با تمامی ویژگی‌های اکسپریا XZ1 و اکسپریاXZ1 کامپکت آشنا شوید

گوشی‌های جدید سونی معرفی شدند و مملو از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی هستند که بایستی همه آن‌ها گفته شوند. ما در این نوبت قصد داریم تمام قابلیت‌ها و امکانات گوشی‌های سونی اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت را ذکر کنیم. پس اگر می‌خواهید با این دستگاه‌های جدید بیش‌تر آشنا شوید، با ما همراه باشید.


چیپ‌ست سریع‌تر

هر دو موبایل مذکور با پردازنده اسنپدراگون 835 عرضه خواهند شد که قوی‌ترین پردازنده بازار محسوب می‌شود.


4 گیگابایت رم

سونی اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت به 4 گیگابایت رم مجهز شده‌اند که مالتی‌تسکینگ را از همیشه راحت‌تر می‌نماید.


صفحه نمایش با استاندارد HDR

 

 

خوشبختانه نمایشگر جدیدترین دستگاه‌های سونی از استاندارد HDR سود می‌برند که سبب بالا رفتن محدوده دینامیکی می‌گردد و کیفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد. البته هنوز مشخص نیست که استاندارد مذکور از نوع HDR 10 است یا از تیره Dolby Visionهاست. با این حال هنوز قادرید که محتوای HDR را در این موبایل‌ها تماشا کنید.


باریک‌تر و سبک‌تر از سونی اکسپریا XZ

اکسپریا XZ1 با ابعاد 148 در 73.4 در 7.5 میلی‌متر و وزن 156 گرمی، کمرباریک‌تر و سبک‌تر از سونی اکسپریا XZ سال گذشته است.


دوربین Motion Eye

 

هر دو موبایل مذکور با یک سنسور 19 مگاپیکسلی سونی با اندازه 1/2.3 اینچ رونمایی شده‌اند و خوشبختانه هر دو دارای قابلیت ضبط سوپر اسلوموشن‌هایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه هستند. دکمه شاترفیزیکی نیز در شاسی تعبیه شده و فوکوس هیبریدی اتوماتیک کار عکاسی را راحت‌تر کرده است.

امکان برداشت Predictive Capture به شما امکان می‌دهد تا یک تصویر متحرک بسازید. طوری‌که خود گوشی به مدت 2 ثانیه قبلا از لمس کردن دکمه شاتر توسط کاربر از سوژه یا محیط ویدیویی تهیه می‌کند. در آخر باید بگوییم که سونی برای این 2 گوشی یک لرزشگیر 5 محوره تصویر قرار داده تا بتوانید زمان حرکت نیز عکس یا فیلم‌های بی‌نقصی بگیرید.


اسکن سه‌بعدی

 

اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت

یکی از قابلیت‌های برجسته و جالب سونی اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت، ویژگی اسکن سه‌بعدی است که به شما امکان این را می‌دهد تا تصاویری 3D با وضوح بالا و همین‌طور زیر 60 ثانیه بگیرید. بعد از برداشت عکس‌ها نیز قادرید تا هر قسمت آن را ویرایش نمایید.

این اسکن سه‌بعدی دارای چهار حالت: اسکن غذا، اسکن سر، اسکن صورت و Free Form است که سونی اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بلافاصله پس از برداشت به اشتراک بگذارید یا چاپ نمایید.


اندروید اوریو

احتمالا این دو دیوایس جدید سونی جزو اولین دستگاه‌های هستند که اندروید 8 سود خواهند برد و انتظار می‌رود که این کمپانی ژاپنی‌تبار از دیگر رقیبان جلو بزند و موبایل‌هایش را زودتر از آن‌ها به اندروید اوریو مجهز نماید.


فناوری شارژ سریع

بالاخره انتظارها به سر آمد و سونی از فناوری شارژ سریع کوالکام استفاده نمود. این سبب سرعت گرفتن عمل شارژ می‌گردد. لازم به ذکر است که این تکنولوژی نسخه سوم از آن بوده که در 30 دقیقه گوشی را تا 50 درصد شارژ می‌نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH