انتشار تصاویری از پنل جلویی میت 10 پرو؛ نمایشگری بدون گوشه‌های گرد و نسبت ابعاد 17:9

از سال گذشته تاکنون، شاهد عرضه گوشی‌های هوشمندی با حداقل میزان حاشیه نمایشگر و یا بدون حاشیه بوده‌ایم که از میان این مدل‌ها می‌توان به مواردی همچون شیائومی‌ Mi Mix، ال‌جی G6، سامسونگ گلکسی S8، سامسونگ گلکسی نوت 8 و ال‌جی V30 اشاره کرد. ویژگی مشترک میان این مدل‌ها، گرد بودن گوشه‌های پنل نمایشگر آن‌هاست که زیبایی خاصی را به دستگاه می‌بخشد و باعث می‌شود تا نمایشگر بلند گوشی، کمتر به چشم بیاید.

اما در طی هفته‌های اخیر، شایعاتی مبنی‌بر تصمیم کمپانی هواوی برای رونمایی از اسمارت‌‌فونی به نام میت 10 پرو منتشر شد که گفته می‌شود این اسمارت‌فون همانند مدل‌های نام‌برده، از طراحی تمام‌نمایشگر بهره خواهد برد. بنابراین، این چنین تصویر می‌شود که میت 10 پرو نیز به نمایشگری با گوشه‌های گرد مجهز شود.

اما امروز تصاویر جدیدی از پنل جلویی این گوشی به بیرون درز کرده که برخلاف انتظارات، چهار گوشه این نمایشگر را با زاویه 90 درجه نشان می‌دهد. مطابق با شایعاتی که تا به امروز در رابطه با میت 10 پرو منتشر شده، خبری از سنسور اثر انگشت در قسمت جلویی دستگاه نخواهد بود و در عوض، لوگوی Huawei در قسمت پایینی بدنه جای خواهد گرفت.

میت 10 پرو

نکته جالب‌توجه دیگر، نسبت ابعاد این گوشی است که برابر با 17:9عنوان شده؛ یعنی برابر با نسبت ابعاد به‌کار رفته در گوشی شیائومی‌Mi Mix. درواقع میت 10 پرو بلندتر از گوشی‌هایی با نسبت ابعاد استاندارد 16:9و کوتاه‌تر از گوشی‌هایی با نسبت ابعاد 2:1 همانند ال‌جی G6 و 18.5:9 همانند گلکسی‌های جدید سامسونگ خواهد بود. باتوجه به تصاویر فاش شده، می‌توان گفت که میت 10 پرو حداقل در دو مدل و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

این نکته را نباید فراموش کرد که مدل میت 10 پرو نسبت به مدل میت 10، از تفاوت‌های نسبتا زیادی در طراحی برخوردار است که این مسئله در تصاویر رندر شده‌ای که اخیرا از این دو گوشی منتشر شده، به وضوح قابل رویت است. با این‌حال، بخش قابل‌توجهی از مشخصه‌های فنی این دو گوشی یکسان خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به پردازنده کایرین 970 اشاره کرد که از فناوری نوظهور هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. براساس آخرین گزارش‌ها، گوشی‌های سری میت 10 در تاریخ شانزدهم اکتبر معرفی خواهند شد که بیش از یک ماه به این تاریخ، زمان باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH