وسایل جانبی نوت 8 معرفی شدند

سامسونگ علاوه بر معرفی نوت 8، تعداد زیادی از لوازم جانبی این هندست را نیز معرفی کرده است. وسایلی چون کیس‌های متنوع، کیبورد کیوورتی و یک Geat VR جدید. البته اگر یکی از کاربران هندست‌های S8 و S8+ هستید، ممکن است برخی از لوازم جانبی که دارید با نوت 8 نیز سازگار باشد.

یکی از بهترین‌هایی که با این فبلت معرفی شده‌اند، DeX است. دکس در واقع یک داک بوده که نوت 8 روی آن قرار می گیرد و وسایل جانبی مثل مانیتور، ماوس، کیبورد و غیره از طریق پورت‌های USB و HDMI به آن متصل می‌شوند و از نوت 8 یک کامپیوتر شخصی می‌سازند.

به‌علاوه با آمدن دکس، در بخش نرم‌افزار مرتبط نیز پیشرفت‌هایی صورت گرفته است. مثلا لانچر کاملا از نوطراحی شده و گیم لانچر نیز دچار تحول شده است. پشتیبانی از دستگاه‌های خارجی مثل کیبورد موزیکال و کنترلرها افزایش یافته و پشتیبانی از ویدئو کنفرانس اینترپرایز نیز اضافه شده است. افزون بر این می‌توانید نوت را بدون آن‌که تماسی را از دست بدهید روی داک گذاشته و یا بردارید.

در بخش کیس، انواع کلاسیک‌ ساخته شده از پارچه و چرم را می‌بینیم که برخی از آن‌ها دارای کیک استند نیز هستند. کیس‌های سیلیکونی و پلاستیکی نیز در این گروه دیده می‌شوند.


یک کیس عجیب و مجهز به کیبورد کیوورتی هم در میان وسایل معرفی شده دیده شده است که می‌تواند برای آن‌هایی که همچنان به تایپ روی کیبورد فیزیکی علاقه‌مندند جالب باشد. این کیس به دستگاه متصل شده و یک سوم پایینی صفحه‌نمایش را می‌پوشاند و دکمه‌های فیزیکی آن دقیقا روی دکمه‌های مجازی روی صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند.

شرکت به همراه نوت 8 از نسخه جدید Gear VR با کنترلر نیز پرده‌برداری کرده است. این هدست برای تعامل با  دستگاه‌های بزرگ طراحی شده است. Gear VR جدید با کنترلر بی‌سیم جدید سامسونگ هم سازگار است. غیر از نوت 8، هدست جدید از اس 8، اس 8 پلاس، اس 7، اس 7 اج، نوت 5، گلکسی اس 6، اس 6 اج و اس 6 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند.

از پانزدهم سپتامبر این Gear VR با قیمت 129.99 دلار قابل دسترس خواهد بود.

افرادی که بین تاریخ 24 آگوست و سپتامبر نوت 8 را سفارش دهند، می‌توانند بین دوربین Gear 360 ، حافظه 128 گیگابایتی و یک پد شارژ وایرلس یکی را به عنوان اشانتیون به همراه دستگاه دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH