تبلت کودکان

سامسونگ با همکاری LEGO تبلتی برای کودکان می‌سازد

مطمئنا هر تبلتی که معرفی می‌شود با هدف رقابت با آی‌پد اپل پا به میدان نمی‌گذارد؛ در واقع بیشتر تبلت‌هایی با قیمت کمتر از 300 دلار نشان می‌دهند که به هیچ وجه علاقه‌ای برای این کار ندارند. با این حال، تولید تبلتی که بیشتر به محصولات ویژه کودکان سه ساله شباهت داشته باشد، علی‌رغم قیمت بسیار کم آن، توجیه منطقی ندارد.

گفته می‌شود سامسونگ با همکاری LEGO تبلتی ویژه کودکان تولید می‌کند. این تبلت با نام NINJAGO MOVIE Edition در آمریکا از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ به قیمت 149.99 دلار پیش فروش می‌شود. بر اساس لیست موجود بر روی وبسایت، این تبلت از 8 اکتبر عرضه خواهد شد.

بهتر است به ویژگی‌های این تبلت نیز اشاره‌ای بکنیم. سیستم عامل آن اندروید 4.4 یا همان کیت کت، نسخه سه سال پیش اندروید است و دارای پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و از نوع Spreadtrum SC8830، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش تا 32 گیگابایت از طریق حافظه خارجی) خواهد بود. صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 به همراه دوربین 2 مگاپیکسلی در پشت آن، از دیگر مشخصات این تبلت است. محصول مورد نظر دارای نسخه سلولی نخواهد بود، اما وای‌فای و نسخه چهارم بلوتوث را خواهد داشت. باتری 3600 میلی‌آمپری آن نیز قادر به تامین 8 ساعت فعالیت برای کاربر خواهد بود.

شاید بدترین نکته در مورد تبلت  LEGO NINJAGO MOVIE آن باشد که این تبلت نسخه ری‌برند Galaxy Tab E Lite 7.0 است که با قیمت 99.99 دلار در همان فروشگاه به فروش می‌رسد. این دستگاه با قالبی مخصوص برای ایجاد تغییرات مورد نظر در بدنه تبلت و اضافه کردن شخصیت‌های مختلف فیلم به آن عرضه می‌شود. قیمت این قالب نیز 50 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH