سامسونگ از نسل جدید ایرباد Gear IconX پرده برداشت

سامسونگ در سال گذشته و با رونمایی از Gear IconX، رسما ورود خود را به بازار ایرفون‌های وایرلس اعلام کرد. محصولی که علی‌رغم برخورداری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی همچون موزیک پلیر داخلی، ردیاب تناسب اندام و حسگر ضربان قلب، از یک نقطه ضعف بزرگ یعنی طول عمر پایین باتری رنج می‌برد و همین مسئله، بسیاری از کاربران را از این محصول پوشیدنی منصرف می‌کرد.

اما امسال این شرکت کره‌ای طی کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2017، نسخه جدیدی از Gear IconX را برای علاقه‌مندان به محصولات پوشیدنی رونمایی کرد.

قبل از آن‌که به ویژگی‌های جدید این محصول بپردازیم، بهتر است در ابتدا به عملکرد باتری این گجت پوشیدنی اشاره کنیم. به گفته سامسونگ، باتری Gear IconX قادر است انرژی لازم برای 5 ساعت استریم موزیک و یا 6 ساعت پخش موسیقی ذخیره‌شده تامین کند. اگرچه این عملکرد، نسبت به توان باتری مدل سال قبل قابل‌توجه است اما باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه این ادعای سامسونگ به واقعیت تبدیل خواهد شد.

با این‌حال، در رابطه با دیگر ویژگی‌های مدل 2018 گیر آیکان X باید گفت که این ایرباد از دستیار دیجیتالی اختصاصی سامسونگ یعنی بیکسبی پشتیبانی می‌کند. بدین معنی که به کاربران گوشی‌های سامسونگ این امکان را می‌دهد تا کنترل گوشی خود را از طریق فرمان صوتی و بدن نیاز به نگه داشتن آن، در دست بگیرند.

این محصول پوشیدنی از موزیک پلیر داخلی به همراه حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره می‌برد که می‌تواند فضای مورد نیاز برای ذخیره ده‌ها فایل صوتی را تامین کند. همچنین گیر آیکان X، به قابلیتی تحت عنوان Running Coach مجهز شده که اطلاعاتی را درخصوص وضعیت ورزش کاربر، البته بدون نیاز به گوشی و از طریق صوت، در اختیار وی قرار می‌دهد.

این ایرباد جدید در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی عرضه خواهد شد و تاکنون هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن به بیرون درز نکرده است. گفته می‌شود که این محصول در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH