نگاهی به رنگ‌بندی اکسپریا XZ1؛ متفاوت و جذاب باشید!

سونی در کنفرانس خود در نمایشگاه IFA 2017 از پرچمدار قدرتمند جدیدش یعنی اکسپریا XZ1 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 835، بهره می‌برد که دارای 8 هسته پردازشی بوده و قدرت گرافیکی آن را آدرنو 540 تامین می‌کند.

از مشخصات این دیوایس می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، شیشه محافظ گوریلا گلس 5، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی، باتری 2700 میلی‌آمپری و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید اوریو اشاره کرد.

اکسپریا XZ1

علاوه‌بر مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و دوربین باکیفیت، این دستگاه از رنگ‌بندی جذابی نیز بهره می‌برد که آن را از گوشی‌های سابق این کمپانی اصیل ژاپنی و رقبا متمایز می‌سازد. سونی برای اکسپریا XZ1 از 4 رنگ متفاوت و جذاب استفاده کرده که مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی را شامل می‌شود که البته نام آن‌ها در اصل Moonlit Blue ،Warm Silver ،Black و Venus Pink است.

رنگ‌های در نظر گرفته شده برای این دیوایس، جلوه خاصی را به بدنه فلزی آن بخشیده است. برخلاف برخی تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، شاهد همرنگ بودن پنل پشتی با حاشیه‌های اطراف نمایشگر هستیم که این امر سبب یکپارچگی دستگاه شده و برای کاربر جذابیت بیشتری دارد.

سونی در پرچمداران گذشته خود از رنگ‌‌بندی محدودتری بهره می‌برد که در ادامه به مقایسه آن‌ها با اکسپریا XZ1 می‌پردازیم.

اکسپریا XZ پریمیوم که تنها چند ماه از ورود آن به بازار می‌گذرد، در زمان عرضه دارای دو رنگ به نام‌های Luminous Chrome و Deepsea Black بود. همانطور که از اسم آن‌ها می‌توان حدس زد، با رنگ‌های ساده‌ای روبرو نیستیم و سونی با هنرمندی، نمونه‌های خاصی از آن‌ها را تولید کرده است.

اکسپریا XZs که همزمان با برادر بزرگ‌تر خود معرفی شد، دارای 3 رنگ Black ،Warm Silver و Ice Blue بود که اگرچه متفاوت و زیبا هستند ولی نسبت به جدیدترین پرچمدار سونی، از تنوع کمتری برخوردارند.

به سراغ اکسپریا XZ می‌رویم، گوشی هوشمندی که سونی نام جدیدی را برای آن برگزید و ترکیبی از سری Z و سری X بود. این دستگاه قدرتمند از رنگ‌های Mineral Black ،Forest Blue و Platinum در زمان عرضه بهره می‌برد که جذابیت بالایی داشتند.

همان‌گونه که مشاهده کردید، سونی در اکسپریا XZ1 از رنگ‌های بیشتری استفاده کرده که نشان از توجه این کمپانی به نیازهای کاربران دارد. مسلما همه ما علاقه داریم که در زمان خرید دستگاه موردعلاقه خود، حق انتخاب بیشتری داشته باشیم، امری که سونی از آن آگاه بوده و در جدیدترین دستاوردش بدان عمل نموده است.

در نهایت باید بگوییم که احتمالا در آینده این دستگاه با رنگ‌های جذاب جدیدی معرفی خواهد شد تا تمامی نگاه‌‌ها را دوباره به سوی خود جذب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH