سامسونگ گلکسی S9 با اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد

حال که گلکسی نوت 8 رسما توسط سامسونگ رونمایی شده، ‌افراد زیادی پیگیر خبرهای گلکسی S9 خواهند شد. براساس انتظارها پرچم‌دار جدید سامسونگ در سال 2019 رونمایی می‌شود، اما این شرکت خبری در خصوص رد یا تایید این تاریخ منتشر نکرده است. به لطف XDA جزئیاتی از این گوشی هوشمند انتشار یافته است.

در گزارش آن‌ها، به نقل از منبع خبری خود، آمده است که گلکسی S9 با تراشه اسنپدراگون 845 که جانشین اسنپدراگون 835 خواهد بود،‌ عرضه می‌شود. البته این موضوع تازگی ندارد،‌ چراکه سامسونگ اولین شرکتی بوده که سفارش خرید انبوه این محصول را به کوالکام داده است و این بدین معنی بوده که سامسونگ می‌تواند اولین شرکتی باشد که محصولی با این تراشه تولید خواهد کرد.

گلکسی S9

همچنین در گزارش آمده که سیستم عامل این گوشی اندروید 8 خواهد بود که باز هم جای تعجب ندارد؛ چراکه ‌با توجه به زمان تخمینی برای ارایه این محصول، در صورت استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید،‌ کاربران باید تعجب می‌کردند. خبر ناامید کننده در خصوص این محصول استفاده از سنسور اثر انگشت در پشت آن است که نشان می‌دهد شاید تا زمان رونمایی از آن نیز شاهد فناوری یکپارچگی صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت نخواهیم بود.

شایعات دیگر در خصوص گلکسی S9 مربوط به استفاده از صفحه نمایش QHD با نسبت تصویری 18.5:9 و همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. البته این مشخصات برای گلکسی S9 بوده و مطمئنا گلکسی S9 پلاس دارای ویژگی‌های دیگری خواهد بود. در هر صورت، برای ارایه نظر قطعی در مورد هر یک از ویژگی‌های گفته شده، کمی زود است و باید بیشتر منتظر ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH