تصاویری جدید از گوگل پیکسل 2 XL منتشر شد

تنها یک روز دیگر به برگزاری رویداد سخت‌افزاری گوگل زمان باقی مانده است. مطمئنا در طول برگزاری این رویداد چندان شگفت‌زده نخواهیم شد، زیرا تمام اطلاعات محصولاتی که قرار بوده در این کنفرانس معرفی شوند، تاکنون لو رفته است. با این حال به‌تازگی تصاویری از گوگل پیکسل 2 XL منتشر شده که نمای جلویی آن را درون یک کیس به نمایش می‌گذارد، هم‌چنین ایوان بلاس نیز یک رندر جدید از این پرچم‌دار را منتشر کرده است.

بیشتر تصاویری که تاکنون از گوگل پیکسل 2 XL و پیکسل 2 منتشر شده، بخش پشتی این دو هندست را به نمایش می‌گذارد، اما تصویری که به‌تازگی از این اسمارت‌فون درز پیدا کرده است، نمای جلویی گوگل پیکسل 2 XL را نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر از نسل پیشین کم‌تر شده است.

دیگر نکته‌ای که می‌توان از این رندر دریافت، مجهز شدن گوگل پیکسل 2 XL به بلندگوی استریو بوده که به وضوح در هر دو رندر قابل مشاهده است. دو بلندگوی قرار گرفته در بخش بالایی و پایینی نمایشگر می‌تواند توجیه خوبی برای زیاد بودن حاشیه در این دو بخش باشد. هم‌چنین گوشه‌های نمایشگر گرد هستند، این ویژگی را تقریبا در اکثر پرچم‌داران سال 2017 مشاهده کرده‌ایم، بنابراین ممکن است ال‌جی نیز در پنل‌های اولد توسعه یافته‌اش از این نوع طراحی استفاده کند.

از جمله دیگر مواردی که در این تصاویر قابل مشاهده بوده، تغییرات انجام گرفته در لانچر این اسمارت‌فون است. همان‌طور که می‌بینید، نوار جستجوی گوگل به بالای دکمه‌های مجازی ناوبری منتقل شده است، این موضوع سبب می‌شود استفاده از این ویژگی برای کاربر ساده‌تر از گذشته باشد. بدون شک یکی از دلایل این تغییر موقعیت، افزایش طول گوشی بوده که دسترسی کاربر به بخش‌های بالایی را سخت‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH