کاربران در خصوص آی‌فون‌ جدید هیجان‌زده نخواهند شد

در نگاه اول این چنین به‌نظر می‌رسد که با رونمایی هم‌زمان اپل از چند آی‌فون جدید، کاربران در خصوص به‌روزرسانی خود به گوشی آی‌فون X هیجان‌ زده خواهند شد؛ اما براساس گفته‌های Michael J. Olson، تحلیل‌گر Piper Jaffray، کاربران هیجان بیشتری در سال گذشته برای گوشی‌های آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس در مقایسه با آی‌فون جدید داشتند.

اولسون اشاره کرده که براساس تحقیقاتی که از 400 کاربر آی‌فون به عمل آمده، تنها 16 درصد از آن‌ها تمایل به تعویض گوشی‌های‌ خود با یکی از مدل‌های جدید دارند. این مقدار تنها کمی بیشتر از 15 درصد اعلام آمادگی سال قبل کاربران برای تعویض آی‌فون‌های خود با آی‌فون 7 است. حدود 24 درصد نیز در پاسخ به تعویض گوشی‌های خود با مدل جدید جواب “شاید” داده‌اند که از 29 درصد سال قبل بسیار کمتر است.

نتایج این بررسی نشان می‌دهد که اپل باید پس از رونمایی از محصولات خود، مدت زمانی را نیز باید صرف توجیه کاربران برای خرید و به‌روزرسانی دستگاه‌های حال حاضر خود کند. با توجه به قیمت 1199 دلاری نسخه 512 گیگابایتی آی‌فون جدید، مطمئنا هزینه خرید این محصول یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تصمیم‌گیری کاربران برای خرید یا به‌روزرسانی دستگاه خود است.

آی‌فون جدید

آی‌فون جدید اولین آی‌فونی خواهد بود که از پنل‌های اولد در صفحه نمایش خود استفاده می‌کند. تصاویر حکایت از صفحه نمایشی بدون حاشیه و همچنین جایگزینی حسگر اثر انگشت با حسگر تشخیص چهره سه‌بعدی می‌دهند. باتری L شکل که قابلیت شارژدهی بیشتری دارد و همچنین شارژ بی سیم از جمله ویژگی‌های جدید این محصول خواهند بود.

اپل علاوه‌بر گوشی ویژه خود به مناسبت دهمین سالگرد تولید آی‌فون، گوشی‌های حال حاضرش یعنی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس را نیز با نام‌های آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس ارتقا خواهد بخشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH