آی‌فون 8

تعویض پنل شیشه‌ای پشت آی‌فون 8 گران‌تر از تعمیر نمایشگر این دستگاه است!

همان‌طور که می‌دانید اهالی کوپرتینو جدیدترین محصولات خود را در تاریخ 14 سپتامبر به‌صورت رسمی معرفی کردند و یکی از تغییرات اصلی صورت گرفته در طراحی پرچمداران جدید اپل استفاده از شیشه به‌جای فلز در پنل پشتی اسمارت‌فون‌های جدید این کمپانی بود. اکنون هزینه تعویض پنل پشتی آی‌فون 8 برای کاربرانی که در طرح +AppleCare شرکت نموده‌اند، 99 دلار (با احتساب مالیات) اعلام شده که در مقایسه با هزینه 29 دلاری تعویض صفحه نمایش این دستگاه، بسیار گران‌تر است.

مطابق گزارش منتشر شده در وب‌سایت AppleInsider، این کمپانی شکستن پنل شیشه‌ای پشتی دستگاه را از بخش نمایشگر جدا نموده و در گروه خسارت‌های متفرقه (other damages) قرار داده و باید گفت که شاید یکی از دلایل چنین تصمیمی، کیفیت بالا و گران‌ بودن شیشه به‌کار رفته در بخش پشتی آی‌فون 8 باشد که نسبت به نمایشگر نیز از استحکام بالاتری برخوردار است.

لازم به ذکر است که ثبت‌نام در طرح +AppleCare برای خریدارن آی‌فون 8 و 8 پلاس به ترتیب 129 و 149 دلار هزینه دربردارد که هر کاربر می‌تواند تنها دو مرتبه از این طرح برای تعمیر بخش‌های آسیب‌دیده اسمارت‌فون خود استفاده کند و در بار سوم باید هزینه 349 دلاری برای نسخه معمولی و هزینه 399 دلاری را برای نسخه پلاس متحمل شود. در آخر نیز باید افزود که برای شرکت در طرح +AppleCare تنها 60 روز پس از خرید اسمارت‌فون خود فرصت دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH