بیلبورد تبلیغاتی گوگل، روز 4 اکتبر را زمان رونمایی از گوگل پیکسل 2 اعلام کرد

ماه قبل، ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای فناوری اعلام کرد که گوگل روز 5 اکتبر از پیکسل‌های جدید رونمایی خواهد کرد، اما یک بیلبورد تبلیغاتی متعلق به گوگل، زمان این رویداد را یک روز زودتر و 4 اکتبر (12 مهر) ذکر کرده است. با این تفاسیر تنها سه هفته به رونمایی از گوگل پیکسل 2 زمان باقی مانده است.

گوگل پیکسل 2 تاکنون اخبار و شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. نسل قبلی این اسمارت‌فون سال گذشته و در روز 4 اکتبر معرفی شده بود و بعید نیست که امسال نیز در همین روز شاهد پرده‌برداری از نسخه جدید آن باشیم. در این بیلبورد تبلیغاتی که در شهر بوستون نصب شده، جمله “Ask more of your phone” به چشم می‌خورد که تاریخ 4 اکتبر به همراه لوگوی کمپانی گوگل در کنار آن قابل مشاهده است. کلمه Phone احتمال رونمایی از گوشی هوشمند جدید گوگل را افزایش می‌دهد. به علاوه، این جمله اشاره به سری پیکسل کمپانی گوگل دارد.

گوگل پیکسل 2

مطابق آخرین شایعاتی که درباره گوگل پیکسل 2 منتشر شده، گوگل وظیفه ساخت این نسل را مانند پیکسل و پیکسل XL به کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی واگذار کرده است. البته برخی منابع نیز اعلام کرده‌اند که گوگل تولید پیکسل 2 را به اچ‌تی‌سی و تولید پیکسل XL 2 را به ال‌جی محول کرده است. به احتمال فراوان پردازش اطلاعات پیکسل 2 را اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم بر عهده خواهد داشت. ضمن آن‌که فضای ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی برای این نسل در نظر گرفته شده است.

هم‌چنین شایعات حاکی از آن بوده که یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی پیکسل 2 جای خواهد گرفت. این دوربین به جای تثبیت‌کننده اپتیکال از لرزش‌گیر دیجیتال بهره خواهد برد تا در نور کم بتواند تصاویر بهتری ثبت کند. برخی خبرها نیز از کسب گواهی استاندارد IP68 توسط پیکسل‌های جدید خبر داده‌اند. اما تنها چیزی که از آن مطمئن هستیم این بوده که پیکسل‌های جدید به اندروید اوریو مجهز می‌شوند. باید تا روز 12 مهر صبر کرد و دید گوگل چه تدابیری برای موفقیت این سری اندیشیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH