انتشار اولین تصویر واقعی از هواوی میت 10؛ خبری از دکمه هوم نیست

به‌تازگی تصاویر رندر جدیدی مبتنی بر طراحی CAD از گوشی هواوی میت 10 به همراه اطلاعاتی در خصوص ابعاد آن، در فضای وب منتشر شد. اما ساعاتی پیش، اولین تصویر واقعی منتسب به این اسمارت‌فون به بیرون درز کرده است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این برند چینی قابل‌توجه باشد.

مطابق با آن‌چه‌ که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، هواوی میت 10 از نمایشگر لبه به لبه برخوردار خواهد بود و در قسمت جلویی دستگاه، از هیچ دکمه‌ای استفاده نشده است. البته رندری که پیش‌تر منتشر شده بود، یک دکمه را نشان می‌داد اما در تصویری که امروز منتشر شده، هیچ رد و نشانه‌ای از این دکمه مشاهده نمی‌شود.

از آن‌جایی‌ که در پنل جلویی هواوی میت 9 نیز از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده بود، احتمال درست بودن این تصویر و تکرار این طراحی در میت 10 بسیار زیاد است. در هفته‌های اخیر شنیده‌هایی مبنی‌ بر عرضه این گوشی در دو مدل معمولی و پرو به گوش می‌رسید که بدین ترتیب، انتظار می‌رود پرچمدار امسال سری میت در دو مدل رونمایی و روانه بازار شود.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده در خصوص این گوشی، هواوی میت 10 طی کنفرانسی در شهر مونیخ و در تاریخ شانزدهم اکتبر رونمایی خواهد شد. این گوشی همچنین، به جدیدترین پردازنده اختصاصی این شرکت یعنی کایرین 970 مجهز خواهد بود که چندی پیش به‌صورت رسمی‌ معرفی شد.

از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی IPS با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل، رم 6 گیگابایتی، باتری 4000 میلی‌آمپری و دوربین دوگانه مجهز به دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH