گوشی ایسر Liquid Z6 Max رونمایی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچ به‌همراه باتری 4670 میلی‌آمپری

کشور تایوان اخیرا میزبان بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان بود و مدیران کمپانی ایسر نیز با حضور در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ، 380 دستگاه «نسخه ویژه» گوشی Liquid Z6 Max را به منظور قدردانی از شرکت‌کنندگان در این مسابقات، به آن‌ها اهدا کردند.

درواقع، این گوشی مدل جدیدی است که پس از اسمارت‌فون‌های Liquid Z6 و Liquid Z6 Plus به این خانواده اضافه شده، اما با این تفاوت که از باتری بزرگ‌تری به نسبت دو مدل یاد شده بهره می‌برد.

براساس اطلاعات به دست آمده از این مراسم، ایسر Liquid Z6 Max به یک باتری 4670 میلی‌آمپری در کنار دیگر مشخصات فنی همچون پردازنده هشت هسته‌ای ساخت شرکت مدیاتک، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است.

ایسر Liquid Z6 Max

ابعاد نمایشگر این گوشی برابر با 5.5 اینچ و رزولوشن آن نیز برابر با 1080p عنوان شده است. در قسمت پشتی این دستگاه، از یک دوربین مجهز به سنسور 13 و یا 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده شده و سنسور اثر انگشت و دکمه‌های خازنی نیز بر روی بدنه این اسمارت‌فون مشاهده می‌شوند.

در خصوص قیمت این گوشی نیز باید گفت که ایسر Liquid Z6 Max با قیمت تقریبی 330 دلار در بازار به فروش خواهد رفت که با توجه به مشخصات به‌کار رفته در دل این گوشی، قسمت نسبتا زیادی است. اما از آن‌جایی که این مدل‌ها تحت عنوان نسخه‌های ویژه به دانشجویان شرکت‌کننده اهدا شدند، به‌نظر می‌رسد که از طلا در ساخت قسمت‌هایی از بدنه گوشی استفاده شده باشد. با این حال، هنوز این مسئله مورد تایید واقع نشده و باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH