وضعیت بازار موبایل در امارات، اپل از سامسونگ شکست می خورد و نوکیا مقام اول را دارد!

iphone-vs-samsung-vs-nokia (1)

در حالی که اپل زمین را به رقیب سامسونگ واگذار می‌کند، این نوکیاست که پیشتاز ماجرا است.

بر طبق ارقام منتشر شده از TRA، سهم نوکیا در بازار موبایل امارات متحده عربی در سه ماهه دوم سال به 56 درصد رسیده است.

سامسونگ هم برای بالا بردن سهم خود تلاش زیادی انجام داده و در سه ماهه پیش با بلک بری سهمی برابر با 10.7 درصد از بازار را داشتند که در حال حاضر این رقم به 13.8 درصد رسیده است.

این روند برای اپل نزولی بوده است و سهم این شرکت از 8.4 درصد به 7.4 درصد سقوط داشته و آیفون 4S این برند از بین 5 گوشی برتر خارج شده است. این در حالی است که گلکسی اس 3 سامسونگ رتبه پنجم پس از 4 گوشی ارزانقمیت نوکیا در این کشور را از آن خود کرده است.

قسمت جالب قضیه این است که رتبه اول از آن 1280 نوکیا است که سال 2010 به بازار آمد. در بین این چهار تلفن تنها یکی از آنها اسمارتفون است. E5 که مجهز به سیستم عامل سیمبین است به لومیاهای این برند ترجیح داده شده است.

بر طبق اطلاعات انتشار یافته توسط TRA، نفوذ اسمارت فون‌ها به دل بازار این کشور در سه ماهه دوم سال تا44 درصد رسیده است و در این میان سیمبین با سهم 38 درصدی بیشترین سیستم عامل مورد استفاده بوده است. در همین زمان بلک بری با 23 درصد و اندروید با 21 درصد و iOS با 16 درصد به ترتیب سیستم عامل های مورد استفاده بوده‌اند. با توجه به روند صعودی علاقه به سامسونگ و در پی آن زیاد شدن سهم اندروید می‌توان چنین پیش بینی کرد که در آینده‌ای نه چندان دور سهم اندروید حداقل به نصف بازار خواهد رسید.

3 در مورد “وضعیت بازار موبایل در امارات، اپل از سامسونگ شکست می خورد و نوکیا مقام اول را دارد!”

  1. به نظرم اینکه گوشی های ساده مقام اول رو در امارات دارند به این خاطره که خیلی از این گوشی ها به کشور های دیگه مثل کشور خودمون فرستاده میشه ؛ نظرتون چیه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH