شیائومی Chiron با اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم در بنچ‌مارک ظاهر شد

گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی که با کدنام Chiron شناخته می‌شود اوایل این هفته دوباره به فضای مجازی آمد و در دیتابیس بنچ‌مارک GFXBench دیده شد. شایعه شده بود که این دستگاه ممکن است می میکس 2 باشد ولی تفاوت مشخصات سخت‌افزاری شیائومی Chiron با اطلاعات منتشر شده در زمان رونمایی فبلت جدید شیائومی، نشان می‌دهد که کمپانی مشهور چینی در حال کار بر روی تلفن همراه بالارده دیگری است.

در حالی‌که شیرون نیز مشخصات سطح بالایی دارد ولی به‌ همراه صفحه نمایش 5.6 اینچی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر معمولی 16:9 به‌بازار می‌آید، در‌ صورتی‌که می میکس 2 شامل نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن +FHD است که از نسبت تصویر بلندتر 18:9 بهره می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد سایر ویژگی‌های شیائومی Chiron شبیه می میکس 2 باشد و به‌ همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در حال حاضر مشخص نیست که فضای ذخیره‌سازی این دستگاه قابل ارتقا باشد؛ همچنین GFXBench اسلات ثانویه سیم‌کارت را در آن شناسایی نکرده است. در هر صورت این موضوع بدین معنی نبوده که شیرون دارای یک شیار سیم‌کارت است زیرا شاید بنچ‌مارک اشتباه کرده باشد.

 

شیائومی Chiron

برطبق لیست مشخصات، فبلت رونمایی نشده شیائومی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی همراه خواهد بود، در صورتی‌که قاب جلویی آن به یک لنر 5 مگاپیکسلی مزین گردیده است. دوربین اصلی به‌وسیله یک فلاش پشتیبانی می‌شود و دارای قابلیت‌هایی هم‌چون HDR، فوکوس خودکار و تشخیص چهره خواهد بود و می‌تواند به ضبط محتوا با کیفیت 4K بپردازد. سنسور ثانویه نیز از نوع QXGA است و به‌نظر نمی‌رسد با یک فلاش همراه باشد.

طبق اطلاعات GFXBench، شیائومی Chiron در زمان انجام تست‌ها دارای اندروید 7.1.1 نوقا با رابط‌‌ کاربری اختصاصی شیائومی، احتمالا MIUI 9، بوده است. در اسمارت‌فون مذکور تکنولوژی NFC وجود خواهد داشت اما خبری از سنسور ضربان قلب نیست. این محصول آینده شیائومی در حال حاضر اولین دستگاه بالارده‌ای بوده که به‌نظر می‌رسد از نظر ظاهری شبیه می میکس 2 باشد. هم‌اکنون مشخص نیست شیرون در چه بازار‌هایی عرضه و چه زمانی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH