ماجراهای دنباله‌دار، منتشر شدن تصاویر آی‌فون ارزان قیمت!

Picture_1

در روز چهارشنیه، تصاویری از مدل سیاه رنگ آی‌فون مقرون به صرفه منتشر شد. آی‌فون ارزان قیمت، در رنگ‌های بسیاری در دسترس قرار خواهد گرفت و در 10 سپتامبر، اپل با معرفی پرچم دار ارزان قیمت یا مقرون به صرفه 400 دلاری خود (!) به تمام سوالات و ابهامات پیش آمده پاسخ خواهد داد.

Blue-and-white-models-of-the-Ap4ple-iPhone-5C

حال تصاویر دیگری از این پسر اپلی پلاستیکی ( یاد سامسونگ افتادیم!)، منتشر شده که آی‌فون 5C را در رنگ‌های آبی و سقید نشان می‌دهد. با این حجم تصاویری که هر روزه یا هر چند مدت یک‌بار از آی‌فون ارزان قیمت اپل منتشر می‌شود، احتمال می‌رود اپل برخی از این تصاویر را عمدا منتشر کرده تا بتواند از نظرات و بازخورد‌های کاربران برای بهبود محصول خود بهره بگیرد.

Blue-and-white-models-of-the-Apple-i4Phone-5C

ابتدا گمان می‌رفت آی‌فونارزان قیمت اپل جایگزینی برای آی‌فون 4 خواهد بود. آیفون‌ 5 با نزول قیمت، به رده میان قیمت ‌ها سقوط کرده و جایگزین جدید آی‌فون4S، می‌شود. همچنین آی‌فون 5S، به عنوان یکی از گران‌قیمت‌های اپل لقب خواهد گرفت. اما خوب است بدانید، به تازگی منابع خبری مدعی شده‌اند، آی‌فون5C یا ارزان قیمت، مقرون به صرفه نبوده و در واقع یک جایگزین احتمالی برای آی‌فون 5 به حساب خواهد آمد.

نظر شما چیست؟! آیا اپل با این کار می‌تواند خود را به عنوان برترین تولید کننده تلفن هوشمند یا اسمارت فون در سال جاری یا 2014 میلادی تبدیل سازد؟!

2 در مورد “ماجراهای دنباله‌دار، منتشر شدن تصاویر آی‌فون ارزان قیمت!”

  1. علیرضا مطریان

    مدل 5C یک شکست مسخره برای کمپانی اپل خواهد بود.محصولات اپل در دنیای موبایل به خاص بودن ببش از اندازه مشهورند اما با معرفی مدل پلاستیکی نه چندان خوش قیمت، سقوط اپل و محدودیت هایش بیش از پیش آشکار میشود.

    1. من از این حرف دوستمون و بیشتر اونایی که زیرش تشکر زدن تعجب میکنم!!!
      آیفون خاصه!!!؟ به نظر شما آیفون 5 وگلکسی4 که هر کدوم بیشتر از 10 میلیون فروش داشتند خاص هستند!؟
      اگر منظور شما بین همسایه هاتون و دوستانتان هست بحثش جداست!
      نه اپل و نه سامسونگ به خاص بودن فکر نمیکنند و به فروش و درآمد بیشتر فکر میکنند. اونا که خاص هستند بعضی از مدل های لامبورگینی و بوگاتی و بعضی از ساعت های دست ساز محدود,البسه بیژن و موبایل های ورتو و …هستند که چون خاص و محدود هستند با قیمت چند برابر به فروش میرسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH