پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی DayDream در گلکسی نوت 8 تایید شد

کمپانی گوگل در مراسم رونمایی از پلتفرم واقعیت مجازی اختصاصی خود به نام DayDream رسما اعلام کرد که به زودی، بسیاری از فعالان صنعت موبایل، گوشی‌های هوشمندی مجهز به قابلیت سازگاری با این پلتفرم را تولید خواهند کرد که در این بین، نام کمپانی سامسونگ نیز به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه به چشم می‌آمد.

اگر خاطرتان باشد، در اوایل سال جاری و پس از معرفی گلکسی S8، اعلام شد که پشتیبانی از DayDream در این پرچمدار فراهم خواهد شد و اکنون نوبت به دارندگان گلکسی نوت 8 رسیده تا از مجهز شدن دستگاه‌هایشان به قابلیت پشتیبانی از این پلتفرم پیشرفته باخبر شوند. البته چند ماهی طول کشید تا به‌روزرسانی DayDream برای گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس عرضه شود. این آپدیت در ماه گذشته میلادی ارائه و سازگاری با اپلیکیشن‌ها و هدست‌های مبتنی بر این فناوری برای این دو اسمارت‌فون فراهم شد.

اما خوشبختانه این انتظار برای دارندگان گلکسی نوت 8، این چنین طولانی نخواهد بود، چراکه وب‌سایت NieuweMobiel ادعا نموده که سخنگوی سامسونگ تایید کرده است که پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی DayDream از همان روز اول در گلکسی نوت 8 فراهم خواهد شد. این بدین معنی است که کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر این فناوری، دیگر نیازی به دریافت به‌روزرسانی نرم‌‌افزاری نخواهند داشت.

در حال حاضر، هدست‌های واقعیت مجازی متعددی با قابلیت سازگاری با DayDream در بازار محصولات هوشمند به فروش می‌رود. اگر به نظرتان هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ، ارزش پرداخت 130 دلار را ندارد، می‌توانید برای تجربه سفر به دنیای واقعیت مجازی از هدست‌های مبتنی بر DayDream استفاده کنید. براساس آخرین گزارش‌ها، قرار است عرضه گلکسی نوت 8 از 15 سپتامبر در بازار بسیاری از کشورهای جهان آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH