Surface Studio و Xbox One S از IDSA جایزه دریافت نمودند

مایکروسافت سرفیس استودیو و ایکس‌باکس وان اس از جامعه طراحان صنعتی آمریکا IDSA برای هوشمندی و تفکر مناسب در طراحی‌های صنعتی خود جایزه دریافت نمودند.IDSA  برترین جایزه‌ای است که از سوی جامعه طراحان صنعتی آمریکا به یک محصول تعلق می‌گیرد، قضاوت این رویداد نیز توسط طراحان صنعتی خبره‌ای از سراسر دنیا انجام می‌گیرد.

IDSA

سرفیس استودیو (Surface Studio) جایزه مدال طلای دسته تکنولوژی مصرف‌کننده را دریافت نمود و IDSA در این زمینه گفت:

سرفیس استودیو یک کامپیوتر کامل و all-in-one بوده که شیوه خلق نمودن و تولید کردن را متحول کرده است. این محصول با خلق ایده‌های نو در ذهن، ایدئولوژی کامپیوترهای all-in-one را دوباره تعریف نمود. این دستگاه را کاربر باتوجه به نیاز خود می‌تواند تنظیم کند.

ایکس‌باکس وان اس  (Xbox One S) نیز جایزه برنز را دریافت نمود و در این باب IDSA گفت:

ایکس‌باکس وان اس آخرین نسخه از کنسول ایکس‌باکس وان است. این محصول قابلیت بخش ویدیوهای بلوری 4K را داشته و نمایش  high-dynamic-range  یا HDR را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول از  Xbox Oneبه میزان 40 درصد کوچک‌تر بوده و از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی این محصول می‌توان به IR blaster، منبع تغذیه برق داخلی و حافظه داخلی 2 ترابایت اشاره کرد.

کمپانی مایکروسافت این جایزه را قبلا نیز به خاطر محصولات  Hololens headset، ویندوز فون(Windows phone)  و استارت آپ ویندوز 10 دریافت نموده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH