نگاهی به کاورهای معرفی شده برای گوشی‌های سونی اکسپریا XZ1 وXA1 پلاس

سونی امسال در نمایشگاه IFA از جدیدترین محصولات خود در بخش گوشی‌های هوشمند پرده‌برداری کرد که در این میان دو دستگاه اکسپریا XZ1 و اکسپریا XA1 پلاس در ایران عرضه خواهد شد.

اکسپریا XZ1

اکسپریا XZ1 از نمایشگر 5.2 اینچی با پشتیبانی از HDR 10، چیپ‌ست اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی و باتری 2700 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

اکسپریا XA1 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، پردازنده مدیاتک هلیو P20، رم 3/4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و باتری 3430 میلی‌آمپری است.

در این مقاله نگاهی به کاورهای معرفی شده برای این دو گوشی هوشمند می‌اندازیم، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

کاور تاچ استایل SCTG50 اکسپریا XZ1

سونی برای جدیدترین پرچمدار خود، از یک کاور جدید رونمایی کرده که به‌علت شفاف بودن قسمت جلویی، کاربر بدون نیاز به باز کردن آن، قادر به استفاده از گوشی است.

این کاور به خوبی گوشه‌های دستگاه را پوشش داده و حسی شبیه به فلز را منتقل می‌کند که نشان از کیفیت و مقاومت بالای آن دارد.

رنگ‌های ارائه شده برای این کاور، با رنگ دستگاه یکسان بوده و کاربر می‌تواند با توجه به دستگاه خریداری شده، کاور مناسب را نیز انتخاب کند. آبی، نقره‌ای، مشکی و صورتی رنگ‌هایی بوده که سونی برای SCTG50 درنظر گرفته است.

بخش پشتی این کاور نیز به خوبی گوشی را پوشش داده و از آسیب‌های احتمالی وارده بر آن جلوگیری می‌کند. وزن این کاور نزدیک به 49 گرم است.

کاور استند استایل SCSG50 اکسپریا XZ1

این کاور هوشمند برخلاف مدل قبلی، در قسمت جلویی شفاف نیست ولی با باز کردن آن، نمایشگر دستگاه به‌صورت خودکار روشن می‌شود. این امر مانع از فشردن دکمه پاور شده که افزایش عمر آن را در پی دارد.

با استفاده از این کاور به راحتی می‌توانید گوشی هوشمند خود را در زوایای مختلف تنظیم کرده و بدون نیاز به نگه داشتن آن، از محتوای پخش شده لذت ببرید.

این کاور از گوشه‌های دستگاه محافظت کرده و همچنین بخش پشتی آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است که خیال کاربر را از نظر آسیب رسیدن به دستگاه راحت می‌کند.

رنگ‌های درنظر گرفته شده برای این کاور نیز متنوع بوده و آبی، مشکی، عاجی و صورتی را شامل می‌شود. وزن این کاور تقریبا برابر با 55 گرم است.

کاور استند استایل SCSG70 اکسپریا XA1 پلاس

به سراغ کاور ارائه شده برای میان‌رده قدرتمند اکسپریا XA1 پلاس می‌رویم. این کاور همانطور که از اسمش می‌توان فهمید، تفاوتی با نمونه ارائه شده برای اکسپریا XZ1 ندارد و همان ویژگی‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

توسط این کاور از پنل پشت و جلوی دستگاه کاملا محافظت شده و نگرانی بابت آسیب رسیدن به آن نخواهید داشت.

با باز کردن این کاور، نمایشگر دستگاه به‌صورت خودکار روشن می‌شود. برای بهترین استفاده از آن، می‌توانید در زوایای مختلف کاور را تنظیم کنید.

وزن این کاور نزدیک به 57 گرم بوده و رنگ‌های سفید و مشکی برای آن درنظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH