آسفالت 8 برای سیستم عامل‌های محبوب آندروید گوگل و آی‌او‌اس اپل، منتشر شد!

gameloft-asphalt-8-airborne-android-ios

بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار، هشتمین نسخه از سری بازی‌های محبوب آسفالت با نام هوابرد، برای سیستم عامل آندروید، آی‌فون و آی‌پد عرضه شد. در آسفالت 8 شما می‌توانید، با گوش دادن به آهنگ‌های جدید حین پرش از روی موانع و یا غلبه بر نیروی اصطکاک، پا از دنیای آندروید گوگل فراتر گذاشته و حس انجام یک بازی لذت‌بخش کامپیوتری را تجربه کنید.

[slideshow_deploy id=’18850′]

آسفالت جدید، از یک موتور فیزیکی کاملا متفاوت بهره می‌برد که 180 حادثه عظیــم، 47 خودرو تازه و مدهای جدید از جمله ویژگی‌های بسار خوب این نسخه به شمار می‌‎‌‌آیند. آسفالت 8، همچنین از مسابقات آنلاین و چند نفره به صورت هم‌زمان پشتیبانی کرده و همچنین می‌توانید، با کسب بالاترین امتیاز‌ از این بازی در مسابقات ناهم‌زمان، دوستان قدرتمند خود را ضربه فنی کنید!

در این بازی 8 نقشه گنجانده شده، که 7 مپ از آسفالت 8 کاملا متفاوت خواهند بود. از مسابقه در صحرای سوزان نوادا گرفته تا رالی در شهر شلوغ لندن، همه شما را برای به‌دست آوردن حسی متفاوت از ماشین سواری یاری خواهند داد. استفاده از افکت‌های آب و هوایی جدید، برای کسب تجربه‌ای شیرین و لذت بخش از مسابقه با آسفالت 8، کافی به نظر می‌رسد.

آسفالت 8: هوابرد، هم‌اکنون به قیمت 0.99 دلار در فروشگاه‌های اپ استور اپل و گوگل پلی به فروش می‌رسد.

دانلود آسفالت 8: هوابرد برای سیستم عامل آی‌او‌اس اپل

دانلود آسفالت 8: هوابرد برای سیستم عامل آندروید گوگل

15 در مورد “آسفالت 8 برای سیستم عامل‌های محبوب آندروید گوگل و آی‌او‌اس اپل، منتشر شد!”

  1. من روی A10S نصب کردم و بدون کوچیک ترین باگ و حرارت بدون مشکل اجرا شد ! ولی از اساتید سوال دارم که آیا بعد یه مدت هنگ میکنه یا این سیستم کافیه؟

  2. اقای گلکار من تو نصب بازی های اچ دی مشکل دارم تا حالا طبق اموزش خیلی از سایتها پیش رفتم ولی هیچکدوم جامع نبودن لطفا اگه میشه یه اموزش کامل برای نصب این بازی ها انجام بدید

  3. سلام دوستان … نسخه افلاین و کامل این بازی در سایت اندرویدکده قرار گرفته … خودم دانلودش کردم و خیلی راحت روی نوت1 نصب و اجرا شد .. نیازی به اینترنت و این …چیزام نداشت.

  4. سلام. روی s4 مثه یوزپلنگ اجراش کردم. دوستان با این روشی که من میگم عمل کنید احتمال زیاد اجرا میشه : 1- اول اینکه یه حساب گوگل سینک شده تو گوشیتون داشته باشید 2- فایل apk offline رو از سایت androidkade و دیتا رو از سایت (توجه) androidha دان کنید . 3-اول دیتا رو تو مسیر android/obb بریزید بعدش apk رو نصب کنید تا دیتا و apk مچ بشه .
    5- بازی رو آفلاین اجرا کنید و از بازی لذت ببرید .

    1. محمد جهانی

      دوست عزیز تا عرضه نسخه کرک این بازی برای گوشی‌های آندرویدی و آی او اس منتظر بمانید…
      در ضمن دیتاشو هم دانلود کردید؟! یه کاری هم مفیده!
      یه بار بازی رو از حافظه داخلی گوشی اگر رو اون نصبه، به کارت حافظه ببرید از اونجا نصب کنید!
      مشکلی که منم با بعضی بازی‌ها دارم، این شکلی حل میشن!
      البته باید دیتای بازی با پردازنده و چیپ گرافیکی گوشیتون سازگار باشه!
      موفق باشید 🙂

  5. سلام امید جون
    شما اینترنت رو فعال کن همینطور برنامه گذر از تحریم رو بعد وارد بازیشو یه کمی صبر کن بعد وارد بازی میشی همه بازی های گیم لافت اینجوری اجرا میشه

  6. ببخشیدمن نصبش کردم میگه دانلود کامله و ok بزنید و بازی رو شروع کنید بعد می نویسه apkmania.com بعد بدون هیچ اخطاری می پره بیرون.
    درست مثل همون مشکلی که با مدرن کامبت4 و 3 داشتم.نمی دونم چی کار کنم.گوشیم اچ تی سی وان هست.لطفا راهنمایی کنین.با تشکر

    1. طی یک پروسه طولانی و با استفاده از نسخه آفلاین نصبش کردم.خیلی طبیعیه و احساس می کنی داری خودت می رونی اما منوهاش خیلی پیچیده هستن.ولی من موست وانتد رو ترجیح میدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH