چگونه از نمایش تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام، جلوگیری کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که یک کاربر در اینستاگرام نام شما را برای تصویری تگ می‌کند، آن عکس در بخش Photos of you پروفایل شخصی اینستاگرام‌تان به‌صورت اتوماتیک نمایش داده خواهد شد.

در این صورت شما می‌توانید به‌صورت دستی وارد این قسمت در پروفایل خود شوید و یکی یکی هر تصویری را که نمی‌خواهید در این بخش نمایش داده شود، انتخاب کنید.

خوشبختانه اینستاگرام تنظیمی را برای این مورد قرار داده که توسط آن می‌توانید مشخص کنید که تصاویر تگ شده به‌صورت اتوماتیک در پروفایل نمایش داده شوند یا نه. با تنظیم این حالت اگر شخصی شما را در تصویری تگ کند، دیگر در بخش Photos of you پروفایل نمایان نخواهد شد و در این حالت نیازی به پاک کردن تصاویر به‌صورت دستی نخواهید داشت.

برای جلوگیری از نمایش تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام، مراحل زیر را به‌ ترتیب دنبال کنید.

  1. اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید.
  2. وارد پروفایل شده و از آن‌جا با کلیک بر روی آیکون سه نقطه، منوی آپشن را باز کنید.

  1. در سربرگ Account گزینه Photos of You را بیابید و بر روی آن کلیک کنید.

  1. در صفحه باز شده چند گزینه موجود بوده که وضعیت نمایش تصاویر تگ شده را نشان می‌دهد. Add Automatically به‌صورت اتوماتیک تصاویر تگ شده را در پروفایل نمایش می‌دهد. Add Manually هم تصاویر تگ شده را به‌صورت خودکار نمایش نداده و شما را ایجاب می‌کند تا به‌طور دستی و در صورت نیاز تصویر تگ شده را در پروفایل خود قرار دهید. در آخر گزینه Hide Photos موجود بوده که با کلیک بر روی آن می‌توانید هر تصویر تگ شده‌ای را که تا الان در پروفایل‌تان قرار گرفته، از این بخش پنهان کنید.

با طی این مراحل و انتخاب گزینه Add Manually، دیگر تصاویر تگ شده به‌طور خودکار در پروفایل‌تان دیده نمی‌شوند و نیازی به حذف کردن‌ یکی یکی آن‌ها از این بخش نیست.

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست؟

4 در مورد “چگونه از نمایش تصاویر تگ شده در پروفایل اینستاگرام، جلوگیری کنیم؟”

  1. سلام.چجوری میشه سرچ هایکه تو اینستاگرام کردیمو کامل پاک کنیم؟
    من وقتی clear search history و که میزنم باز زمانیکه یه کلمه از سرچ قبلیهامو تایپ میکنم باز ظاهر میشن.حتی با clear chach و clear data نتونستم اوکی کنم.لطفا اگه راهی میدونید راهنمایی کنید.ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH