ایسر از 4 لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد

کمپانی ایسر کنفرانس خبری خود در IFA را با دستی پر برگزار کرده است، این کمپانی تایوانی در طی این کنفرانس از چند مدل لپ‌تاپ جدید در سطح‌های گوناگون رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها در رنج‌های گوناگون قیمتی و سخت‌افزاری معرفی شده‌اند.

ایسر کروم‌بوک 15

اولین لپ‌تاپ رونمایی شده توسط ایسر در این کنفرانس، نمایشگری 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و از نوع IPS دارد و از بدنه‌ای آلومینیومی استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ مجهز به سیستم عامل کروم است و به‌نظر می رسد سازنده تلاش زیادی را برای بهبود بخش ظاهری آن داشته است. ضخامت کروم‌بوک 15 به 18.9 میلی‌متر می‌رسد و 1.72 کیلوگرم وزن دارد که از آن یک لپ‌تاپ نسبتا مناسب برای حمل و نقل می‌سازد.

قلب پردازشی کروم‌بوک 15 را چیپست اینتل سلرون (دو هسته‌ای) و یا اینتل پنتیوم (چهار هسته‌ای) شکل می‌دهد که بسته به کانفیگ از 4/8 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی EMMC استفاده می‌کند. در بخش اتصالات ایسر کروم‌بوک 15 می‌توانیم وای‌فای (2×2 MIMO)، دو پورت USB نوع C ورژن 3.1 نسل اول، دو پورت قدیمی USB ورژن 3، بلوتوث 4.2 و ورودی میکروفون و جک صدا را مشاهده کنیم. دو اسپیکر استریو و کیبورد دارای نور پس‌زمینه از دیگر ویژگی های ایسر کروم‌بوک 15 است.

ایسر کروم‌بوک 15 در دو مدل تاچ‌اسکرین (CB515-1HT) و عادی (CB515-1H) در ماه اکتبر و با قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

ایسر سویفت 5

ایسر سویفت 5 نیز یکی دیگر از محصولات قابل توجه ایسر است، این لپ‌تاپ با وزنی کم‌تر از یک کیلوگرم از نمایشگری 14 اینچی استفاده می‌کند که بسیار مناسب است. ایسر در بخش بالایی و پایینی این لپ‌تاپ از آلپاژ منیزیم- لیتیومی استفاده کرده است و بخش استراحت‌گاه دست از آلیاژ آلمینیوم – منیزیم ساخته شده است.

این لپ‌تاپ از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده خواهد کرد و به نمایشگری لمسی با وضوح فول اچ‌دی (از نوع IPS) مجهز شده است. مطابق گفته‌‌های ایسر باتری این لپ‌تاپ می‌تواند 8 ساعت شارژدهی داشته باشد. ایسر سویفت 5 از ماه دسامبر و با قیمت 1000 دلار در اروپا و ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ایسر سویچ 7 بلک ادیشن

ایسر سویچ 7 بلک ادیشن دیگر لپ‌تاپ معرفی شده توسط ایسر است که لقب اولین لپ‌تاپ هیبریدی دنیا با گرافیک مستقل و بدون استفاده از فن را به خود اختصاص داده است. این لپ‌تاپ از کارت گرافیک MX150 استفاده می‌کند و در بخش پردازنده آن می‌توانیم چیپست نسل هشتمی اینتل Core i7 را مشاهده کنیم. سیستم خنک‌‌کننده این لپ‌تاپ Dual LiquidLoop که یکی از جدیدترین فناوری‌ها در این زمینه است.

این لپ‌تاپ از یک نمایشگر 13.5 اینچی از نوع IPS استفاده می‌کند که وضوح 2256 در 1504 پیکسل است و تنها 1.15 کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر مورد استفاده در سویچ 7 بلک‌ ادیشن از فناوری Wacom EMR پشتیبانی می‌کند که 4096 سطح فشار را تشخیص داده است، هم‌چنین به همراه این لپ‌تاپ یک قلم لمسی نیز عرضه می‌شود. عرضه این لپ تاپ در ماه دسامبر و با قیمت 1700 دلار انجام خواهد پذیرفت.

ایسر اسپین 5

اگر دوست دارید به جای داشتن یک لپ‌تاپ با کیبورد جداشونده، از یک دستگاه با لولای 180 درجه استفاده کنید، ایسر اسپین 5 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. اسپین 5 در اندازه‌های 13 و 15 اینچی عرضه می‌شود که به ترتیب 1.5 و 2 کیلوگرم وزن خواهد داشت. این لپ‌تاپ از یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core‌ استفاده خواهد کرد که با 16 گیگابایت رم همراهی می‌شود. مدل 15 اینچی از پردازنده گرافیکی انویدیا GTX 1050 استفاده می‌کند و عمر باتری آن به 13 ساعت می‌رسد. ایسر اسپین 5 در ماه سپتامبر و با قیمت 800 دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH