احتمالا گوگل مالک جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود

به گزارش China Times خرید و فروش سهام شرکت HTC در تاریخ 21 سپتامبر متوقف می‌شود. این نشریه ادعا کرده است که مدیران شرکت HTC به زودی بیانیه جدیدی در خصوص این شرکت منتشر خواهند کرد؛ بیانیه‌ای که آینده شرکت را به کلی تغییر خواهد داد.

شایعات زیادی در خصوص علاقه گوگل برای تصاحب بخش‌هایی از شرکت HTC منتشر شده است. ظاهرا برند HTC به صورت مستقل کار خود را ادامه خواهد داد، اما تمرکز خود را بر روی تولید هدست‌های Vive VR می‌گذارد. گوگل مالک بخش‌های تولید و همچنین توسعه و تحقیق این شرکت تایوانی که اولین سخت‌افزار اندروید را به بازار عرضه کرده و در حال کار بر روی Pixel 2 است، خواهد شد.

این برای اولین بار نیست که گوگل اقدام به تصاحب یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی می‌کند و این شرکت پیش از این موتورولا را نیز تصاحب کرده بود اما باید دید سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های گوگل این بار برای ورود جدی به این عرصه و تولید گوشی‌هایی با برند پیکسل چگونه خواهد بود؟! شاید تنها باز هم به گسترش حوزه نرم‌افزاری اندروید و تولید چند گوشی خاص محدود می‌شود.

1 در مورد “احتمالا گوگل مالک جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود”

  1. علی افتخاری

    صد بار که نباید ما که خواننده سایت هستیم بگیم که گوگل فقط خط تولید پیکسل و اون بخش و مهندسانش رو خریده و کمپانی اچ تب سی و بخش کسب و کار موبایلش کاملا پا برجاست و اتفاقا با این کار پول نقد خوبی واسه تنفس تازه بدست اورده . این چ ربطی ب موتورولا داره که کل کمپانی با پادریش هم خریدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH