به‌روز‌رسانی Google Photos، اشتراک‌گذاری ویدیوها را تسریع نموده است

عموما اشتراک‌گذاری تصاویر، فرآیندی بسیار سریع است. زیرا به شکل معمول، فایل‌های تصویری در مقایسه با فایل‌های ویدیویی حجم کمتری دارند. یعنی در صورتی‌که از ارتباط با سرعت پایین استفاده کنید، اشتراک‌گذاری ویدیوها می‌تواند به شکل دردناکی، آهسته باشد. اما اگر از Google Photos استفاده نمایید، آخرین آپدیت برنامه به شما در پیشبرد سریع امور کمک خواهد کرد.

هنگامی‌که یک ویدیو را در Google Photos آپلود می‌کنید، ابتدا یک کپی از ویدیو با رزولوشن پایین، بارگذاری خواهد شد. یعنی اگر ویدیو آنقدر مهم باشد که شخص دیگری نتواند برای کپی با رزولوشن بالا منتظر بماند، جای هیچ نگرانی نیست. زیرا نسخه با رزولوشن پایین، آپلود شده و برای تماشا در دسترس خواهد بود. اساسا این همان رویه‌ای بوده که گوگل در آخرین نسخه از Google Photos اجرا نموده است.

همانطور که گوگل اشاره کرده، لازم نیست کاربران نگران باشند. چون بعدها، ویدیو با رزولوشن بالا، جایگزین کپی آپلود شده فعلی خواهد شد (این موضوع به کیفیت ضبط ویدیو توسط شما در اولین مکان بستگی دارد).

ما زمان انتظار برای اشتراک‌گذاری ویدیوها در Google Photos را از طریق آپلود کپی‌های با رزولوشن پایین، کاهش داده‌ایم و در آینده، آن‌ها را با نسخه‌های با رزولوشن بالا جایگزین خواهیم نمود.

آخرین نسخه از Google Photos، هم‌اکنون در دسترس است. بنابراین در صورتی‌که تاکنون اپلیکیشن را آپدیت نکرده‌اید، برای دانلود آخرین نسخه به فروشگاه گوگل‌پلی مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که در حال حاضر، به‌روزرسانی فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و کاربران iOS، بایستی برای دریافت آن منتظر بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH