تصاویر فاش شده از محافظ صفحه نمایش پیکسل 2، جزییات جدیدی را از آن مشخص کرد

گوگل امید زیادی به پیکسل 2 و پیکسل 2 XL دارد. تنها توجه به تبلیغات گوگل در این زمینه برای فهمیدن این موضوع کافی خواهد بود. در این تبلیغات گوگل سوالاتی که اغلب کاربران از گوشی‌های هوشمند خود دارند را نشان می‌دهد؛ سوالاتی از قبیل مشکل باتری گوشی هوشمند من چیست؟ چرا حافظه داخلی گوشی من همیشه پر است؟ چرا گوشی من کند است؟ ظاهرا این شرکت در 4 اکتبر عنوان خواهد کرد که پیکسل 2 و 2 XL گوشی مد نظر مخاطبین هستند.

سال قبل HTC به عنوان دستان پشت پرده در تولید پیکسل و پیکسل XL شرکت داشت. امسال کار ساخت پیکسل 2 به عهده HTC و پیکسل 2 XL بر عهده ال‌جی خواهد بود. شاید همین نکته توضیحی برای شباهت بیش از حد این مدل با V30 باشد. اما پیکسل 2 طراحی خود را از کجا وام گرفته است؟ تصاویر فاش شده از محافظ صفحه نمایش پیکسل 2 طراحی این گوشی را کمی قدیمی نشان می‌دهد. با حاشیه‌ای در بالا و پایین صفحه نمایش که ضخامت قابل توجهی نیز دارند، به‌نظر نمی‌رسد این گوشی شباهتی به گوشی‌های بدون حاشیه این روزها داشته باشد. در عوض بلندگوها در بالا و پایین صفحه نمایش این گوشی به خوبی نشان می‌دهد که دلیل وجود این حاشیه چیست.

پیکسل 2

از طرف دیگر محافظ صفحه نمایش پیکسل 2 XL نشان می‌دهد که با یک گوشی بدون حاشیه و البته طراحی مدرن روبرو هستیم. در هر صورت امکان آن وجود دارد که هر دو محافظ صفحه نمایش جعلی باشند. تنها چند روز دیگر به رونمایی از این محصولات باقی مانده و با کمی انتظار می‌توان فهمید که گوشی‌های تولیدی گوگل می‌توانند برای دیگر رقبا از جمله آی‌فون X چالش برانگیز باشند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH