گوشی گلکسی J7 پلاس با دوربین دوگانه به‌زودی معرفی خواهد شد

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ گلکسی J7 پلاس در حقیقت نسخه‌ دیگر گلکسی J7 2017 با دوربین دوگانه است. به‌تازگی اطلاعات این گوشی از منبعی در تایلند منتشر شده و انتظار می‌رود که این گوشی به‌زودی معرفی شود.

دوربین دوگانه این گوشی از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 تشکیل شده است. این گوشی همانند گلکسی نوت 8 از قابلیت Live Focus در حالت پرتره پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار دارد.

گلکسی J7 پلاس

 

گلکسی J7 پلاس از بیکسبی نیز پشتیبانی می‌کند و در سمت چپ گوشی دکمه‌ مربوط به آن قرار گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080p، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای (که به احتمال فراوان Exynos 7870 خواهد بود)، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد.

حافظه ذخیره‌سازی این گوشی 32 گیگابایت است و از حافظه‌ی جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، گلکسی J7 پلاس به سنسور اثر انگشت مجهز شده و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی به‌زودی در تایلند عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH