هواوی میت 10 در سه نسخه عرضه خواهد شد

هواوی به‌طور رسمی تایید کرد که رونمایی از میت 10 را در تاریخ 16 اکتبر به انجام خواهد رساند. به‌تازگی یکی از توزیع‌کنندگان محصولات هواوی اعلام کرده که پرچم‌دار آتی هواوی ممکن است به‌ جای دو نسخه‌ای که پیش‌تر در شایعات آمده است، در سه نسخه با مشخصات متفاوت روانه بازار شود. هواوی میت 10 نسخه استاندارد، هواوی میت 10 پرو نسخه بدون حاشیه و هواوی میت 10 لایت؛ سه نسخه‌ای هستند که از پرچم‌دار آینده هواوی روانه بازار خواهند شد.

مطابق گفته‌های این لو دهنده اطلاعات، نسخه استاندارد هواوی میت 10 از نمایشگری 5.9 اینچی استفاده خواهد کرد که وضوح آن فول اچ‌دی بوده و از نوع IPS LCD است. بدیهی است که چیپست به کار رفته در این نسخه ساخته خود هواوی خواهد بود. دوربین مورد استفاده در این نسخه دوگانه بوده و گشودگی دیافراگم آن f/1.6 است. توسعه این دوربین با همکاری لایکا صورت گرفته است. اسکنر اثر انگشت مورد استفاده در این مدل در بخش جلویی و زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

هواوی میت 10

ما می‌دانیم که هواوی یک نسخه خاص از میت 10 را مجهز به نمایشگر EntireView بدون حاشیه زاید اطراف نمایشگر معرفی خواهد کرد. طبق گفته‌های منبع، این نسخه میت 10 پرو نام خواهد داشت و از نمایشگری AMOLED با وضوح QHD استفاده می‌کند. از آن‌جایی‌که بیشتر فضای جلویی تلفن همراه را نمایشگر پوشش می‌دهد، سنسور اثر انگشت به بخش پشتی منتقل شده است.

آخرین نسخه نیز میت 10 لایت نام خواهد داشت که از نمایشگری 5.9 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند اما دوربین مورد استفاده در آن  با همکاری لایکا توسعه نیافته است.

1 در مورد “هواوی میت 10 در سه نسخه عرضه خواهد شد”

  1. اگه نسخه عادی میت 10 نمایشگر تمام صفحه نداشته باشه طرفدارای هواوی خیلی ناراحت میشن چون معمولا نسخه های پرو یا پلاس پرچمدارای هواوی خیلی کمیاب تر و گرون تر از نسخه عادی هستن، من که میت 8 دارم به شدت دوس دارم میت جدید رو با نمایشگر بدون حاشیه ببینم و در صورتی که طراحیش نسخه عادیش تکراری بشه اصلا خوشحال نمیشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH