مایکروسافت با سونی برای حالت crossplay بین پلی‌استیشن و ایکس‌باکس گفتگو کرد

عناوین بسیار زیادی وجود دارد که گیمرهای ایکس‌باکس را قادر می‌سازد تا با گیمرهای PC و یا برعکس به‌صورت آنلاین با یکدیگر بازی کنند. بااین‌حال حالت بازی crossplay در بین تمامی پلتفرم‌های مختلف امکان‌پذیر نیست. یکی از شرکت‌هایی که علاقه چندانی به ایجاد چنین فضایی برای طرفداران خود ندارد، سونی است.

اولین‌بار مایکروسافت این ایده را مطرح نمود و به سونی پیشنهاد داد تا شرایطی را فراهم کند که گیمرهای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بتوانند به‌صورت آنلاین با یکدیگر بازی کند. کمپانی مایکروسافت تایید نمود که با شرکت سونی برای crossplay بین دو کنسول ایکس‌باکس و پلی‌استیشن گفتگو نموده است.

آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس‌باکس به Gamereactor اعلام کرد:

ما با کمپانی سونی در خصوص crossplay صحبت نمودیم و قرار شد در بازی ماینکرافت با آن‌ها به‌عنوان شریک عمل کنیم و ما علاقه‌مندیم که آن‌ها را شریک نموده و به‌صورت یک جامعه تمامی گیمرها را با یکدیگر متحد کنیم. بنابراین در مورد این موضوع با  آن‌ها سخن گفتیم و امیدواریم که آن‌ها از این موضوع حمایت کنند.

آرون گرینبرگ سخن دیگری در این موضوع و ماهیت گفتگوها و اینکه مایکروسافت چه پاسخی در این زمینه تابه‌حال از سونی دریافت نموده، بیان نکرد. هنوز خیلی زود بوده تا بتوانیم عناوینی که قرار است در زمینه حمایتی crossplay مطرح شود را حدس بزنیم، چون ابتدا سونی و مایکروسافت باید به یک توافق در این زمینه دست پیدا کنند تا کاربران پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بتوانند با یکدیگر به‌صورت آنلاین بازی کنند.

هنوز سونی در مورد این موضوع اظهارنظر نکرده و حتی آن‌ها گفتگو با مایکروسافت را نیز  تایید نکرده‌اند که نشان می‌دهد ماجرا خیلی خوب پیش نمی‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH