ادعای TCL: بلک‌بری Keyone یک محصول کاملا موفق بوده و محصول جدید در راه است

در مراسم گردهمایی که توسط کمپانی TCL برگزار شده بود، این شرکت در مورد محصول اخیر خود یعنی بلک‌بری  Keyone و اینکه بعد از آن چه گوشی‌هایی عرضه خواهد شد، اطلاعات جالب‌توجهی را ارائه نمود.

ادعا می‌شود کیبورد موجود در گوشی‌های بلک‌بری موفقیتی چشم‌گیر داشته تا جایی‌که این گوشی‌ها سریع‌تر از تمامی گوشی‌هایی که کمپانی TCL تولید نموده به فروش رسیده است. این تولیدکننده گوشی مجبور بوده تا به ترتیب عرضه‌هایش را در بازار انجام دهد.

آن‌ها در حال حاضر در شماره 35 هستند اما با برنامه‌ریزی دقیقی که برای آن انجام داده‌اند تا انتهای سال 2017 به 50 دست خواهند یافت.

بلک‌بری

فروش محصولات کمپانی TCL به‌صورت نصف نصف و 50/50 بین دو نوع فروش تقسیم‌ شده که یکی برای شرکت‌هایی که قصد خرید گوشی برای کارمندان خود دارند بوده و دوم اشخاصی که می‌خواهند برای خود این گوشی را بخرند و به‌عنوان گوشی کاری از آن استفاده نمایند.

برای دست‌یابی این شرکت به هدف خود در ماه اکتبر این کمپانی گوشی جدیدی را روانه بازار خواهد نمود که دیگر کیبورد فیزیکی نداشته و تمامی صفحه آن به‌صورت لمسی است. متاسفانه این تمام چیزی بوده که ما توانسته‌ایم از خبرهای منتشر شده این شرکت بدان دست‌ یابیم. شایعات منتشر شده در این خصوص نیز همین را بیان می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH