تصاویر مطبوعاتی سونی هونامی خبر از رنگ‌های جدید می‌دهد!

honami

تصاویر مطبوعاتی منتشر شده برای Sony Xperia Z1 که آن را با نام هونامی می‌شناختیم، نشان می‌دهد که باید مشتاقانه منتظر عرضه این تلفن در رنگ‌های سیاه، سفید و بنفش باشیم.

این طور که معلوم است سوگلی سونی رنگ‌هایی همانند Z Ultra و Xperia Z خواهد داشت. همچنین تصاویر به ما خبر از معرفی این تلفن جدید در پنجم سپتامبر می‌دهند، اگرچه سونی پیش از این در تصویری تاریخ معرفی را چهارم سپتامبر معین کرده بود. البته تا آن موقع مدت زمان زیادی باقی نماده است و باید منتظر روز معرفی باشیم.

سونی در ساخت Z1 اعتقاد بر این دارد تا اولین تلفن همراه از سری مدل‌های دوربین محور تحت نام “One Sony” باشد.این گوشی با دوربین 20.7 مگاپیکسلی، کار پرچمدار اندرویدی قبلی که بر عهده اکسپریا Z بود را تمام می‌کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری Z1 می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچ فول‌ اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 800 و 2 گیگابایت رم اشاره کرد.

دوربین با استفاده از دیافراگم f/2.0 می‌تواند عکس‌هایی دیدنی حتی در شرایط نوری کم بگیرد. این گوشی جدید همچنین ضد آب و گرد‌ وغبار بوده است و گواهینامه IP55/58 را دریافت کرده است، که این یعنی Z1 کمی بیشتر در مقابل نفوذ آب به داخل مقاومت می‌کند.

با انتخاب‌‌هایی همچون سیاه، سفید و بنفش، شما کدام رنگ را برای Xperia Z1 خود می‌پسندید؟!

7 در مورد “تصاویر مطبوعاتی سونی هونامی خبر از رنگ‌های جدید می‌دهد!”

  1. سفیدش واقعا زیباست اما چرک پزیره
    بنفش هم خیلی خوشکل و جزابه ولی واسه خانما خوبه
    اما مشکی هم جزابه هم با کلاسه هم شیکه ( در ضمن رنگ عشق هم هست! )
    پس واسه آقایون مشکی بهتره

  2. از اونجایی که شرکت سونی کم کم داره مثل اپل کاربران خاص خودش رو انتخاب میکنه پس ما هم رنگ بنفش رو انتخاب میکنیم تا بگیم هیچ اندرویدی سونی نمیشه و هیچ رنگ خاصی بنفش نمیشه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH