جبرا از هدفون بی‌سیم Elite 25e رونمایی کرد

به‌نظر می‌رسد که هدفون‌‌های بی‌سیم ترند رویداد IFA سال جاری هستند چراکه در طی برگزاری این مراسم تاکنون کمپانی‌های متعددی از چندین و چند هدفون بی‌سیم خود رونمایی کرد‌ه‌اند.

در این بین کمپانی جبرا از هدفون بی‌سیم دیگری با نام Elite 25e رونمایی نموده که برخلاف هدفون Beoplay E8، این هدفون را می‌توان بی‌سیم واقعی دانست. اگرچه این هدفون بی‌سیم لقب گرفته اما همانطور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌گردد، برای راحتی کاربران و اطمینان از عدم افتادن ایربادها از گوش کاربر، از کابلی که در قسمت پشت گردن کاربر قرار می‌گیرد، در آن استفاده شده است.

هدفون بی‌سیم Elite 25e

بدون شک یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هدفون، ظرفیت بالای باتری آن بوده که امکان 18 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این هدفون موفق به دریافت گواهی IP54 شده که آن را تا حدی در مقابل نفوذ آب مقاوم خواهد کرد؛ بنابراین کاربران هنگام تمرینات ورزشی قادر خواهند بود تا بدون هرگونه نگرانی، از این محصول بهره کافی را ببرند. از دیگر امکانات این هدفون می‌توان به وجود دکمه‌های کنترلی صدا اشاره داشت که امکان فعال‌سازی دستیارهای هوشمند سیری یا گوگل اسیستنت و همچنین قابلیت سوییچ بین حالت‌های مختلف از جمله خواندن پیامک، مدیریت تماس‌ها و کنترل پخش موزیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

اما مهم‌ترین نکته در مورد هدفون جدید جبرا را باید قیمت مقرون به صرفه آن دانست چراکه این هدفون تنها 79 دلار قیمت گذاری شده است. گفتنی است عرضه رسمی این محصول از اوایل اکتبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH