آلکاتل از چهار مدل اسمارت‌فون جدید رونمایی کرد

کمپانی صاحب‌نام آلکاتل ساعاتی پیش از چهار مدل اسمارت‌فون جدید رونمایی کرد. این چهار اسمارت‌فون آلکاتل آیدل 5، آیدل 5S، آلکاتل A7 و A7 XL نام دارند که همگی میان‌رده بوده و از مشخصات قابل قبولی برخوردارند.

آلکاتل آیدل 5S

در ابتدا با آلکاتل آیدل 5S شروع می‌کنیم، نکته‌ای که باید مدنظر داشت این بوده که پیش‌تر این کمپانی یک نسخه از آیدل 5S را مخصوص بازار ایالات متحده معرفی کرده است. مهم‌ترین تفاوت نسخه تازه  معرفی شده، استفاده از چیپ‌ست مدیاتک هلیو P20 است، در حالی‌که نسخه مخصوص بازار ایالات متحده با اسنپدراگون 625 روانه بازار شده است.

آلکاتل آیدل 5S از نمایشگری 5.2 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن فول اچ‌دی است. در بخش دوربین این اسمارت‌فون می‌توانیم یک سنسور 12 مگاپیکسلی را با دیافراگم f/2.0 و اندازه 1/2.8 اینچ مشاهده کنیم. در بخش سلفی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. 3 گیگابایت رم و باتری 2850 میلی‌متری دیگر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. آلکاتل آیدل 5S هم‌اکنون در اروپا به قیمت 399.99 یورو و در رنگ خاکستری تیره به فروش می‌رسد.

آلکاتل آیدل 5

آلکاتل آیدل 5 را می‌توان نسخه پایه و البته ضعیف‌تر آیدل 5S دانست. این هندست به‌جای استفاده از چیپ‌ست هشت هسته‌ای هلیو P20، از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک MT6753 استفاده می‌کند. هم‌چنین دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این هندست هم‌اکنون در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با قیمت 299.99 یورو به فروش می‌رسد.

آلکاتل A7 XL

این هندست از نمایشگری 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند و از یک باتری 4000 میلی‌آمپری بهره می‌برد. پردازنده مورد استفاده در این اسمارت‌فون مدیاتک MT6750S بوده که با 3 گیگابایت رم همراهی می‌شود.

یکی از نکات جالب توجه در رابطه با آلکاتل آیدل A7 XL، استفاده از یک دوربین خوب است. این هندست به یک دوربین دوگانه مجهز شده که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسل است و سنسور دوم که برای ایجاد افکت بوکه استفاده می‌شود، 2 مگاپیکسل وضوح دارد.

آلکاتل A7

آلکاتل A7 از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند، اما سنسور اصلی دوربین آن 16 مگاپیکسلی است. هم‌چنین به لطف استفاده از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی و باتری 4000 میلی‌آمپری، می‌توان انتظار عملکرد بهتری را به نسبت آلکاتل A7 XL داشت.

آلکاتل A7 XL از ماه نوامبر و با قیمت 279.99 یورو در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس خواهد بود، آلکاتل A7 نیز از هم‌اکنون با قیمت 229.99 یورو قابل خریداری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH