آنر 6C پرو به‌زودی روانه بازار می‌شود

شرکت آنر که زیرمجموعه‌ کمپانی بزرگ هواوی محسوب می‌شود، اخیرا گوش‌های متعددی را تولید و روانه بازار کرده است. با این‌که این روزها طرفداران گوشی‌های هوشمند بی‌صبرانه منتظر رونمایی از گوشی هواوی میت 10 هستند، به‌نظر می‌رسد که آنر نیز در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از اسمارت‌فونی جدید تحت عنوان آنر 6C پرو باشد.

هم‌اکنون مدل آنر 6C در بازار به فروش می‌رسد که البته این گوشی در برخی کشورها با نام‌های دیگری همچون Enjoy 6s و نوا اسمارت عرضه می‌شود. اما به‎تازگی تصویری از دفترچه راهنمای آنر 6C پرو به بیرون درز کرده که موجودیت این اسمارت‌فون را تایید می‌کند.

این دفترچه راهنما در وب‌سایت آنر در کشورهای آلمان و ایتالیا منتشر شده و بیانگر این است که در آینده‌ای نزدیک، این گوشی در بازار این دو کشور عرضه خواهد شد. البته اطلاعات چندانی را نمی‌توان از این تصاویر به دست آورد و تنها وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی تایید شده است.

آنر 6C پرو

براساس آخرین شنیده‌ها، آنر 6C پرو از نمایشگری بزرگ‌تر از 5 اینچ برخوردار خواهد بود و به حافظه رمی ‌بالاتر از 3 گیگابایت و دوربین با رزولوشنی بالاتر از 13 مگاپیکسل مجهز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH