هدست واقعیت مجازی Daydream گوگل

نسل جدید هدست واقعیت مجازی Daydream گوگل با رنگ‌های جدید رونمایی شد

گوگل در کنار رونمایی از اسمارت‌فون‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، از نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود با نام Daydream رونمایی نمود.

نسل جدید Daydream برخلاف مدل پیشین از پوششی پارچه‌ای بهره می‌برد اما کنترلرهای این دستگاه بدون تغییر و دقیقا مشابه نسل قبلی این محصول است. از نظر ظاهری نیز این هدست طراحی بهتری را به‌ خود گرفته و به لنزهای بهبود یافته مجهز شده است.

مدل جدید این هدست با برچسب قیمت 99 دلاری روانه بازار خواهد شد که در مقایسه با مدل قبلی افزایش قیمت 20 دلاری را تجربه می‌کند. البته این محصول در رنگ‌های مشکی ذغالی، سفید مه آلود و آبی مرجانی عرضه می‌شود و از تاریخ 19 اکتبر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

هدست واقعیت مجازی Daydream گوگل

نسل اول هدست Daydream در ماه نوامبر سال 2016 در مراسم رونمایی از گوشی‌های پیکسل معرفی شد. البته تا به امروز گوشی‌های اندرویدی بیشتری مانند گلکسی نوت 8 و ال‌جی V30 از هدست Daydream گوگل پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود دستگاه‌های بیشتری قابلیت استفاده از این محصول را داشته باشند.

هرچند گوگل قابلیت Daydream را در قالب یک پلتفرم و برای هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی منتشر کرده، ولی این پلتفرم در ابتدای کار تنها در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و پس از آن در ماه‌های بعدی در 11 کشور دیگر از جمله کانادا، آلمان، بریتانیا، استرالیا، هند، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و کره عرضه خواهد شد.

باید افزود کاربران کشورهای بریتانیا، ایالات متحده و کره که تا پایان سال جاری این هدست را خریداری می‌کنند، یک بسته ویژه نرم‌افزاری شامل‌ بازی‌های مختلف نیز به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. ضمنا گوگل بیان نموده که در سال جاری در حال توسعه هدستی موسوم به standalone است که نیازی به اسمارت‌فون‌ها نداشته و به‌صورت مستقل قابل استفاده خواهد بود. احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را درباره این هدست واقعیت مجازی بشنویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH