فروش گوشی‌های شیائومی در هند از مرز 25 میلیون دستگاه عبور کرد

کمپانی شیائومی ‌که در طی سال‌های اخیر و با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف، توانسته نامی ‌برای خود در میان بزرگان دنیای تکنولوژی دست و پا کند، به‌تازگی اعلام کرد که تعداد گوشی‌های فروخته شده این شرکت در بازار هند، از مرز 25 میلیون دستگاه نیز عبور کرد.

این شرکت چینی که بخش عمده‌ای از درآمدهای خود را از طریق فروش گوشی‌های هوشمند به دست می‌آورد، به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار پرسود و منفعت کشور هند است و از این‌رو، تلاش کرده تا در کنار ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مناسبی را نیز برای اسمارت‌فون‌های خود در نظر بگیرد و گزینه‌هایی مقرون به‌صرفه را پیش روی خریداران قرار دهد.

این شرکت همچنین توانسته به لطف عملکرد موفق خود در ماه‌های اخیر، به گوگل در دستیابی به رکورد یک میلیارد کاربر سیستم عامل اندروید نیز کمک کند. مانو کومار جین، از مدیران ارشد شیائومی در هند با ارسال پستی در شبکه اجتماعی توییتر عنوان کرد که میزان فروش گوشی‌های شیائومی در بازه زمانی سه سال و یک ماه پس از عرضه اولین گوشی در این کشور، به 25 میلیون دستگاه رسیده که موفقیتی بزرگ برای شیائومی محسوب می‌شود.

شیائومی

اگر بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به آمار ارائه شده بیاندازیم، باید بگوییم که در هر روز، تقریبا 22 هزار دستگاه گوشی شیائومی در کشور هند به فروش رفته است که رکوردی جدید در این زمینه به حساب می‌آید. گفته می‌شود که بخش عمده‌ای از گوشی‌های فروخته شده، متعلق به مدل‌های سری ردمی ‌بوده است. با توجه به انتقادهایی که اخیرا در خصوص ارائه ضعیف خدمات پشتیبانی این شرکت در هند مطرح شده، این عملکرد در نوع خود قابل تحسین است.

دستیابی به این موفقیت، انگیزه شیائومی را برای حضوری پرقدرت‌تر در بازار این کشور بیشتر می‌کند و براساس آخرین گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد تا با همکاری گوگل و در طی چند روز آینده، از گوشی جدید اندروید وان خود رونمایی کند.

به مناسبت ثبت این موفقیت، آقای کومار جین در توییتی اعلام کرد که یک دستگاه گوشی Mi Mix را به قید قرعه به یک برنده خوش‌شانس که توییت وی را ری‌توییت کند، اهدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH