اندروید 8 برای موتورولا

رسما تایید شد؛ بالاخره موتو G4 پلاس آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت خواهد کرد

پس از آن‌که موتورولا لیست گوشی‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را منتشر کرد، بسیاری از کاربران متوجه شدند که نام گوشی‌های سری G4 که کمتر از 18 ماه از عرضه آن‌ها می‌گذرد، در این فهرست درج نشده است. به دنبال این اتفاق، مشخص شد که این شرکت اطلاعات مربوط به یکی از اینفوگرافی‌های خود را که در آن نام G4 پلاس به عنوان دریافت‌کننده آپدیت اندروید اوریو رویت شده بود، تغییر داده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این مسئله دلخوری‌هایی را برای بسیاری از دارندگان گوشی‌های سری G4 این شرکت به‌وجود آورد. از این‌رو، شرکت موتورولا در واکنش به این مسائل و به منظور جلوگیری از بروز یک رسوایی بزرگ، موضع خود را تغییر داد و رسما از عرضه به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو برای گوشی موتو G4 پلاس در آینده‌ای نزدیک خبر داد. البته تنها این اسمارت‌فون آپدیت مورد نظر را دریافت خواهد کرد و دیگر مدل‌ها همانند G4 و G4 پلی، همچنان تحت سیستم عامل اندروید نوقا کار خواهند کرد.

موتورولا عنوان کرد که هرگز تصمیمی ‌برای عرضه آپدیت اندروید اوریو به هیچ یک از گوشی‌های سری G4 خود را نداشت و نام G4 پلاس به اشتباه در آن اینفوگرافیک درج شده بود. حال این شرکت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد بر روی این آپدیت “برنامه‌ریزی نشده” کار کند و آن را به منظور عرضه برای موتو G4 پلاس آماده کند.

موتورولا در بیانیه‌ای در این خصوص عنوان کرد:

اخیرا متوجه شدیم که اشتباهاتی در اسناد مربوط به بازاریابی نسخه اندروید اوریو برای گوشی موتو G4 پلاس رخ داده است. این مسئله یک اشتباه سهوی از جانب ما بوده و از بروز آن عذرخواهی می‌کنیم. رویکرد کلی ما در قبال گوشی‌های متعلق به خانواده موتو G این است که یک به‌روزرسانی اصلی برای هر گوشی عرضه شود، اما برایمان مهم است که به قولمان عمل کنیم؛ از این‌رو، علاوه بر آپدیت اندروید نوقا که برای این دستگاه‌ عرضه شده، به‌زودی آپدیت اندروید اوریو را نیز برای موتو G4 پلاس عرضه خواهیم کرد. از آن‌جایی‌که ارایه این به‌روزرسانی از قبل پیش‌بینی نشده بود، عرضه آن کمی ‌زمان خواهد برد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه به‌روزرسانی نرم افزاری ما مراجعه کنید.

اندروید 8 برای موتورولا

این بیانیه اولین اظهارنظر صریح موتورولا در خصوص سیاست‌های به‌روزرسانی محصولات سری G این شرکت است که به نظر تنها یک به‌روزرسانی بزرگ و آن هم برای تنها یک دستگاه عرضه خواهد شد. بنابراین، بهتر است که کاربران قبل از خرید موتو G5S و G5S Plus این مسئله را مدنظر قرار دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH