نوکیا 2 به همراه بلندگوی بی‌سیم MD-22 معرفی خواهد شد

شایعات زیادی پیرامون برنامه‌های HMD برای مدت زمان باقی‌مانده تا اتمام سال 2017 وجود دارد. بسیاری انتظار دارند تا این شرکت از یک گوشی اندرویدی دیگر نیز رونمایی کند که احتمال معرفی نوکیا 2 از دیگر گزینه‌ها بیشتر است.

گوشی ارزان قیمت نوکیا به همراه یه دستگاه دیگر رونمایی خواهد شد که احتمال دارد نوکیا 7 یا نوکیا 9 باشد. با این وجود، رسانه‌های فنلاندی ادعا کرده‌اند محصول مورد نظر بلندگویی بدون سیم است که به همراه نوکیا 2 معرفی خواهد شد.

بلندگوی بی‌سیم MD-22

بلندگوی بی‌سیم MD-22 بین 30 تا 40 یورو قیمت خواهد داشت و تا پایان سال در بازار عرضه خواهد شد. هنوز خبری از قیمت نوکیا 2 در دست نیست، اما ظاهرا فقط کمی از این بلندگو گران‌تر خواهد بود. احتمالا MD-22 در تمامی کشورهایی که HMD محصولات خویش را به فروش می‌رساند، عرضه می‌گردد.

نوکیا هنوز این خبر را تایید یا رد نکرده است؛ اما با توجه به این‌که هر دو محصول متعلق به بازار پایین‌رده هستند، احتمال دارد در یک کنفرانس خبری رونمایی و بلافاصله عرضه شوند.

1 در مورد “نوکیا 2 به همراه بلندگوی بی‌سیم MD-22 معرفی خواهد شد”

  1. فقط امیدواریم که نوکیا ۲ به همراه MD-22 دارای بلوتوث دوربُرد و پرقدرت نسخه ۵ پنج باشد تا در فواصل دورتر مشکل قطع ارتباط به وجود نیاید با بُرد نزدیک به ۱۰۰تا ۱۵۰ متر فاصله و مورد دوم استفاده از سیتم استریو اوزو uzo ابداعی نوکیا در هر دو دستگاه بلندگو و گوشی،آفرین به نوکیا که خبرهای خوبی از این شرکت خوشنام و مشتری مدار داره می رسه امیدواریم نمایندگی های نوکیا دوباره در ایران شروع به کار کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH