افشای قیمت دوربین جدید گوپرو موسوم به Hero6

شرکت گوپرو این روزها خود را برای رونمایی از دوربین اکشن جدیدی آماده می‌کند. محصولی که اخیرا و با توجه به افشاگری‌های صورت گرفته، قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه خواهد بود. هنوز جزییات بیشتری در خصوص این دوربین منتشر نشده اما به‌تازگی اطلاعاتی در خصوص قیمت Hero6 Black منتشر شده که دانستن آن برای علاقه‌مندان به دوربین‌های گوپرو خالی از لطف نخواهد بود.

این تصاویر که توسط وب‌سایت معتبر The Verge در فضای وب منتشر شده، جعبه خرده‌فروشی این دوربین را نشان می‌دهد که قرار است برای خریداران وب‌سایت BestBuy در کانادا عرضه شود. با نگاهی به این تصاویر می‌توان گفت که دوربین اکشن جدید گوپرو از طراحی مشابهی با مدل قبلی این شرکت برخوردار خواهد بود، بدین معنی که Hero6 Black می‌تواند بدون کیس ضدآب، تا عمق 10 متری کار کند.

گوپرو

قابلیت دیگر این دوربین در افشاگری اخیر، ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. همچنین گفته شده که این دوربین به قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و سرعت 240 فریم بر ثانیه نیز مجهز خواهد بود.

در خصوص قیمت این محصول نیز باید گفت که گوپرو Hero6 Black با قیمت 649 دلار در کانادا به فروش خواهد رفت که البته این قیمت در آمریکا و بدون احتساب مالیات، برابر با 499 دلار است. هنوز گوپرو واکنشی را در خصوص انتشار شایعات مربوط به قیمت این دوربین از خود نشان نداده است. براساس آخرین گزارش‌ها، این دوربین در اواخر ماه میلادی جاری رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH