فردا منتظر هشتمین سری از بازی‌ محبوب آسفالت، باشید!

 1

سری بازی‌های آسفالت برای سیستم عامل‌های آی‌او‌اس اپل و آندروید گوگل، به دلیل جذابیت بسیاری که با خود به همراه دارند، توانستند در مدت کوتاهی به موفقیت بسیاری دست پیدا نمایند. حال کمپانی گیم‌لافت قصد دارد به زودی نسخه هوابرد یا 8، این فرانچایز محبوب ریسینگ را فردا به عرضه عمومی برساند. این کمپانی، به تازگی با ارائه آخرین تریلر از بازی آسفالت 8، بار دیگر قدرت بی‌نظیر خود را در ارائه بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده همراه با گرافیک و فیزیک خارق‌العاده به نمایش گذاشت.

url

آسفالت هوابرد، با گرافیکی بهتر و حتی نزدیک به کنسول‌های نسل حاضر، طراحی شده است. همچنین این بازی، برای صفحه نمایش رتینای تبلت نکسوس 7 امسال، بهینه شده تا حس انجام یک بازی بسیار جذاب را برای کاربران آندروید به ارمفان آورد. آسفالت 8، با یک موتور فیزیکی جدید، 180 رویداد در طی انجام بازی، 47 خودروی سواری و مدهای جدید بازی همراهی می‌شود. در این نسخه، می‌توانید به صورت هم‌زمان با دوستان خود به رقابت بپردازید و سر سخت ترین آن‌هارا، به چالش بکشید!

آسفالت 8 ( هوابرد) دارای 8 نقشه بوده، که 7 مپ بازی کاملا جدید و تازه می‌باشد. در این بازی تجربه رانندگی در بیابان‌های سوزان نوادا، خیابان‌های شلوغ لندن، توکیو را بدست خواهید آورد و همچنین می‌توانید، در جاده‌ها و سرزمین‌های یخ زده به رقابت بپردازید. در آسفالت هوابرد، از افکت‌های آب و هوای جدید بهره گرفته شده تا برای‌تان انجام این بازی، به تجربه‌ای کاملا شیرین و لذت بخش تبدیل شود.

آسفالت 8، فردا به قیمت 0.99 دلار برای سیستم عامل‌های آی‌او‌اس اپل و آندروید گوگل عرضه خواهد شد.

5 در مورد “فردا منتظر هشتمین سری از بازی‌ محبوب آسفالت، باشید!”

  1. خب خیلی خوب میشه این بار دیتارو تو اندروید توی obb بزارن یا اصلا براش دیتا نزارن!الهی این بلای خانمان سوز یعنی دیتا از اندروید دور شه!

    1. اونم به وقتش….
      همئن طوری که موست وانتد رو برای له کردن آسفالت 7 درست کرد،برای این هم یه کاری می کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH