صدای خاص تولید شده توسط هوم پاد اپل، باعث اتصال آی‌فون به آن می‌شود

اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. این بلندگوی هوشمند بخشی از یک تکنولوژی جدید بوده که در حدود یک سال از ایجاد شدنش می‌گذرد. در کنار دو مدل بسیار محبوب از اسپیکرهای هوشمند یعنی آمازون اکو و گوگل هوم، تا اواخر امسال سه محصول جدید به این بلندگوها اضافه خواهد شد که شامل محصول شرکت‌های مایکروسافت (Microsoft Invoke قدرت گرفته توسط کورتانا)، کمپانی سونی (مجهز به سیستم گوگل اسیستنت ) و هوم پاد اپل با قابلیت Siri خواهد بود. همچنین سامسونگ نیز از رقبای خود عقب نخواهد ماند و بلندگوی هوشمند خود را که احتمالا تا سال 2018 حاضر خواهد بود با Bixby روانه بازار می‌کند.

اسپیکر هوشمند اپل از قابلیت جفت شدن اتوماتیک براساس صدای تولیدی توسط هوم پاد و تشخیص آن به‌وسیله نزدیک‌ترین آی‌فون است. ماه گذشته از نسخه بتا iOS 11 کشف شد که Siri قابلیت بازخوانی کد چهار رقمی جفت شدن که توسط کاربر آی‌فون وارد شده را دارد. کاری که در این میان صورت می‌پذیرد این بوده که هوم پاد کدی را منتشر کرده و آی‌فون با دریافت آن، به هوم پاد متصل می‌شود.

اپل

بی‌شک هر اسپیکر هوشمند از دو بخش بلندگو و دستیار مجازی شخصی تشکیل‌ شده است. از طریق اسپیکرهای هوشمند کاربران می‌توانند به خاموش و روشن نمودن لوازم‌خانگی هوشمند، اجرای موزیک از طریق یک اپلیکیشن خاص، دریافت آخرین پیش‌بینی وضع آب‌وهوا، نتایج مسابقات ورزشی، قیمت بازار بورس و دسترسی به هزاران اطلاعات دیگر دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH