کمپانی لنوو از دو گوشی K8 و K8 پلاس رونمایی کرد

کمپانی لنوو از دو گوشی K8 و K8 پلاس رونمایی کرد

شرکت لنوو دو اسمارت‌فون جدید خود را با نام‌های K8 و K8 پلاس در کشور هند به‌صورت رسمی معرفی کرد.

لنوو K8 پلاس

کمپانی لنوو از دو گوشی K8 و K8 پلاس رونمایی کرد

گوشی K8 پلاس ارزان‌ترین موبایل تولید شده توسط این سازنده است که در پنل پشتی از دوربین دوگانه بهره می‌برد. لنز دوربین اول از یک سنسور با دقت 13 مگاپیکسل استفاده می‌کند و دوربین دوم نیز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای افزایش عمق تصاویر مجهز شده است.‌
همچنین سازنده برای این دستگاه یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p را درنظر گرفته که برای محافظت بیشتر، به وسیله یک شیشه گوریلا گلس 3 پوشانده شده و مغز متفکر این محصول هم پردازنده هلیو P25 مدیاتک است. البته اسمارت‌فون مورد بحث، بسته به انتخاب خریداران، 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد. این تلفن هوشمند از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند و باید افزود که یک باتری حجیم 4000 میلی‌آمپری انرژی آن را تامین می‌کند.

لنوو K8

کمپانی لنوو از دو گوشی K8 و K8 پلاس رونمایی کرد

برادر کوچک‌تر نیز همان‌طور که مشخص است، یک موبایل اقتصادی‌تر از نسخه پلاس بوده و با وجود‌ این‌که از نظر سایز نمایشگر تفاوتی در مقایسه با همتای خود ندارد ولی رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه به 720p کاهش یافته و لنوو تراشه هلیو P20 را در آن به‌کار گرفته است. همچنین باید عنوان کرد که لنوو K8 به جای دوربین دوگانه، فقط از یک سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره خواهد برد. باتری این اسمارت‌فون هم دقیقا مشابه لنوو K8 پلاس است.

نکته قابل ذکر درباره این دو تلفن هوشمند جدید این است که هردوی آن‌ها به جای بهره‌گیری از رابط کاربری اختصاصی لنوو، با سیستم‌عامل اندروید خام نوقا نسخه 7.1.1 روانه بازار می‌شوند که پیش‌تر آن را در گوشی‌های موتورولا دیده بودیم. انتظار می‌رود اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سازنده در این دو اسمارت‌فون به حداقل رسیده و تنها برخی از قابلیت‌های رابط کاربری لنوو در آن‌ها قرار بگیرد.

گوشی لنوو K8 پلاس از فردا با برچسب قیمتی معادل 171 دلار در ویترین فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد ولی هنوز جزییاتی از قیمت و زمان عرضه مدل معمولی این دستگاه منتشر نشده ولی به احتمال زیاد این گوشی با قیمتی کمتر از مدل پلاس، از طریق خرده‌فروشی‌ها قابل خریداری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH