مشخصات و ویژگی‌های یوتافون 3 به صورت رسمی منتشر شد

اولین نسخه از اسمارت‌فون یوتافون چند سال پیش عرضه شد، این اسمارت‌فون برخلاف نمونه‌های موجود در بازار از یک نمایشگر ثانویه در بخش پشتی استفاده می‌کرد. دومین نسل از این هندست با همان ویژگی‌ها اما با مشخصاتی به‌روزتر سال گذشته معرفی و روانه بازار گشت و حالا چند وقتی می‌شود که خبرهای سومین نسل از این هندست متفاوت منتشر می‌شود. به‌تازگی مشخصات و ویژگی‌های یوتافون 3 به‌صورت رسمی منتشر شده است.

یوتافون 3

یوتافون 3 از نمایشگری 5.5 اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند که وضوح آن فول اچ‌دی است. در بخش پشتی این هندست نیز یک نمایشگر 5.2 اینچی موجود است که از نوع E-Ink بوده و وضوح آن اچ‌دی است. قلب پردازشی یوتافون 3 را چیپ‌ست اسنپدراگون 625 تشکیل می‌دهد که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این هندست هم‌چنین با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد.

دوربین اصلی یوتافون 3، 13 مگاپیکسلی بوده که در کنار آن یک فلاش LED قرار گرفته است. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این هندست نیز 12 مگاپیکسل وضوح دارد. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به پورت USB نوع C، سنسور اثر انگشت و یک سلول باتری 3300 میلی‌آمپری اشاره کرد. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را نیز اندروید 7.1.1 نوقا برعهده دارد.

حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر به‌گونه‌ای است که با وجود بزرگ‌تر بودن نمایشگر به نسبت یوتافون 2، اندازه دستگاه تغییر زیادی نداشته است. پیش فروش این هندست از تاریخ 5 سپتامبر و از طریق فروشگاه JD.com آغاز می‌شود و عرضه آن از تاریخ 18 سپتامبر خواهد بود. این هندست در نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 350 دلار عرضه می‌گردد.

1 در مورد “مشخصات و ویژگی‌های یوتافون 3 به صورت رسمی منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH