لنوو از لپ‌تاپ‌های یوگا 920 و یوگا 720 به‌همراه تبلت Miix 520 پرده برداشت

امسال نیز همانند سال‌های گذشته، کمپانی لنوو با دستی پر قدم به نمایشگاه IFA 2017 گذاشت و علاوه‌بر معرفی اسمارت‌فون موتو X4، از سری جدید محصولات قابل تبدیل و یا همان دو در یک خود پرده برداشت.

لنوو که ید طولایی را در عرضه محصولات دو در یک دارد و همه‌ساله بخش قابل‌توجهی از درآمدهای خود را از فروش این مدل‌ها به دست می‌آورد، در جریان کنفرانس اختصاصی خود از دو مدل لپ‌تاپ سری یوگا به نام‌های یوگا 920 و یوگا 720 و یک مدل تبلت سری Miix به نام Miix 520 رونمایی کرد. در ادامه قصد داریم تا این سه محصول جدید را معرفی کنیم.

لنوو یوگا 920

لپ‌تاپی که از نمایشگر لمسی تقریبا بدون حاشیه با رزولوشن 4K بهره می‌برد و می‌تواند نگاه هر خریداری را به خود جلب کند. اندازه این نمایشگر برابر با 13.9 اینچ عنوان شده و حاشیه‌های عمودی آن تنها 5 میلیمتر است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ از قابلیت چرخش 360 درجه‌ای بهره می‌برد که این امر با کمک لولایی با دوام بالا که از جنس آلومینیوم ساخته شده، امکان‌پذیر می‌شود.

می‌توان از قلم هوشمند Active Pen 2 لنوو برای کار با این لپ‌تاپ استفاده کرد. در کنار مدل 4K، نسخه مجهز به نمایشگر 1080p این لپ‌تاپ نیز عرضه خواهد شد که درواقع، طول عمر باتری آن 15.5ساعت عنوان شده، این درحالی است که مدل مجهز به نمایشگر 4K از طول عمر باتری 10.8 ساعته برخوردار است.

کاربران می‌توانند بسته به نیاز و بودجه خود، قطعات سخت افزاری این دستگاه را تا نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل، رم 8 تا 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه SSD با ظرفیتی بین 256 گیگابایت تا یک ترابایت ارتقا دهند. این محصول از سیستم عامل ویندوز 10 و دستیار دیجیتالی کورتانا بهره می‌برد. این دستیار مجازی قادر است به لطف میکروفون‌های تعبیه شده در این لپ‌تاپ، صدای کاربران را بشنود.

یوگا 920 همچنین به اسپیکرهای شرکت JBL برای پخش صوتی باکیفیت مجهز است و در صورت گوش دادن به موسیقی از طریق هدفون، از تکنولوژی Dolby Atoms برای ارتقای کیفیت صوت استفاده خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های به‌کار رفته در این لپ‌تاپ می‌توان به 2 درگاه USB-C و یک درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

لنوو یوگا 720

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، یوگا 720 از نمایشگر کوچک‌تر 12.5 اینچی لمسی IPS با رزولوشن 1080p بهره می‌برد که سطح آن با پوشش Anti-glare پوشانده شده است. این محصول همانند مدل قبلی از قلم هوشمند Active Pen 2 پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را در مدل‌هایی مجهز به نسل هفتم پردازنده ای Core i7 اینتل، رم ۴ تا 12 گیگابایتی DDR4، حافظه SSD با ظرفیتی بین 128 تا 512 گیگابایت سفارش دهند. لنوو در این محصول از بلندگوهای کمپانی Harman به همراه آرایشی از میکروفون‌های دیجیتالی استفاده کرده است.

وزن این مدل، 1.15 کیلوگرم و طول عمر باتری آن نیز برابر با 8 ساعت عنوان شده است. در خصوص قابلیت‌های ارتباطی این دستگاه نیز می‌توان به یک درگاه USB-C و یک درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

لنوو Miix 520

اگر به‌دنبال محصولی سبک و با قابلیت جداسازی کیبورد هستید، بهتر است مدل Miix 520 را انتخاب کنید. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که کیبورد آن به راحتی از بدنه جدا می‌شود. در این حالت، وزن تبلت به 880 گرم و وزن کیبورد برابر با 180 گرم می رسد. ضخامت بدنه این دستگاه به 9.9 میلی‌متر عنوان شده که با اضافه شدن کیبورد، این میزان به 15.9 میلیمتر خواهد رسید. گفتنی است دکمه‌های این کیبورد از نور زمینه‌ای نیز بهره می‌برند.

با استفاده از قلم هوشمند Active Pen 2 می‌توان به‌راحتی با نمایشگر لمسی 12.2 اینچی این محصول کار کرد. در قسمت جلویی و پشتی این تبلت، از دوربین‌هایی مجهز به سنسور 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار استفاده شده است. Miix 520 را می‌توان مجهز به قطعات سخت افزاری همچون نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل، رم ۴ تا ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی SSD تا یک ترابایت خریداری کرد. طول عمر باتری این تبلت برابر با 7.5 ساعت عنوان شده است.

مهندسان لنوو در این تبلت از اسپیکرهای استریو و فناوری صدای دالبی به‌همراه چهار میکروفن استفاده کردند. این محصول همانند مدل یوگا 720 از یک درگاه USB-C و یک درگاه USB 3.0 بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH