه نمایش های الجی که بهتون بگم اگه وقت دارین
    تلویزیون های الجی داره همه ی فرودگاه ها و هتل های دنیارو فتح میکنه میتونم اسنادشو رو کنم
    همون تکنولوژی بکار رفته در تلویزیون ها رو در موبایل هم بکار میبره
    الجی در صفحه نمایش در دنیا اوله

  17. اصلا شما تا حالا رابط کاربری one رو دیدید وقتی بهش نگاه می کنی افسردگی می گیری
    انقدر به تکنولوژی های دوربین one نگاه نکنید اصل نتیجه عکاسی است

    1. معین جان!من ده روزه وان دارم و به معنای واقعی میگم نامبر وانه.یه سوال دارم.چیپ به کار رفته در وان و جی پرو دقیقا مثل هم هست پس چرا توی بنچ مارکا وان کمتره?
      دلیلش رابط کاربری قوی و پر زرق و برق و کاربرپسند سنس فایوه.یعنی اچ تی سی بجای مانور دادن روی تبلیغات بنچ مارک ها اومده رابط کاربریشو واسه مشتریش قوی ساخته.لطف کنین تعصب رو کنار بزارین

        1. ممنون علیرضا جان.دقیقا خودم هم همین کارو میخوام انجام بدم.خودم هم میتونم آپدیتش کنم?

      1. ببین داداش وقتی تو دوتا سیستم با یه سخت افزار داری اونی که سرعتره ضعیف تر؟ یا اونی که کند تره قوی تره؟

  18. من هنوز تو محصولات اچ تی سی محصولی پیدا نکردم که فقط شش ماه بتونه جز بهترین گوشی های های دنیا باشه
    اگه کسی سراغ داره به ما هم نشون بده

    1. جناب شهریار شما اصلا گوشی وان رو از نزدیک دیدی?!!!!!
      میدونی الآن چند ماهه عرضه شده و هنوز هم جزو بهترین گوشیاست.لطفا تعصب رو کنار بزارین

      1. میشه بگید پرچمدارهای اچ تی سی هر چند وقت 1 بار عوض میشن ؟!!
        من رفیقم چند ماه پیش رفت باترفلای خرید هنوز 1 ماه نگذشته وان اومد بیرون الان هم که باترفلای اس هم اومده این در حالیه که سامسونگ پرچمدارش هر سال 1 بار عوض میشه و در مورد اچ تی سی وان هیچ کس نمی تونه بگه این گوشی تا چند وقت دیگه پرچمدار میمونه ممکن همین فردا اچ تی سی بزنه به سرش یه گوشی بهتر از وان معرفی کنه !!!

        1. باترفلای و باترفلای اس برای همه ی مناطق نیستن و تولید انبوه نمیشن مثل وان !!!!
          برای همین پرچمدار نیستند
          باترفلای اس فقط نسخه بهبود یافته باترفلای هست

        2. ما داریم در مورد خودمون تو ایران حرف میزنیم مهم اینه که تو اینجا سالی چند بار پرچمدار عوض میشه ؟!! الان دوست من که چند وقت پیش باترفلای خریده 2 تا گوشی بهتر از اون تو همین چند ماه اومده بیرون !!!

        3. خب یعنی شما از اینکه اچ تی سی ؛غوشی های سطح بالای متنوعی تولید میکنه ناراحتی?!!!!!یعنی به نظر جنابعالی این عیبه?!!!!به نظر من که حسنه.

        4. عزیز من تو 2 میلیونی خورده ای پول نمیدی که گوشیت تو خود مارکش سوم باشه !!! تو کل گوشی ها که دیگه فکر نکنم باترفلای جزو 10 گوشی هم باشه ولی اگه اس4 یا iphone 5s بخری 1 سال 100 % گوشیت بین بهترین های بازار میمونه اگه بخوای اچ تی سی بخری باید سالی 3 یا 4 تا گوشی عوض کنی !!!

        5. ببین کی به ابران اومده؟ عرضه مهم نیست
          ورودش به هر کشور مهمه؟
          با وحید موافقم
          سامسونگ سالی یه گوشی بیرون میده که یه سال پرچمدتره ولی اچ تی سی گوشیش ضعیفه که هر چند ماه یه بار میزنه بیرون

  19. بعدا می گن طرفدارای سونی متعصبن آدم وقتی نتیجه ی این مسابقه رو می بینه باید سرشو محکم بکوبه به دیوار آخه این اچ تی سی وان چه چیزیش بهتر از اپتیموس جی پروئه لطفا منصفانه رای بدین و گوشی هایی که لایق رسیدن به فینال نیستن رو به زور فینالیست نکنین. طرفدارای متعصب اچ تی سی مطمئن باشید که اگه وان به فینال بره غیر ممکنه که گلکسی اس4 رو شکست بده پس منصفانه رای بدین. اگه با انصاف رای بدین جی پرو به فینال می رسه نه وان.

      1. دوست عزیز شما اگه مقایسه ی بالا رو بخونی متوجه میشی که جی پرو همه چیزش از وان بهتره مثل دوربین, پردازنده, باتری و بقیه چیزا لطفا شما بگید وان چه چیزی بهتر از جی پرو داره؟

        1. هزار بار نشون دادم که سخت افزار جی پرو برتر نیست !!!
          اگه به بنچمارک مینازی من با وان با اندورید 4.2.2 بنچمارکم از اس 4 هم بیشتره
          باطری هم که نسبت به ظرفیتی که داره افتضاحه . و عملکردش با وان یکیه !!!
          دوربن وان هم بهتره شک نکن . تثبیت کننده اپتیکال حرفی واسه زدن برای جی پرو نمیزاره !!!
          وان همه چیش بهتر از جی پرو هست . هزار بار دلیل گفتم
          میتونی بخونی

        2. دوست عزیز الکی برای خودت دلیل نیار شما یه طرفدار متعصب اچ تی سی هستی چون در تمام موارد جی پرو بهتره توی بنچمارک ها که فقط توی یک مورد وان از جی پرو بهتر بود دوربین وان با وجود تثبیت کننده اپتیکال به هیچ وجه ممکن به پای دوربین 13 مگاپیکسلی جی پرو نمی رسه. در مورد باتری هم باید بگم این باطری وانه که افتضاحه!! چون خودتون دارید میگید باطری جی پرو افتضاحه ولی باز هم از وان قوی تره پس اگه باتری جی پرو افتضاحه باتری وان فاجعست!! تازه شما وان رو به اندروید 4.2.2 ارتقا دادین ولی وان توی این مسابقه از اندروید پیش فرض گوشیش یعنی 4.1 استفاده میکنه پس جی پرو رو با وان ارتقا داده مقایسه نکنین چون اگه جی پرو هم به اندروید 4.2.2 ارتقا داده بشه از وان ارتقا داده شده هم قدرتمند تره.

        3. وان بهترین گوشی اندرویدی دنیاست و جی پرو در هیچ لیستی جایی نداره.
          دوربین وان خارق العاده هست.به شرطی که فوکوس لمسی استفاده کنین چون تصاویر بسیار روشن تر و تغییر قابل توجهی پیدا می کنن.
          باطری وان معمولیه اما مال جی پرو افتضاخه.چون جی پرو با این ابعاد صفحه باتری ضعیفی داره اما باتری وان در مقایسه با ابعاد صفحه اش معمولیه.
          جی پرو از وان ارتقا داده شده ضعیف تره.چون آپدیت 4.2.2 وان توی بنچمارک ها از اس4 هم قوی تره در بعضی موارد.جی پرو که جای خود دارد.

        4. من یکی که تو هیچ کدوم از محصول های اچ تی سی دوربین فوق العاده ندیدم والا !!!
          باطری وان با 48 ساعت دووم میشه معمولی بعد ماله جی پرو با 50 ساعت میشه افتضاح خیلی جالب بود !!!
          ببین اچ تی سی تو 4.1 چه گندی زده بود که اختلاف بنچ مارکش اینقدر شده !!! بعد میان میگن رابط کاربری اچ تی سی خیلی روونه !!!
          عزیز من هر رابط کاربری که پر زرق و برق بود دلیل نمیشه که خوبه این زرق و برق ها ماله عوام فریبیه !!! قدرت اسپیکر 90 db عوام فریبیه !!! این همه تبلیغ واسه التراپیکسا عوام فریبیه !!!
          اچ تی سی وان = یک عوام فریب با ظاهر زیبا !!!

        5. این هزار بار:http://www.technobuffalo.com/2013/03/12/htc-one-vs-latest-smartphones-camera-comparison/
          باتری رو نسبت به اندازه ی صفحه نمایش گفتم.
          توی 4.1 گند نزده.خوب بوده اما شما مثل اینکه اینقدر دیدین که گوشی ها بعد از آپدیت داغون و پر از باگ میشن انتظار دارین وان بعد از آپدیت بدتر بشه؟!آپدیت باید گوشیو بهتر کنه که برای وان کرده.
          رابط کاربری وان پر زرق و برق نیست و پیشرفت چشمگیری از لحاظ روان بودن نسبت به نسخه های قبلی کرده.
          قدرت اسپیکر چندان بالا نیست اما کیفیتش جای هیچ بحثی نمیزاره…
          اولترا پیکسل حتی دوربین های حرفه ای مثل کانن 5D mark lll هم شکست داده چه برسه به گوشی های دیگه!
          من با جی پرو مخالف نیستم و طرفدار اچ تی سی هم نیستم.من فقط طرفدار وان هستم.جی پرو هم دوست دارم اما وان بهترین گوشی اندروید دنیاست و از وقتی معرفی شده جایزه های زیادی رو درو کرده.

        6. تو لینکت اولا عکس های گرفته شده مشابه نیست در بعضی جاها وان از فاصله دورتر عکس انداخته یا کلا زاویه عکس گیری فرق میکنه !!!
          در ضمن نسبت به اندازه صفحه چیه دیگه؟!! مهم اینه که باطریش عملکرد بهتری نسبت به وان داره !!
          نه عزیز من شما نگاه کن ببین فاصله جی پرو و وان رو یا هر گوشی دیگه ای که از snapdragon 600 استفاده میکنه ! وان ضعیفتر عملکرده چرا ؟!! سخت افزار که یکیه پس حتما به رابط کاربری بر میگرده دیگه عزیز من !!!پس یعنی تو 4.1 گندی بالا اورده بوده !!!
          در مورد کیفیت عکس هم برو جی اس ارنا یا هر جا خواستی کیفیت عکس های وان رو ببین من که خودم در عمل وان رو با اس4 مقایسه کردم به معنای کامل کلمه وان سوسک شد !!!
          دیگه همه میدونن که اچ تی سی توی تبلیغاتش از این گوشی خیلی عوام فریبی کرده و التراپیکسل درسسته مزایای زیادی نسبت به پیکسل داره ولی عزیز من این فناوری نو پا هست پس سعی نکن با غول های که سال ها از پیکسل استفاده کردن مقایسه کنی !!!
          در اخر باید بگم تو این 3 ساله همیشه پرچمدارهای اچ تی سی تو دوربین هیچ حرفی در برابر بزرگان نداشتن وسلام !!!

    1. من از 2 سال پیش یادمه که اکثر طرفدارهای اچ تی سی به جز پرچمدار خودشون گوشی دیگه ای رو قبول نداشتن اون موقع هر چی میشد میگفتن sensation بهترینه و s2 رو له میکنه هر چی هم مقایسه و لینک میذاشتیم واسشون بازم میگفتن sensation !!!
      اگه از قدیم تو سایت های موبایل بوده باشین میدونین که متعصب ترین طرفدارها رو اچ تی سی داره ( البته نمیگم که همه از رو تعصب به وان رای دادن , نه ولی باز خیلی ها هستن که بدون حتی خوندن مقاله به وان رای میدن )
      اگه ال جی هم اندازه اچ تی سی تو ایران محبوب بود مطمئن باشید الان نتیجه خیلی فرق می کرد !!!

    2. ببین دوست عزیز من خودم طرفدار سونی هستم اولی وان خدایی بهتره اینم دلیلش:بدنه الومینیومی،زاویه دید بهتر صفحه نمایش،اسپیکر بهتر و رابط کاربری بهتر به نظر شما این دلیل ها کافی نیست؟
      بعد بگین طرفدارای سونی متعصبن معلومه کی متعصبه

    3. از لحن صحبت کردن شما مشخصه که چقدر منطق داری.چرا باید سرتو به دیوار بزنی?
      من دلایل برتری وان رو بسیار خلاصه میگم.
      1.کیفیت ساخت و جنس بدنه
      2.اسپیکرها
      3.beats audio
      4.گالری zoe
      5.blink feed
      6.صفحه نمایش با کیفیت تر
      7.رابط کاربری sense5
      8.زیبایی
      و و و…
      لطفا پنج مورد از دلایل برتری جی پرو را نام ببر دوست عزیز!!!

      1. 1-جنس بدنه آلمینیومی خیلی هم خوب نیست چون به راحتی خط میوفته روش ( نمیگم بده ولی من چون خیلی گوشی خوب نگه نمیدارم بدرد من نمیخوره جون خیلی زود خط و خش میوفته روش!!! سلیقه ای هست در کل )
        2-اسپیکرها حدودا در یه سطح هستن 10 بار لینک دادم که اینارو نگی
        3-این امکاناتی که داری میگی نرم افزاری هست و جی پرو هم 1100 نسیت اون هم امکانات نرم افزاری قابل توجهی داره و خود شخص نسبت به نیاز خودش تصمیم میگره که کدوم یکی بدردش میخوره
        4-صفحه نمایش جی پرو اولین جایی هست که دارم میبینم شکست خورده این صفحه نمایش حتی آمالودهای سامسونگ شکست داده!!! مقایسه صفحه وان با جی پرو تا حالا تو هیچ سایتی ندیدم (جز اینجا ) ولی مقایسه صفحه اس4 با زد و وان رو دیدم که در اونجا برنده کسی نبوده جز اس4 ( که آمالود هستش ) !!!

        1. 1-جنس بدنه بی نظیره و خش نمیفته چون همه خش ها با یک دستمال بر طرف میشن.
          2-بلندی صدای اسپیکر ها در یک سطحه اما کیفیت صدای وان بی رقیبه.
          3-همون امکانات نرم افزاری واقعا خلاقانه و بی نقصن که الجی تو خوابش هم نمی تونه ببینه و سنس5 بهترین رابط کاربری دنیاست.حتی بالاتر از تاچ ویز
          4-صفحه وان جی پرو رو شکست میده حتی در اکثر جاها اس4 هم شکست میده چون رنگ ها واقعی و طبیعین و همچنین زنده.

        2. 1- از نظرت درباره بدنه وان معلومه با وان کار نکردی !
          2- تو بلندی روتون کم شد اومدین گیر دادین به کیفیت ؟!!
          3- اگه مقایسه رو بخونی میفهمی که جی پرو هم امکاناتی داره که گوشی های دیگه ندارن اینجا انتخاب برنده بیستگی یه نیاز طرف داره!!! من خودم از رابط کاربری تاچویز بیشتر خوشم میاد چون کاربردی تره !!! سنس فقط ظاهرش از تاچویز بهتره !!!
          4- والا 1 سایت یا یه لینک معتبر بده که صفحه وان از اس4 بهتره !!!
          دیگه شاید تو اینترنت مقایسه صفحه جی پرو با وان گیر نیاد ولی تا دلت بخواد مقایسه اس4 با وان پیدا میشه و میتونم بگم تا حالا من تو سایتی ندیدم که صفحه وان رو از اس4 بهتر دونسته باشه و تمامی سایت ها صفحه اس4 برنده دونستن !!!

        3. من خودم وان دارم و سعی کنین درست رفتار کنین بعد بیاین بگین طرفدارای اچ تی سی متعصب هستن.رومون کم نشد حالا کیفیت رو مقایسه کنین ببینین چی به چیه.
          تاچ ویز کاربردی تر هست اما نسبت به نسخه های پیشین سنس.سنس5 واقعا فوق العاده هست.هم زیبا هم روان هم کاربردی.
          لینک ندارم چون خیلی سایت ها میرم اما صفحه اس4 درسته که کیفیت بالایی داره و من منکر این نیستم.اما فریبنده هست.وان در بعضی جاها صفحه ی اس4 رو شکست داده.
          وان یعنی قدرت در کنار زیبایی و کیفیت.در حالی که مثلا اس4 فقط قدرت داره و اصلا بهینه نیست و پر از باگ و ایراد نرم افزاری و سخت افزاریه.وان هر سه فاکتور رو داره.درسته که قدرتش از سایر گوشی ها پایین تره اما در کنارش ویژگی های منحصر بفرد خودشو داره که بعضی برند ها آرزوی اون هارو دارن!
          خواهشا تصبی برخورد نکنین یا اگه می کنین دیگه به طرفدارای اچ تی سی نگین متعصب.
          اینجا داریم بحث می کنم نه جنگ.

        4. کیفیت رو خوب چه کنم الان تو سایتی در مورد کیفیت نمیتونم چیزی پیدا کنم خودم با وان کار کردم و صداشو هم تست کردم خیلی خوبه ولی این در حالیه که چون جی پرو تازه وارد شده خودم در مورد کیفیت صداش اطلاع دقیقی ندارم !!! سنس 5 عوام فریبه هیچوقت سعی نکن با تاچویز مقایسش کنی!
          عزیز من صفحه وان فقط تو نشون دادن رنگ سفید از اس4 بهتر عمل میکنه در واقع اکثر گوشی های که از پنل ال سی دی استفاده میکنن این برتری نسبت یه امالودها دارن !!! مهم اینه که در کل وان حرفی برای گفتن در برابر اس4 نداره !!!
          چیه همه جا پر کردین اس4 پر باگ نرم افزاریه !!! حرف میزینی یه لینکی هم بدین از رو هوا حرف نزنید !!!
          میخوام برتری های اس4 رو نسبت به وان برات بگم که یکم توجیح بشی !
          1-صفحه نمایش !
          2-باطری !
          3-دوربین !
          4-قدرت سخت افزاری
          برتری وان به اس4 :
          1-جنس بدنه و طراحی !
          2-اسپیکر ( البته با تخفیف )
          در بقیه موارد یا مساوی هستن یا بستگی به نیاز کابر هست که کدومو انتخاب کنه !!!

        5. هرچی برای شما بگن فایده نداره این امید چند بار نظر گذاشته که جواب همه ی نظر های شما رو میده هم بی فایدهس………………………
          سنس5 عوام فریب نیست هم کاربردیه هم زیبا.
          وان در برابر اس4 خیلی حرف ها داره.باگ های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار کمتری داره.لینک ندارم اما توی زومیت یه سرچی بکن.
          دوربین اولتراپیکسل بر خلاف تصور شما بسیار عالی و تحسین بر انگیزه و بر خلاف تصور خیلی ها حتی در روز هم بهترین تصویر هارو می گیره و این به خاطر فوکوس بسیار دقیق و لرزیش گیر اپتیکاله.
          البته معلومه که شما طرفدار الجی نیستین و هرچی هستین ضد اچ تی سی هستین و من یا دیگران هرچی بگبم فایده ای نداره.به هر حال وان بهترین گوشی اندرویدی دنیاست و هر جا برین جز بهترین هاست و اینو من نمیگم و خیلی از سایت های معتبر میگن.
          جی اس ام آرنا با وجود اینکه همیشه از سامسونگ طرفداری می کنه اما به بهترین بودن وان اغراق کرده.لینک هم ندارم خودتون یه سرچی بکنین.

        6. شما اچ تی سی ها مرغتون همیشه یه پا داشته !!!
          عزیز من لینک بده از خودت حرف درنیار !!!
          اگه اس4 باگ داره لینک بده اگه نداره شایعه پراکنی نکن !!!
          من با اچ تی سی مشکلی ندارم اما اچ تی سی در مورد وان انقدر عوام فریبی کرده که نگو !!! در مورد دوربین هم شما یا در مورد اچ تی سی خیلی متعصب هستید یا تا حالا باهاش کار نکردی !!!
          برو با اس4 و وان عکس بنداز اصلا نیازی به کارشناسی کردن نداره کاملا مشخصه برتری با اس4 هست اگه هم دسترسی به هر دو گوشی نداری میتونی بری بازار موبایل تستشون کنی !!!
          در مورد جس اس ام ارنا هم تو مقایسه اس4 با وان در قسمت دوربین برنده اس4 بوده اصلا عکس های گرفته شده با وان در حد یه پرچمدار نیست لینک هم میذارم که بعد دبه نکنین !!! http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s4_vs_htc_one-review-913p8.php
          شما یا اطلاعاتتون ناقصه یا خیلی متعصب !!!
          بزار مقایسه دوربین وان با زد هم بزارم که دیگه کلا روتون کم شه !!!
          http://www.gsmarena.com/htc_one_vs_xperia_z-review-917p9.php
          وان جلو زد هم کم اورد بازم بزارم یا بسه ؟!!
          حالا به نظرت من زد اچ تی سی هستم یا تو متعصب ؟!!

        7. بابا کی بهت این کلمه ی عوام فریب رو یاد داده تا خودم خدمتش برسم؟!
          میگه توی زومیت یه سرچی بکن می فهمی که سامسونگ نتونسته هسته های اندروید رو درست طراحی کنه برای همین پر باگه.
          اچ تی سی اصلا تبلیغ کردن بلد نیست چه برسه به عوام فریبی!
          من خودم وان دارم و با اس4 و زد مقایسه کردم صفحه اس4 خارق العاده هست اما دوربین وان بی نظیره.چه روز چه شب.چه میزان نور چه نمایش جزییات.دوربین اس4 هم شاهکاره اما اگه تعصب رو بزارین کنار از وان بهتر نیست.
          معلومه که شما متعصب هستین چون اگه نبودین اینطوری صحبت نمی کردین.
          معلومه که طرفدار الجی نیستین.
          وان از وقتی معرفی شده همه ی جایزه هارو درو کرده.
          اس4 هم همین طور.
          اما از لحاظ دوربین اگه زوم نکنین وان بهتره.اما اگه زوم می کنین اس4 بهتره و لینک هایی که دادین اکثرا درباره زوم کردن بود برای همین وان خوب عمل نکرد.
          من طرفدار اچ تی سی نیستم فقط طرفدار وان هستم.چون قدرت در کنار زیبایی و کیفیت و کارایی یعنی اچ تی سی وان.
          البته افرادی هم هستن که میخوان بگن متخصصن برای همین میگن دوربین وان مذخرفه در حالی که خیلی عالیه.
          من خودم وان دارم دوست هام هم اس4 دارن هم زد و من مقایسه کردم و فهمیدم که وان بهترین گوشی(دقت کنین:گوشی نه فبلت)اندرویدی دنیاست.

  20. آقای shahriar homayoni حرفانون … بیش نیست !!!!

    1-اگه باطری جی پرو بهتره چرا فقط دو ساعت بیشتر نسبت به وان نگه میداره ؟؟؟؟؟ صفحه نمایش بزرک اما تقریبا هزار میلی آمپر بیشتر از وان داره . پس باطریش مفت نمی ارزه !!!
    2-اینم ازون حرفا بود . همه ی عالم و آدم میدونن سنس بهترین رابط کاربری . پس قمپز الکی در نکن
    3-تو عکسای بالا معلوم بود وان بهتره پس در این مورد هم قمپز در نکن . در ضمن تثبیت کننده اپتیکال داره وان . میدونی این چیه اصن ؟ درکش میکنی ؟ فیلم برداری hdr رو درک میکنی ؟
    4-اینم ازون حرفا بود آخه تو که تاحالا صدای وان رو نشنیدی چرا حرف میزنی . حرف نزنی … !!!!
    5-خب نخوره . شاید یه عیب به حساب بیاد اما 32 گیگ یا 64 گیگ خیلیه !!!!
    6-این مثل حرفای قبلت … بود !!! . بهترین نمایشگر بعد از اس 4 رو وان داره . تو عکسای بالا نگاه کن عملکرد جی پرو افتضاح بوده . قدرت صفحه نمایش وان حدود 650 نیت هست اما ماله جی پرو 611 نیت هست
    7-خب فیلم بگیره . وان هم قابلیت دوربین ویژه داره مثل Htc zoe یا فیلم برداری hdr
    8-الان وان جایزه زیاد گرفته از جمله زیباترین گوشی 2013 یا همین هفته پیش جایزه یکی از مراسم های اروپا رو برد الان اسمش یادم نیست. الانم تو مجله t3 نامزد بهترین گوشی سال شده !!!!
    9- قیمت وان بدون گارانتی 1850 هست با گارانتی 2100 تقریبا 150 تا 300 تومن گرون تر از جی پرو هست اما همین اندازه بیشتر بهت کلی مزایا میده !!
    10-وقتی نمیدونی اطلاعات نداری حرف … .قمپز در نکن
    از آقایون مدیر هم میخوام این نظر رو همینجوری تایید کنن. و ویرایشش نکنن
    با تشکر !!!

    تذکر مدیریت
    آقای علیرضا، تایید و یا عدم تایید این صحبت بنا به درخواست و تشخیص شما نیست! در حالت عادی هم این نوع از ادبیات گفتاری تایید نمی‌شه و این بار هم استثنا با ادیت تایید شد و اگر بار دیگر با این لحن ادبیات صحبت کنید، علاوه بر عدم تایید، آی‌پی شما نیز بلاک شده و قابلیت دسترسی به سایت را نخواهید داشت.
    لطفا در گفتار خودتان ادب را رعایت بفرمایید

    1. 1-عزیز من تو کدوم عکس شما فهمیدین که دوربین وان از جی پرو بهتره ؟!!!
      دیگه تو هر چی میگفتی وان بهتره ادم باور میکرد والا تو کامنتا اکثرا دوربین جی پرو بهتر میدونستن
      2-عزیز من میدونی چقدر باید هزینه کنی که یه گوشی با 64 گیگابایت حافظه SSD بخری میدونی تفاوت قیمتش با 32 چقدره ؟!! مثل این که شما وسل جیب ددی هستی اینارو درک نمیکنی
      3-از کی تا حالا کیفیت صفحه رو با نیت میسنجن؟!! عزیز من تو تست های گرفته شده صفحه جی پرو از اس4 هم بهتر عمل کرده جی میگی واسه خودت ( تو عکس دقیقه 60 تا 70 که واسه بخش چند رسانه ای هست کاملا واضحه کدوم گوشی صفحه نمایشش بهتره )
      4- یه بار دیگه میگم مزایا رو شما تشخیص نباید بدی که کسی که گوشی میخره خودش میدونه از گوشیش چه انتظاری داره قیمت ها رو هم که هر روز 100 تا کم میکنی فکر کنم 2 روز دیگه بیای بگی وان 100 تومن هم از جی پرو ارزون تره !!!
      5-از حرفات معلومه از گوشی سر در میاری ولی الکی داری تو مواردی وان رو بیش از حد بزرگ نشون میدی !!!

      1. 1-تاری رو توی عکسای جی پرو نمیبینی ؟ یکی از مزایای وان همین تثبیت کننده ی اپتیکال هست
        2-وصله جیب ددی نیستم . ولی 32 گیگ هم کم نیست 1!
        3-کنتراست صفحه نمایش وان بهتر از جی پرو بود تو عکسای بالا هم وان زاویه دید بهتری داده و تو تصویر از روبه رو نگاه کنی میبینی رنگای وان واقعی تره تا جی پرو
        حیف تو مقایسه های تصویر جی پرو رو نمیزارن !!
        4- در مورد قیمت الان 1850 هست رنگ قرمزش بدون گارانتی . با گارانتی یاس 2100

        1. 1-اگه عکس های جی پرو تو تار میبینی پس عکس های وان رو دیگه فکر نکنم بتونی ببینی !!!
          2-واسه تو شاید 32 کفایت کنه ولی من دوست دارم تو گوشیم فیلم اچ دی ببینم و کلی برنامه و بازی پس 32 واسه همه کافی نیست !!!
          3-تو قسمت مقایسه صفحه نمایش خود گوشی معلوم نیست و قبولش ندارم ( فقط یه عکس هست که هر دو گوشی معلوم هستن و یه تصویر مشابه رو نشون میدن که تو بخش چند رسانه ای هست )
          4 – در مورد قیمت هم که باز داری کم میکنی من هر جا رفتم پایین تر از 2200 با گارانتی ندیدم !!!
          در ضمن اگه صفحه فقط به کنتراست باشه که آمولدها خدای کنتراست هستن پس باید همه ی صفحه نمایش های دیگه رو له کنن دیگه ؟!!

        2. 1- تثبیت کننده اپتیکال وان نمیزاره عکس ها تار بیوفتن !!!!!
          2- خب وقتی تو میخوای پول میکرو اس دی بدی به جای پول میکرو اس دی 64 گیگ وان رو میخری !!!! الان پول 64 میکرو اس دی خدا تومنه . 32 کلاس 10 حدود 150 تومنه
          3-باید تو دستت بگیری واسه صفحه نمایش . حیف مقایسه ای هم توی اینترنت نیست
          4- در مورد قیمت الان قیمت هایی که گفتم ماله امروزه !!!
          در مورد کنتراست هم . کنتراست رنگ سفید slcd3 بیشتر از امولد هست

        3. 1- خودتو کشتی با این تثبیت کننده من که هرچی نگاه میکنم تاری نمیبینم تو جی پرو تو کیفیت عکس هم که اگه به بچه هم نشون بدی میفهمه جی پرو بهتره !!!
          2- 32 کلاس 10 50 تومنه شاید یکم بیشتر یل کمتر ولی به 60 نمیرسه !!!
          قیمت میدی واسه خودت فضایی !!!
          3- با این یکی حرفت کاملا موافقم با وان و زد و اس 4 کار کردم ( صفحه اس4 یه چیز دیگه هستش ) ولی جی پرو چون تازه وارد کشور شده متاسفانه خودم کار نکردم که بازم نمیتونم نظر دقیق بدم ولی تو مقایسه های که بین اس4 و وان و اس4 و جی پرو دیدم فکر کنم بهتر باشه جی پرو ولی مطمئن نیستم اونم به خاطر همین مقایسه اینجاست که کمی شک کردم

    2. ببین من مثل تو بی ادب نیستم
      اخر حرفام گفتم هر کسی ( یعنی هر انسانی ) میتونه ازم سند بخواد
      تو هم با اینکه ….. نیستی ولی میتونم بهت سند بدم

  21. سلام به همه
    ببینید هر دو گوشی عالی هستند از نظر زیبایی و کیفیت ساخت وان یه کوچولو بهترازجی پرو هستش اما در چند مورد جی پرو برتر هستش
    ۱: باتری چی پرو خیلی بهتر از وان هستش
    ۲: رایط کاربری جی پرو بهتره
    ۳: دوربین جی پرو حرف نداره
    ۴: صدا با استفاده از هندزفری در جی پرو خیلی بهتراز وان هستش و در بلندگو جی پرو بهتر هستش
    ۵: جی پرو کارت حافظه میخوره اما وان نمیخوره
    ۶: جنس صفحه نمایش جی پرو بهتر از وان هستش( جی پرو :True Full HD IPS Plus LCD وان :Super LCD3)
    7: در فیلم گرفتن جی پرو همزمان میتونه با دوتا دوربین جلو عقب فیلم بگیره ولی وان نمیتونه
    ۸: در تکنولوژی شبکه نسل چهار الجی با جی پرو در سال ۲۰۱۳ مقام اول رو کسب کرد
    و اینکه بین پانصد هزار تا ششصد هزار جی پرو ارزون تر از وان هستش( یعنی وقتی وان می خوری الکی باید این همه پول مارک بدی )
    حالا خودتون مقایسه کنید کدوم بهتره
    برای هر کدوم از دلایل بالا هر کی خواست من سند بهش میدم

    1. در جواب شهریار خان باید عرض کنم اولا از لحاظ زیبایی و کیفیت ساخت یک سر و گردن وان برتره نه یک کوچولو!
      ثانیا باتری جی پرو فقط در مدت مکالمه بیشتره و در استفاده از اینترنت و پخش ویدئو ضعیف تره.ثالثا سنس 5 قوی ترین رابط کاربریه.اینکه دیگه دوست و دشمن اچ تی سی بهش اقرار میکنه.رابع هندزفری وان بعد از هندزفری اپل فایو قوی ترین هندزفریه.خامسا جنس صفحه نمایششون زیاد تفاوت نداره در عوض کیفیت صفحه نمایش وان 471ppi ولی جی پرو 401 ppi.ششم:دوربین وان هم بی نظیره و نمیشه گفت که کدومشون برتره.هفتم:وان میتونه در حالت hdr فیلم بگیره ولی جی پرو نمیتونه.وان در حالت صحنه آهسته میتونه فیلم بگیره ولی جی پرو نمیتونه.در ضمن ویژگی های گالری zoe رو نه تنها جی پرو بلکه هیچ گوشی ای نداره.برای مثال وقتی شما در حالت zoe عکس میگیرین دوربین وان یک ثانیه قبل از فشردن کلید شاتر تا دو ثانیه بعد فیلم میگیره که شما میتونیم توی این سه ثانیه بهترین حالت رو انتخاب و ذخیره کنین.مثلا میتونین اجسام در حال حرکت رو حذف کنین یا چشای بسته رو باز کنین.بدون شک وان بهترین گوشی حال حاضر ه

      1. ببین داداش من تو داری در مورد عمر بیشتر یه باتری صحبت میکنی که نیم اینچ صفحش بزرگتره
        در مورد هندزفری هم که بخوام بگم در مورد اپل حرفی ندارم
        ولی بزار یه کم بهت اطلاعات بدم 25 درصد سهام شرکت beats مال اچ تی سی هستش به خاطر اینکه اچ تی سی بتونه تو بیتس هم سود کنه میاد نرم افزار بیتس رو گوشی ها میندازه ( فقط نرم افزار ) و به همراه گوشی فقط یه هندزفری خیلی ساده میزاره تا خریدار بره هندزفری بیتس بخره و اروزن ترین هنزفری شرکت بیتس 100 دلاره . که قطعا اچ تی سی یه هندزفری بیتس رو همراه گوشی نمیزاره
        اما بزار یه کم در مورد دالبی بهت بگم دالبی در حال حاظر بهترین نوع تکنولوژی در پخش صدا هستش که الجی رو گوشیش نصب کرد با هندزفری با کیفیت که همراه گوشی میزاره صدای واقعی موسیقی رو میتونی برای اولین بار حس کنی.

    2. باتریش کمی از وان بهتره.
      رابط کاربری الجی اصلا قابل مقایسه با سنس نیست.
      دوربین وان بهتره :
      با هنذفری جی پرو بهتره اما با اسپیکر بلندی صدای هردو نزدیکه اما کیفیت صدای وان فوق االعده هست.
      کارت حافظه درسته.
      صفحه نمایش بهتر نیست چون فاصله پنل جی پرو تا صفحه زیاده و این یک مشکل اساسیه که در گوشی های رده بالا دیده نمیشه.
      1 – طراحی زیبا و خوش دستی و کوچکتر بودن
      2- بدنه آلمینیومی یک پارچه
      3- Super LCD 3 که نسبت به ips روشنایی بیشتری داره
      4- دوربین اولتراپیکسل با تثبیت کننده عکس اپتیکال
      5- بیتز
      6- اسپیکر فوق العاده
      7- رابط کاربری سنس
      8- اندورید به روز تر ( 4.2.2)
      9-فیلم برداری با سرعت 60 فریم بر ثانیه
      10-دوربین جلو با قابلیت hdr
      11-دوربین واید هم عقب هم جلو
      12-گالری zoe
      13 – htc blinkfeed
      14-ساپورت ویدئویی قوی تر
      15- 25 گیگابایت حافظه drop box
      16-باطری نسبتا بهتر با توجه به ظرفیت کمتر باطری و همچنین باطری از نوع li-po که بهتر از li on هست
      17-میکروفون Hdr
      18-زیر نور آفتاب عملکرد وان بهتره
      19-کیفیت بالاتر فیلم برداری و عکس برداری
      20- کارت هدیه google play با قیمت 25 دلار
      21-میزان روشنایی صفحه وان حدود 650 نیت ولی ماله جی پرو 611 نیت
      22-ساپورت شدن اختصاصی از طرف گوگل بخاطر نسخه GPE
      23-حرفی واسه گفتن نموند

        1. یه بار دیگه به اینا نگاه کن :
          1-ساپورت ویدئویی قوی تر ( یه بار دیگه مقایسه رو بخون )
          2-کیفیت بالاتر فیلم برداری و عکس برداری ( یه بار دیگه عکس ها رو ببین )
          3- اسپیکر فوق العاده ( اسپیکرها در حد خیلی خوب هستن ولی فوق العاده نه اسپیکرهای وان در حد اس3 هست اسپیکر فوق العاده یعنی optimus g1 راستی بزار یه لینک هم بزارم http://www.gsmarena.com/htc_one-review-912p6.php)

        2. 1- ساپورت ویدوئیی رو قبول ندارم. من با وان فایل mov هم پخش کردم !!!
          2- اینم قبول ندارم !!!
          3- این از اون حرفاااا بود !!!! معلومه اصلا تجربه کار با وان رو نداری اینجوری راجع به اسپیکرش حرف میزنی
          انقدر متعصب نباش!!!!

        3. ای اقا شاید با جی پرو هنوز کار نکرده باشم ولی با وان چرا دیگه همه میدونن که اچ تی سی تو تبلیغاتش زیاد از حد اسپیکرهای وان رو قوی جلوه داده و اگه باهاش کار کرده باشید متوجه میشید اونجوری هم که اچ تی سی گفته قوی نیست تو که وان داری برو optimus g1 رو باهاش کار کن تا بفهمی صدا یعنی چی اره عزیزم تازه وقتی ال جی وقتی این گوشی داد بیرون نیومد همه جا جار بزنه اسپیکرهای این گوشی فلانه بهمانه در حالی که وان رو تو قدرت صدا له میکنه !!! لینک که قبلا دادم ولی برو خودت کار کن تا نگی اینا الکیه هر چند لینکی که گذاشتم واسه جس اس ام ارنا بود !!!

        4. صدای وان بلند ترین نیست اما با کیفیت ترینه.
          هیچ گوشی کفیت صدای وان رو نداره.
          حتی یکی از اسپیکر های وان می تونه خدمت تمام گوشی های پر مدعا برسه:دی

  22. یعنی چی آقای مهیار یعنی ال جی قیمت هاش رو الکی مثل اپل ببر بالا بعد اون موقع به نظر شما شرکت خوبی میاد.در واقع از حرفاتون اینجوری برداشت میکنم که قیمت ها بالا برن تا هرکسی نتونه اونو بگیره تا مثلا شما با گرفتن اون گوشی با بقیه تفاوت داشته باشی

    1. نه سپهر جان منظورم اینه که ارزش برندشو بالا ببره. یه نگاه به سامسونگ بنداز همیشه ممحصولاتش جز ارزون ترینا بود اما الان دو تا گوشی سونی و سامسونگو که تو یه سطحن کنار هم بذاری سامسونگ 200 یا 300 ت گرون تره. چون ارزش برندشو برده بالاتر. مردمم که همه مطلع نیستن میگن هر چی که گرون تره حتما بهتره. سامسونگ ارزش برندشو برده بالا. الان الجی مثل گذشته ی سامسونگه

  23. تفاوت موجود بین محصولات اپل با دیگر شرکت ها در اینه:
    کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری و وجود خلاقیت در محصولاتش بیشتر مدیون اینه که
    تمرکز اپل بر روی همین چند محصول است و محصولات خود را برای آنها بهینه میسازد
    **حالا در اینجاHtc & LG دو شرکت نامدار
    LG به طور معمول در اکثر محصولات الکترونکی دست دارد و اینکه بخواهد کلیه تمرکز
    خود را بر روی گوشی بگذارد اصلاٌ اصلاٌ با برنامه ریزی ها شرکت مقارن نیست
    ولی در سوی دیگر:
    Htc این شرکت نامدار که بیشتر به خاطر وجود و تولید گوشی های خود است که به شهرت
    رسیده پس باید برنامه ریزی های این شرکت بر پایه تمرکز بر روی محصولات با کیفت و
    قدرتمد و خلاقانه باشد
    به همین دلیل Htc چیز دیگریست

    ***چه مثبت چه منفی HTC***

    1. دوست عزیز شرکت هایی مثل ال جی، سونی یا سامسونگ یه سوله نیستن که توش 50 نفر سرپایی کار کنن که. مثلا سونی از چندین بخش مثل sonymobile sonyentertatinment وغیره تشکیل میشه و هر کدوم وظیفه مخصوص به خودشونو دارن. درسته الجی خمیردندونم میزنه ولی مشغله ای برای lgmobile ایجاد نمیکنه 🙂

    2. توجیح از این مسخره تر هم میشد؟!!
      سامسونگ تو اکثر محصولات الکتریکی دست داره و هر سال بهترین گوشی ها رو سامسونگ معرفی میکنه و در صدر فروش گوشی های هوشمند هم هست!!!
      در کل در حق جی پرو داره اجحاف میشه ( چون تو ایران طرفدار نداره )

  24. همیشه بین دو نیمه بازیه که نقش مربی ها معلوم میشه
    یعنی بین دو نیمه زمان مربی هاست
    حالا هم در بین دو نیمه این مسابقه قرار داریم
    و من به عنوان یک شخص مشتاق بازی به صورت پنهانی به حرف های مربی
    htc one گوش میدم که میگه هیچ وقت نباید مغرور بشی و حریف را دست کم بگیری
    یکی از دوستانم نیز به رختکن g pro رفته و به من گفت که مربی g pro میگه تا حالا خوب ظاهر شدی
    ول اگر هم شکست خوردی ناراحت نباش چون میدونم که Htc one تو رو خورد میکنه
    پس ازش فاصله بگیر و بگذار تا تا امتیازش از تو بیشتر بشه

  25. Htc one هم صفحش کوچیکه هم ضخامتش مناسب یک پرچم دار نیست و مهم تر از همه حافظش واسه یک پرچمدار اندرویدی بودن با توجه به این که نسخه تک سیمش sd کارد نمیخوره کمه. آلومینیومی بودن بدنش باعث میشه موقع زمین خوردن فرو رفتگی های خفیفی روش ایجاد شه. اما الجی ضخامتش مثل وان زیاده، طراحی شبیه به نوت باعث شده ابهت htc و sony رو نداشته باشه و بد تر از همه این که ال جیه و عوام به عنوان یه برند ارزون بهش نگاه می کنن. به نظر من ال جی باید یه برند لوکس جدا ایجاد کنه مثل کاری که تویوتا کرد و لکسوس رو ایجاد کرد.

  26. بدنه «تمام فلزی» مقاوم و زیبا از آلومینیوم یکپارچه
    اسپیکرهای جلوی موبایل به جای آنکه صدا را به اطراف پراکنده نمایند، آن را مستقیما به طرف شما پرتاب می کنند
    Beats Audio تجربه موسیقیایی شما را بهینه کرده و باس بیشتری تولید می کند
    دوربین جلو و عقب از لنز واید بهره می برند
    ضبط ویدیوی اسلو موشن با سرعت پخش متغییر
    قابلیت Fastboot، امکان بالا آمدن و خاموش شدن بسیار سریع تری را فراهم می آورد
    BlinkFeed اخبار و به روز رسانی رسانه های اجتماعی را در به صورت متمرکز برای تان به نمایش در می آورد
    در حالت نمایش Multitasking می تواند تا ۹ اپلیکیشن باز را نمایش دهد
    با بهره گیری از جسچرهای سوایپ، یک دستی هم کار با آن راحت است
    میکروفون HDR
    گزینه های کیبورد بیشتر (T9 – AZERTY – QWERTZ و غیره)
    منحنی پشت گوشی آن را ارگونومیک تر ساخته است
    حالت عکاسی Burst با توانایی ثبت ۹۹ تصویر متوالی
    Car mode با امکان روشن کردن خودکار بلوتوث و رابط کاربری ویژه ماشین
    حالت ویژه کودکان (Zoodles) از ابتدا روی موبایل نصب است
    فرستنده اف ام
    HTC Zoe توانایی ضبط ۳ ثانیه ویدیو همراه با ۲۰ فریم عکس را دارد که یک ثانیه آن متعلق به قبل از فشردن دکمه شاتر است
    تکنولوژی برتر Ultrapixels، دوربین 4 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت با سنسور منحصر به فرد یک جهش بزرگ در کیفیت دوربین گوشی‌ها ایجاد کرده است
    و و و …………………
    تنها گوشه ای از امکانات بی نظیر و منحصر به فرد HTC One است

  27. در مورد قدرت صفحه نمایش در زیر نور افتاب هیچ عکسی نذاشتین و وان رو در این قسمت برنده اعلام کردین این در حالیه که هر دو گوشی با نوت2 مسابقه داشتن و طبق مقاله خودتون صفخه وان با اختلاف خیلی کم بهتر از نوت2 عمل کرده این در حالیه که صفحه جی پرو با اختلاف زیاد از نوت 2 بهتر عمل کرده !!!
    کلا خودتون میاید نوشته های خودتونو نقض میکنید!!!
    بازم میگم به نظر من برنده مسابقه جی پرو با وان یا هر گوشی دیگه ای در صفحه نمایش بدون هیچ شکی جی پرو هست!!!( صفحه وان از اس4 ضعیف تره جی پرو که دیگه جای خودشو داره با توجه به اینکه جی پرو تو صفحه نمایش اس4 شکست داده پس حرف خودتونو نقض نکیند )

    1. عزیز من کیفیت صفحه وان 471ppi هست که نزدیکترین رقیبش اس 4 و باترفلای هستند با 441ppi
      لطفا اطلاعات غلط نده.اگه وقت داشتی یک سر به سایت دیجی کالا بزن و ویدئو نقد و بررسی وان رو ببین

      1. فکر کنم تو کیفیت رو کلا تو ppi میبینی اره؟! عزیز من ppi بالای 300 رو دیگه جشم نمی تونه خوب تشخیص بده چه برسه فرق 400 با 471 رو !!!
        وقتی وان واسه یه بار هم شده تو دستات گرفتی بیا نظر بده از صحبت هات معلومه فقط اعداد ارقام دیدی اومدی یه نظری دادی واسه خودت!! چون جوری که تو داری میگی حتما صفحه نمایش وان از اس4 بهتره دیگه؟!
        در حالی که اگه 4 تا سایت رفته باشی و مقایسه اس4 و وان رو خونده باشی میفهمی که همچی ppi نیست چون صفحه نمایش اس 4 عملکرد بهتری نسبت به وان داره چرا؟! ( چون صفحه نمایش اس4 از نوع Amoled و وان از super lcd3 البته به چیزهایی دیگه ای هم ربت داره البته خودمم با هر دوشون کار کردم و تفاوت صفحه نمایششونو با چشمام دیدم )
        آره عزیزم وقت کردی 4 تا سایت برو یا حداقل با خود گوشی کار کن اطلاعاتت زیاد بشه !!!

        1. ppi با چشم قابل تشخیص نیست درست.
          اس4 عملکرد بهتری نسبت به وان نداره و رنگ هارو طبیعی نشون نمیده.
          من با اس4 و وان کار کردم اما جی پرو نه.
          صفحه اس4 آدمو بشدت تحریک می کنه و گول میزنه اما من گولشو نخوردم و وان خریدم

        2. گولشو نخوردم اتفاقا اصلا پر زرق و برق نیست و خیلی ساده و دل گیره.
          سنس5 یعنی زیبایی در کنار کارایی.

    1. جی پرو با گارانتی 1700
      وان با گارانتی 2200
      واقعا هم اختلاف قیمت ندارن : |
      مزایای بیشتر رو باید بر اساس نیاز طرف به گوشی بسنجی شاید یکی باطری بهتر و دوربین بهتر و صفحه نمایش بزرگتر و البته با کیفیت تر بخواد !!!

    1. اگه اچ تی سی نمایندگی رسمی تو ایران داشت الان قیمتش زیر 1800000 بود.
      یاس و سلولکام و…همه وارد کننده هستن و نمایندگی رسمی(دقت کنین:رسمی)نیستن.

  28. به نظرم htcیک چیز دیگه است.یک خبری امروز خواندم با این عنوان:
    خبرگزاری مهر: تلفن هوشمند اچ تی سی وان (HTC One) از شرکت تایوانی اچ تی سی، جایزه بهترین گوشی سال 2013- 2014 را از انجمن صوت و تصویر اروپا دریافت کرد.

    1. آقا انصافا تو این مقایسه جی پرو از وان سر تر بود بعضی از بنچ مارک ها هم بعد از اس4 جی پرو رو برتر دونستن ولی طرفدارای اچ تی سی دیگه دارن شورشو در میارن حق جی پرو بود که ببره انصافا
      صد رحمت به طرفدارای سونی
      به نظر من طرفدارای سونی خیلی از طرفدارای اچ تی سی بهتر و با جنبه ترن

  29. بهترین اسمارت فون های جهان از نگاه Laptopmag ، آگوست ۲۰۱۳

    Samsung Galaxy S4
    HTC One
    Apple iPhone 5
    Motorola Moto X
    Nokia Lumia 1020
    Samsung Galaxy Note II
    LG Optimus G Pro
    BlackBerry Z10
    Nokia Lumia 925
    Samsung Galaxy S III

    1. این رده بندی واسه کشورهای جهان اولیه فکر نکنم اینجا زیاد درست باشه(برای مثال z 10 تو ایران فکر نکنم کسی بین 20 گوشی برتر هم قبولش داشته باشه)

  30. یه سوال این گوشی ها رو واقعا خودتون تست میکنین؟!!
    چون اگه واقعا تست کرده باشید متوجه میشید که صدای هر دو گوشی در اهنگ یکیه و فقط در قسمت زنگ صدای وان بیشتره والا شما جوری از صدای وان تعریف میکنید که انگار همونجوری که اچ تی سی گفته صدای وان 90 DB هست !!!
    در صورتی که تو تست های که گرفته شده صدای گوشی وان حداکثر76 ِDB بوده !!!
    فکر کنم شما این گوشی ها رو حداقل تو قسمت صدا تست نکردید وگرنه تو نوشته هاتون وان رو کاملا برتر نمیدونستید!!!
    لینک قدرت صدا جی پرو :http://www.gsmarena.com/lg_optimus_g_pro-review-904p6.php
    لینک قدرت صدا وان : http://www.gsmarena.com/htc_one-review-912p6.php

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH