مشخصات و قیمت هواوی میت 10 لایت منتشر شد

ماه آینده هواوی قصد دارد چند اسمارت‌فون جدید با نام‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت را معرفی کند. با این‌که تا الان اطلاعات زیادی از این هندست‌ها منتشر شده است، اما هنوز هم تشخیص تفاوت‌های این سه هندست کمی گیج‌کننده و دشوار به نظر می‌آید.

تصویری که در زیر می‌بینید توسط Venture Beat منتشر شده و ظاهرا متعلق به میت 10 لایت است.

از نظر ظاهری این هندست بسیار شبیه به میت 10 است و تنها یک تفاوت آشکار دارد که آن جای تعبیه اسکنر اثر انگشت بوده که در پشت قرار گرفته است. نکته دیگر در رابطه با دوربین این هندست است که هم در جلو و هم در پشت از نوع دوگانه (پشت: 16 و 2 مگاپیکسلی-جلو: 13 و 2 مگاپیکسلی) بهره می‌گیرد.

برخلاف آنچه پیش از این شنیدیم، هواوی میت 10 لایت مجهز به صفحه‌نمایش 5.9 اینچی فول‌اچ‌دی پلاس با نسبت 18:9 بوده و این در حالی است که میت 10 قرار است مجهز به صفحه‌نمایش هم اندازه با کیفیت فول‌اچ‌دی و نسبت 16:9 باشد. از نظر قدرت میت 10 لایت نسبت به میت 10 با وجود پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 659 در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3340 میلی‌آمپری اشاره کرد.

هواوی میت 10 لایت ماه نوامبر و با اندروید 8 عرضه خواهد شد و قیمت این دستگاه در اروپا 379 یورو و در آمریکا 400 دلار یا کمتر خواهد بود. به‌علاوه در بازار چین این هندست ممکن است با نام‌های متفاوتی چون هواوی G10 یا هواوی میمنگ 6 به‌فروش برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH