گلکسی A سامسونگ

اطلاعاتی تازه در رابطه با گلکسی A5 2018 و گلکسی A7 2018

چندی پیش اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری نسخه 2018 سری A سامسونگ منتشر شد. به تازگی تصاویری از نحوه طراحی دو اسمارت‌فون گلکسی A5 2018 و گلکسی A7 2018 منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

مطابق تصاویری که از طراحی گلکسی A5 2018 و گلکسی A7 2018 خبر می‌دهند می‌توان گفت که اسکنر تشخیص اثر انگشت در پنل پشتی و درست زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این بار سامسونگ جای خوبی را برای قرارگیری این سنسور انتخاب کرده است. اما چرا سامسونگ در گلکسی نوت 8 از این مکان برای قرارگیری اسکنر اثر انگشت استفاده نکرد؟ به هر حال، این اسکنر اندازه کوچکی دارد و از دکمه هوم به این مکان منتقل شده است.

اگر بخواهیم درباره دکمه‌های این سری صحبت کنیم، باید بگوییم که نسخه 2018 سری A از دکمه دستیار هوشمند صوتی بیکسبی بهره خواهند برد. این دکمه ممکن است برای برخی از افراد کاربردی نباشد؛ برای همین سامسونگ اخیرا در یک بسته بروزرسانی این امکان را فراهم کرده که بتوان  عملکرد دکمه بیکسبی را غیرفعال کرد.

تصویر طراحی شماتیک پنل جلویی نیز از بکارگیری صفحه نمایش بی کران Infinity Display حکایت دارد. این امر چندان عجیب به نظر نمی‌رسد؛ زیرا اسمارت‌فون‌های سری A، ویژگی‌های پرچمداران سری S را در سال بعد به ارث خواهند برد. در ادامه می‌توانید نمونه‌ تصاویر دیگری از طراحی کلی این سری را مشاهده فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH