رندرهای جدیدی از گوشی هواوی میت 10 لایت با دوربین دوگانه منتشر شد

همان‌گونه که می‌دانید، هواوی گوشی میت 10 را تقریبا تا یک ماه دیگر و در سه نسخه‌ گوناگون معرفی خواهد کرد. در روز‌های اخیر اطلاعات و تصاویر بسیار زیادی از این گوشی‌‌ها منتشر شده، ولی در حال‌حاضر اطلاعات زیادی از نسخه‌ معمولی این دستگاه در دسترس نیست.

به‌تازگی رندرهای جدیدی از میت 10 لایت منتشر شده است. این رندر‌ها به تصاویر منتشر شده در ماه گذشته شباهت بسیار زیادی دارند. با این تفاوت که‌ در رندرهای جدید، نسبت تصویر نمایشگر این گوشی 16 به 9 است.

رندرهای منتشر شده به احتمال فراوان متعلق‌ به نسخه‌ لایت این گوشی هستند و خبر خوشحال‌‌کننده برای کاربران این‌ بوده که نسخه‌ لایت همانند دو نسخه‌ دیگر این گوشی در بخش نمایشگر، حاشیه‌های بسیار کمی دارد. البته در پایین گوشی فضای کافی برای قرارگیری کلید هوم تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی‌ می‌توان به پردازنده Kirin 970، دوربین دوگانه‌ 12+20 مگاپیکسلی، رزولوشن 1440 در 2560، رم 4 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد. همانند میت 9، گوشی‌های میت 10 نیز در تاریخ 16 اکتبر در مراسمی در شهر مونیخ معرفی خواهند شد.

به احتمال فراوان یک نسخه از میت 10 در بازار آمریکا نیز عرضه خواهد شد، هرچند این احتمال نیز وجود دارد که همه‌ نسخه‌های این گوشی به‌صورت جهانی عرضه شوند.

نسخه‌ پرو و لایت این گوشی به‌ترتیب با قیمت 1110 و 599 دلار عرضه خواهند شد. البته با توجه به اختلاف قیمت این دو نسخه، به احتمال فراوان بعضی از مشخصات ذکر شده برای میت 10 لایت اشتباه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH