آیا امشب شاهد معرفی آی‌پاد جدید اپل خواهیم بود؟

در طی چند روز اخیر، شاهد افشای اطلاعاتی از سوی توسعه‌دهندگان در خصوص ویژگی‌های احتمالی نسخه گلد مستر (Gold Master) سیستم عامل iOS 11 بودیم. این نسخه قرار است به عنوان آپدیت رسمی ‌پلتفرم iOS طی کنفرانس اختصاصی این شرکت که تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد، برای علاقه‌مندان معرفی شود.

اطلاعات استخراج شده از این نسخه جدید iOS، از اضافه شدن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی همچون Animoji (اموجی‌های انیمیشنی)، منوی Face ID و والپیپرهای جدید حکایت دارد و نام AirPods 2 نیز که درواقع، محصول پوشیدنی جدید اپل خواهد بود، در این میان دیده شد. اما در این بین، هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر احتمال معرفی و عرضه آی‌پاد جدید اپل دیده نشد.

تا این‌که ساعاتی پیش، Benjamin Geskin اطلاعات دست‌اولی را از نسخه گلد مستر و یا همان نهایی iOS 11 استخراج کرد که قابلیتی تحت عنوان “آنلاک کردن آی‌پاد از طریق چهره” را در این نسخه از iOS فاش می‌کند. با این حساب، می‌توان این چنین نتیجه گرفت که به احتمال فراوان امشب علاوه‌بر iOS 11 و محصولات سخت‌افزاری، شاهد رونمایی از آی‌پاد جدیدی خواهیم بود.

علاقه‌مندان به محصولات اپل حتما به‌خاطر دارند که آخرین نمونه از این موزیک پلیر در سال 2015 رونمایی شد که در آن زمان، آی‌پاد تاچ مجهز به پردازنده A8 رونمایی و روانه بازار شد.

آی‌پاد

عرضه مدل قبل از آن نیز به سال 2012 و قبل‌تر از آن به سال 2010 برمی‌گردد. بدین ترتیب، اپل هر 2 الی 3 سال، عضو جدیدی را به خانواده آی‌پادهای خود اضافه کرد و به‌نظر می‌رسد که امسال نیز شاهد رونمایی از محصول جدید متعلق به این خانواده باشیم.

البته این احتمال نیز وجود دارد که کدهای استخراج شده، معرف قابلیتی جدید برای محصولات آینده این شرکت باشد که قرار نیست امشب رونمایی شوند. با این‌حال اپل چندین‌بار در گذشته، قبل از عرضه محصول سخت افزاری خود، قابلیت‌های مرتبط با آن را به نسخه‌های جدید iOS اضافه می‌کرد. حال باید منتظر ماند و دید که کوپرتینویی‌ها با چه محصولاتی به روی صحنه خواهند آمد و آیا محصول مورد انتظار رونمایی خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH