اپل از هدفون بی‌سیم پیشرفته خود به نام بیتس استودیو 3 وایرلس رونمایی کرد

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس رونمایی شد. هدفونی که از قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد و در قامت یک پرچمدار در بازار هدفون‌ها به فروش خواهد رفت. اپل قیمت این هدفون را در آمریکا برابر با 349 دلار و در بریتانیا برابر با 299 پوند تعیین کرده است.
در خصوص ویژگی‌های این محصول نیز باید گفت که استودیو 3 وایرلس از تراشه W1 بهره می‌برد که قادر است ارتباطی باکیفیت و اتصال مناسب را با دستگاه‌های ساخت کمپانی اپل برقرار کند. گفتنی است تراشه مذکور در مدل‌های دیگر این شرکت همانند بیتس سولو 3، بیتس X و پاوربیتس 3 نیز به کار رفته که ارتقای عملکرد دستگاه را به‌دنبال داشته است.

بیتس استودیو 3 وایرلس
مطابق با آن‌چه‌که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هدفون استودیو 3 روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و از تکنولوژی پیشرفته و کاربردی نویز کنسلینگ و یا همان حذف صداهای مزاحم اطراف نیز بهره می‌برد. براساس این قابلیت، هدفون جدید اپل قادر خواهد بود تا به‌طور مدام، به صداهای اطراف گوش دهد و با توجه به شدت این صداها، تغییراتی را در نحوه حذف نویز اعمال کند.
بر اساس اطلاعات ارائه شده، در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال باشد، طول عمر باتری این هدفون برابر با 22 ساعت پخش موسیقی عنوان شده و در صورت خاموش بودن این قابلیت، طول عمر باتری به 40 ساعت خواهد رسید که در نوع خود کم‌نظیر است. گفته می‌شود که عرضه این هدفون از ماه اکتبر و در شش رنگ متفاوت آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH