بازی Flappy Bird

بازی Flappy Bird بر روی iOS 11 اجرا نخواهد شد

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر Flappy Bird بوده که در مدت زمان عرضه‌اش توانست طرفداران زیادی را برای خودش دست و پا کند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که هنوز اوقات فراغت خود را با این بازی جذاب می‌گذرانید، متاسفانه باید بدانید که Flappy Bird بر روی سیستم‌عامل iOS 11 قابل اجرا نخواهد بود و حتی این خبر توسط خالق این بازی یعنی آقای دونگ نگوین تایید شده است.

این بازی برای نخستین بار در ماه مه سال 2013 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و رکورد جذب 50 میلیون گیمر را تا ماه فوریه سال 2014 به نام خودش ثبت نمود و مطمئنا تصمیم دونگ نگوین برای حذف این بازی از اپ استور اپل باعث نارضایتی برخی هواداران آن خواهد شد. البته باید عنوان کرد این مسئله به دلیل تصمیم کمپانی اپل برای خاتمه دادن به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های 32 بیتی به وجود آمده و در آینده تنها اپلیکیشن‌های 64 بیتی در اپ استور انتشار خواهند یافت و همان‌طور که احتمالا می‌دانید Flappy Bird یکی از بازی‌های 32 بیتی است.

Flappy Bird

از این پس، کاربران بعد از انجام به‌روزرسانی آی‌فون‌های خود به iOS 11 باید از روش‌های دیگری برای حفظ بازی Flappy Bird روی اسمارت‌فون خود تلاش کنند. چراکه دونگ نگوین در فیس‌بوک رسما اعلام کرده که ماموریتش برای پشتیبانی از بازی مورد بحث به پایان رسیده و قصد ندارد نسخه 64 بیتی این اپلیکیشن را عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH